Onko 29v nainen vielä nuori?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
20v nainen on haluttua tavaraa. 30v on rajapyykki naisen arvon puolittumiselle. Yli 30v naiset eivät ole enää miesten prioriteettiasteikilla kovinkaan korkealla. Varsinkin jos on aiempia lapsia jännien miesten kanssa hankittu.
Yli 40v nainen on arvoton mälliämpäri joka ei kelpaa kuin paineiden purkuun.
Sitä 40v naista tuskin kiinnostaa sinun mielipide, vaan oman rakkaansa mielipide, toisin kuin jonkun tuntemattoman joka ei naista ole nähnytkään.
jossain kirjassa joku Amazonin heimopäällikkö selitti, että nainen on hyvä kun se on tipahtanut juuri puusta kuin jokin hedelmä siellä päin. Jotenkin käy järkeen. 16-25v varmaan tämä naisella tämä parhaimmillaan olo. Joskus kun joku nuori nainen otti ikäni aseeksi niin otin tämän faktan esille. Luultavasti tuo on evoluutiobiologiaa tuo ja liittyy naisen hedelmällisyyteen, geenit hopeaketun päässä aktivoituu nuorikon nähdessään. Näin ei välttämättä tuon ikähaarukan molemmin puolin enää tapahdu kun hedelmät on joko liian raakoja tai mätäneviä... Avokado on suuntaa antava. Liian raaka vaikea syödä, jossain vaiheessa jos menee liian kypsäksi niin no mätiä ovat.. Ajattelin joskus että nainen on kuin viini, mutta enemmän avokado. Muistelin joskus eksvaimoa, hän ei ole enää se parikymppinen tyttö jonka tapasin, mutta ekstyttöystävä olikin 17, niin avot...
Kun minä olin 29, työkaverini naureskeli että en voi ymmärtää elämästä vielä mitään, kun olen vielä niin nuori.
Mennään sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v nainen on haluttua tavaraa. 30v on rajapyykki naisen arvon puolittumiselle. Yli 30v naiset eivät ole enää miesten prioriteettiasteikilla kovinkaan korkealla. Varsinkin jos on aiempia lapsia jännien miesten kanssa hankittu.
Yli 40v nainen on arvoton mälliämpäri joka ei kelpaa kuin paineiden purkuun.
Sitä 40v naista tuskin kiinnostaa sinun mielipide, vaan oman rakkaansa mielipide, toisin kuin jonkun tuntemattoman joka ei naista ole nähnytkään.
Sitä paitsi ainakin minä ajattelin ihan elämänkumppania sinne 80v asti, sen tasoista rakkautta ;) Ei voi puhua edes samassa lauseessa. Jää toki rauhassa jauhamaan vauvalle kuvitteellisista ämpäreistä sillä aikaa kun muut elävät elämäänsä.
Ja sehän se joku olikin, että jos mies naisen ollessa 40v jättää, koska oli vain ulkonäön perässä, pääsee nainen hänestä eroon mutta saa kuitenkin lapsen. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän se joku olikin, että jos mies naisen ollessa 40v jättää, koska oli vain ulkonäön perässä, pääsee nainen hänestä eroon mutta saa kuitenkin lapsen. :)
*juju
"Mälliämpäreistä" puhuvan mt-ongelmat todennäköisesti näkyisivät jo ensi tapaamisella eli ehkä kukaan nainen ei hänen mielipiteilleen altistukaan.
Joku nuori nainen tosiaan piti 25v rajana, koitin selittää ikä on vain numero. En ymmärrä ollenkaan tämmöisiä rajoja kohdallani. Mutta sitten aloin rehellisesti miettimään ja asetuin hänen asemaansa niin samanlainen raja itselläni myös. Jotkut ovat piparit märkänä kun on vanha hopeakettu. Ikä on hyvä juttu, olen fetissi monelle. Avarakatseinen, kokenut. 16-25v hyvä haarukka. Makuasioita. Jollekin ikä on kauhea juttu, mutta se on fakta.. Ei nuoruus katso ikää sanoi Pablo Picasso..
En tiedä, mut sä oot idari jos kuvittelet saavasi jonkun oikean vastauksen puhtaaseen mielipideasiaan. Mistä näitä sikiää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 29v nainen on jo keski-ikäinen. Mies on keski-ikäinen 40-vuotiaana.
Asiahan on päinvastoin. :D Koska miehet elää tilastollisesti vähemmän aikaa, heidän keski-ikänsä on aiemmin. ;D
T. N29
ps. itse koen olevani ihan vain aikuinen. Keski-ikä on 40+.
Tuo edellinen tarkoitti kai parisuhdemielessä, eli 29 v nainen ja 40 v mies on sopiva pari ikiensä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 29v nainen on jo keski-ikäinen. Mies on keski-ikäinen 40-vuotiaana.
Asiahan on päinvastoin. :D Koska miehet elää tilastollisesti vähemmän aikaa, heidän keski-ikänsä on aiemmin. ;D
T. N29
ps. itse koen olevani ihan vain aikuinen. Keski-ikä on 40+.
Tuo edellinen tarkoitti kai parisuhdemielessä, eli 29 v nainen ja 40 v mies on sopiva pari ikiensä puolesta.
Niin seksuaalisesti varmaan onkin. Luonnevikaista taas en katsele minkään ikäistä.
N29
Aii että onko pantava? SItähään sä haluat kysyä.
Vierailija kirjoitti:
"nuori nainen" = 18-29v
"nainen" = 30-42v
"keski-ikäinen nainen" = 43-55v
"iäkäs nainen" = 56-74v
"vanhus" = 75+Lehtiartikkeleissa yleensä viitataan jotakuinkin noin.
Miehen näkökulmasta:
"nuori nainen" = 17-25v
"nainen" = 26-38v
"keski-ikäinen nainen" = 39-49v
"iäkäs nainen" = 50-65v
"vanhus" = 65+
29 vuotiaana on lapsen tekeminen jo erittäin ajankohtaista. Miellän tuon eräänlaiseksi tavaksi erottaa nuoruus aikuusudesta (ei tosin päde kaikkien kohdalla).