Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mul on jääny kaikki hauskuus kokematta

Vierailija
05.12.2020 |

Koska ei oo kavereita ja edes sukulaiset ei halua tulla kylään. Että joo oon miettiny mikä vika on kun kaikkiin muihin pidetään yhteyttä ja on whatsapp ryhmää mua ei oo kutsuttu siihenkään :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus saan selville miksei kukaan tykkää musta niin olisin tyytyväinen en varmaa oo keksinykään tätä ulkopuolisuuden tunnetta

Vierailija
2/4 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakiin huomaan kun jätttää alkoholin pois niin nauraaa koko aika ihan sairaasti ja vähän kaikellle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan oikeasti kutsunut sukulaisia/kavereita kylään, eivätkä ole halunneet tulla? Vai tuntuuko sinusta vain että eivät halua tulla? Minulla on tosi paljon ystäviä ja lähisukua, jotka lähtevät heti mukaan tapaamisiin, museoon, kävelylle tai illanistujaisiin, jos kutsun, mutta olen huomannut, että pian saa unohtua omiin oloihinsa, jos en itse pidä yhteyttä. Kun olen itse aktiivinen, saan kyllä sitten vastavuoroisesti yhteydenottoja ja kutsuja muiltakin. Eli ei kannata jäädä odottamaan pitkäksi aikaa niitä kutsuja, vaan toimia itse aloitteentekijänä. Kyllä se sitten siitä lähtee.

Vierailija
4/4 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti kysynyt ja aina on että ei tulla. Noh minkähän sille mahtaa yritin mut ei ni ei. Varmaan johtuu siitä että oon alkanu käyttämään huumeita eivät tiedä siitä mut ne helpottaa oloa. Taustalla kiusaamista ja traumaperäinen stressihäiriö välillä tulee pahoja poissaolokohtauksia.