Paljon saatte palkkaa?
Mitä teette työksenne? Ja kuinka vanhoja olette?
Kommentit (112)
Vuodesta riippuen 2-2.3x keskimääräisen miehen liksa vuositasolla. Sähkötekniikan alalta triplat eli arska-tekuinssi-di, työskentelen ns vanhempana asiantuntijana/asiantuntijaesimiehenä. Ammatillisen monimuotoisuuden (haalarihommista suunnitteluoffiisin kautta messuständille jauhamaan myyntisontaa, kaikki vaikka saman viikon aikana) ja itsepäisen/periksiantamattoman asenteen vuoksi minulle kuitenkin maksetaan, ei koulutuksen tai muodollisen aseman.
Terveydrnhoitajana tuloni tulee olemaan 2470e bruttona. Korotukset 5 ja 10v välein muutamia kymppejä. Valmistuttuani olen 25v. Palkkakehitystä ei ole.
Mies 31v saa taas 5500e kk asiantuntija tehtävistä. Samantasoinen koulutus kuin minulla, insinööri...
Näin se mennöö.
Vuodessa n. 30 000€. Osa-aikatyö. Lähihoitaja ja ikää 43v. Kaikki mahdolliset ( 3kpl) kokemuslisät.
3100 € brutto kuukaudessa, tv-leikkaaja. Ikä 28 v.
Palkanlaskija 27v, brutto 2100€ :(
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:23"]Exän kieroilun ja kaksinaamasuuden takia meni luottotiedot. Provikkapalkka ja kaikki ylimääräinen menee ulosottoon vuoden ajan, ahdistaa. Ikää 28.
[/quote]
Miksi peukut noin?
Ei ole elämä helppoo kun luottaa. Nut ekän omillani, enkä luota enää keneenkään!
[/quote]
Moni peukuttaa tsempatakseen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:06"]
5500+bonarit. 36v vtj. Tämä on muuten aivan loistava palsta. Eksyin ekaa kertaa ja noi asuntokeskustelut kotiäideiltä oli mahtavia. On puurot ja vellit sekaisin varmasti omassa taloudessa.:) voi kun tämä asuntokupla tästä tänä vuonna leviää reisille...
[/quote]Itse levisit reisille. Hyvä jos pysytään lähivuosina asuntojen hintojen nousuprosenteissa edes yksinumeroisissa nousuprosenteissa. Asuntomarkkinoilla on melkoisen paljon patoutunutta kysynytää ja jossain vaiheessa markkinapadot murtuu ja kauppa alkaa käydä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:23"]Exän kieroilun ja kaksinaamasuuden takia meni luottotiedot. Provikkapalkka ja kaikki ylimääräinen menee ulosottoon vuoden ajan, ahdistaa. Ikää 28.
[/quote]
Miksi peukut noin?
Ei ole elämä helppoo kun luottaa. Nut ekän omillani, enkä luota enää keneenkään!
[/quote]
Moni peukuttaa tsempatakseen.
[/quote]
Tai osoittaakseen sympatiaa olisi ehkä ollut paremmin sanottu.
3650,-e/kk,tekninen isännöitsijä.
13600€ ja työnantaja EU. 38v mies
Olen lastentarhanopettaja, 26-vuotias ja tienaan n. 2200€ kuukaudessa.
0-1300 euroa /kk. Sivutoiminen tuntiopettaja.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:01"]0-1300 euroa /kk. Sivutoiminen tuntiopettaja.
[/quote]
40+ ikää
1000€ brutto, opiskelija ja ikää 23
Viime verotuksessa vuositulot 68000. Ikä 50+, nainen, alempi korkeakoulututkinto, asiakkuuspäällikkö.
[/quote]
Miksi peukut noin?