17-19-vuotias on lapsi.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:13"]
Moni varmaan on muttei kaikki. Minä olin 17-vuotiaana raskaana, 18-vuotiaana äiti ja nyt, 19-vuotiaana tietysti edelleen äiti ja voin sanoa että ihan mahtavasti on mennyt. En todellakaan koe itseäni saman ikäiseksi kuin muut 19-20 vuotiaat, en edes saman ikäiseksi kuin monet 23 vuotiaat. Elän ihan samanlaista elämää kun kuka tahansa äiti, eikä ikäni vaikuta tähän mitenkään
[/quote]
Dä ooy teiniäiti, et aikuinen. Eiköhän sustakin tuu YH jos et vielä ole. 17-19-vuotiaat ne naivisti uskoo koko elämän kestävään rakkauteen.
[/quote]
Joo, olen YH. Eikä hävetä. Harmittaa lapsen puolesta että isää ei kiinnosta kantaa vastuuta ja lapsellisena karkasi, mutta itse en ota syytä niskoilleni siitä että kannan meidän kummankin vastuun lapsesta jonka ehdottomasti halusin :) Uskon kyllä loppuelämän kestävään rakkauteen (en ole vielä sitä löytänyt) joten jos se tekee musta naiivin niin tehkööt. Mun vanhemmat ja isovanhemmat jne ovat tavanneet jo hyvin nuorina (vanhempani 16 ja 17 vuotiaina) ja ovat edelleen yhdessä kaikki ja rakastavat kovasti toisiaan. Joten kyllä siihen "ikuiseen" rakkauteen ainakin mahdollisuus on. Jos se tekee sun mielestä musta lapsellisen niin ok, ei paina paljoa sun mielipide mun elämässä
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:35"]
Voisitko ap millään ottaa lääkkeesi ja mennä nukkumaan? Kaikenlaista porukkaa sitä avohoitoon päästetäänkin..
[/quote]
Turha toivo. Sairaimmat kun eivät ole edes hommanneet lääkitystä, puhumattakaan että olisi kohdallaan.
Ööhhh , mikä siinä on kun täällä kovasti todistellaan että kyllä 19-vuotias on aikuinen. Ite oon 20 ja mielestäni en todellakaan ole aikuinen :D ihan mielelläni elän tätä huoletonta nuoruutta, enkä koe sitä mitenkään pahana. Enkä ota itseeni vaikkei vanhemmat ihmiset mua aikuisena kohtelekaan.
Okei, ehkä jotkut on varhaiskypsiä ja äitejä ja avioliitossa samanikäisenä, mutta kyllä meistä suurinosa on vielä ihan nuoria ja sinisilmäisiä, pakkohan se on myöntää:) ehdin olla oikea aikuinen koko loppuelämän!
Jokainen on jonkun lapsi elämän loppuun asti ja sen jälkeen.
-Mies 29v-
17-19-vuotias on TEINI!