Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtui semmonen juttu ensimmäistä kertaa

Vierailija
05.12.2020 |

Maskista kieltäytyjä savustettiin ulos kaupasta muiden asiakkaiden toimesta. Sai huutelua kuten: "mee nyt v****un" "älä tartuta meitä muita" "Ei ole mitään asiaa meidän ilmoille maskittomana" ja vähän kaikkea sellaista. En normaalisti tykkää tällaisista tilanteista, mutta pakko myöntää, että ilahduin helpotuksesta.

Tämä siis tapahtui nimeltä mainitsemattomassa Alepassa, Helsingissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tapahtunut.

Vierailija
2/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tapahtunut.

Voivoi pikku maskista kieltäytyjä kultaa... Onko kurja olo? Onko maskin käyttö ikävää? Eikö tuet riitä maskiin? PELOTTAAKO?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä keino näihin minä ensin ihmisiin kun käytettäisiin joukkovoimaa yhteisen edun nimissä.

Vierailija
4/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä fantasiakirjoittajia.

Vierailija
5/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Itse olen käyttänyt jo useamman kuukauden maskeja julkisilla paikoilla liikkuessani, varsinkin sisätiloissa ja pikkuhiljaa on alettu pääsemään siihen, että jo reilu puolet kaupoissa asioivista maskia käyttää. Toki tässäkin eroja riippuen mihin vuorokaudenaikaan kauppaan menet, eli mitä myöhempään menet sitä vähemmän maskeja näet. 

Kertaakaan en ole nähnyt minkäänlaista kyseenalaista käyttäytymistä maskittomia kohtaan. En varsinkaan mitään huuteluja, en edes mulkoiluja, vaan ihan rauhallista rinnakkaiseloa on ollut. Toki pidän itsekin maskittomia vastuuttomina, mutta se ei silti ole mikään peruste alkaa huutelemaan, vaan kyllä meidän on tultava toistemme kanssa toimeen maskien kera tai ilman.

Vierailija
6/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Vierailija
7/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimafantasioiva pikku pelle, on sinun elämäs säälittävää

Vierailija
8/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit päiväuniltasi.

Vierailija
9/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan alkaa kantaa kättä pidempää mukana, ties mitkä maskihullut vielä käy päälle, annan heti.

Vierailija
10/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan alkaa kantaa kättä pidempää mukana, ties mitkä maskihullut vielä käy päälle, annan heti.

Joo, anna vaikka mulle.

Vierailija
11/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, anna vaikka mulle.

Sulle annan katkista pyllyyn

Vierailija
12/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuin tästä fantasiasta ja runkkasin maskin sisälle, jonka jälkeen puin sen päälleni ja laukesin uudestaan pikkuhousuuhin

Vierailija
13/13 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Mikä Alepa oli kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä