Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lopettaa suhde ilman "syytä"?

Vierailija
18.04.2014 |

Mies on ihana, tehnyt paljon eteeni. Mutta en voi olla hänen kanssaan. Hän on ajattelematon ja jääräpäinen, ja minä olen hyvin herkkä.

Esimerkiksi.

Tänään meillä piti olla yhteinen ilta, mutta mies lähti kaveriensa kanssa pikaisesti käymään paikassa x. Olisin saanut lähteä mukaan, mutta olin suihkunraikas. Pyysin 10min pukeutumiseen ja hiusten pikakuivaukseen. Ei käynyt.

Lähtivät meidän autolla n. Klo. 14. Mies ilmoitti äsken että jäivät kaverin luokse tekemään ruokaa, haluaisi olla mun kanssa mutta on nyt siellä jumissa kun kuski ei jaksa ajaa.

No minähän vedin pultit ja laitoin todella vihaista viestiä. En jaksa enää näitä juttuja! Aina kun mies lähtee johonkin "käymään pikaisesti" niin tiedän että suunnitelmat meni siinä. Sanoisi reilusti että lähtee kavereiden kanssa viihteelle niin voisi itsekin suunnitella jotain mukavaa eikä vain istua odottamassa.

Silti, rakastan tätä miestä. Mutta hän ei vaan tee hyvää minulle. Meillä on täysin erilaiset arvot, tavoitteet ja haaveet. Miksi tämä on näin vaikeaa?

Lähdin äitini luokse pakoon kotia, en kehtaa paljastaa tuloni syytä.

Miten minä selviän tästä? Auttakaa siskot! :(

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuossa viestissä ole syytä tarpeeksi. Kerta ja kaks menis vielä ajattelemattomuudesta piikkiin mutta toistuvasti ei todellakaan

Vierailija
2/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka kerrot miehelle mitä juuri tähän kirjoitit? Hän ei selvästi arvosta sinua tai teidän yhteistä aikaanne tarpeeksi. Jos tuo ja kaikki muut asiat ovat eroamisen arvoisia niin antaa mennä vaan. Tietysti voit myös alkaa suunnitella itselle enemmän omia menoja kavereiden kanssa ym. niin ehkä miehen menot ei tuntuisi niin pahalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelemattomuuden

Vierailija
4/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse 16v vai minkä ikäinen? Aikuinen ei ainakaan!

Vierailija
5/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun ex teki vähän tota samaa. Mä en koskaan tehny mitää muuta ku odotin. Mun elämä oli pelkkää odottamista. Se ei koskaan ilmoittanut tai sanonut suoraan, olisin voinut itse tehdä jotain enkä vaan odottaa kotona tumput suorina. Kerta toisensa jälkeen sain pettyä. Olis ollut ok, jos herra olisi suoraan sanonut, että menee ryyppäämään tms. Mä aina tosiaan vaan odottelin sitä, enkä koskaan tienny et millon se tulee kotiin vai tuleeko. Kurjin fiilis ikinä on alkaa kinaamaan tällasesta asiasta kuin toisen huomioonottaminen..Ansaitset paremman miehen!!

Vierailija
6/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo; teillä on erilaiset arvot. Se ihan oikeesti on syy. Sitä ei jaksa pitemmän päälle.

Vierailija
7/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tossa nyt ollu syytä kerrakseen? Vai eikö toi käytös oikeesti haittaakkaan sua?

Vierailija
8/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, selvästi syytä siis on. Kuinka siis hoidan tämän? Miten saan itseni tsempattua pysymään erossa hänestä? Kuinka voin olla vastaamatta puheluihin ja viesteihin kun niitä kuitenkin haluan? Kuinka ihmeessä saan sen "viimeisen halauksen ja suudelman" haaveen päästäni?

Muutto ei ole ongelma, suvun asunto on tyhjänä. Mutta miten saan miehen pois mielestäni kun kaipaan häntä jo nyt?!

Vierailija
9/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö "alkaa kuulla" sen "käyn pikaisesti" muodossa "olen koko illan"? Jos teet sille oharit sen kerran kun sen aikamääre päteekin niin entä sitten. Oppiipahan.

Vierailija
10/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et sitten ole vielä valmis eroamaan, mutta kyllä varmasti jossain vaiheessa olet kun et enää oikeasti jaksa. Kai tajuat että ei mies voi sinusta välittää yhtä paljon mitä sinä hänestä jos käyttäytyy jatkuvasti noin? Toivon vaan ettei se hetki kun tajuat lähteä tule jonkun 10 vuoden päästä..

Itse olin parisuhteessa jossa mies ei arvostanut, suorastaan käytti hyväkseen koko ajan ja minä oikeutin sen hänelle koska rakastin niin paljon. Lopulta ei ollut omaa elämää ollenkaan ja olo koko ajan kurja, silloin tunteet hiljalleen miestä kohtaan lakkasivat myös onneksi, silloin pysyin vasta lähtemään ja sekin todella vaikeaa kun omat kaverit kaikki kaikonneet elämästä.. Siltikin olen vaikka mielummin yksin kun ihmisen kanssa joka ei arvosta minua

Vierailija
11/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu etten ole valmis eroamaan mutta kun haluaisin niin kovasti. Olen ollut aiemminkin tällaisessa suhteessa ja se päättyi siihen kun ex-miesystävä muutti toiselle puolelle suomea.

Niin.

Miehellä on vielä bonuksena 6v tyttö joka on minulle niiiiin rakas. Ihan sydäntä särkee koska minulla on häntäkin ikävä. :(

Voi kun voisimme miehen kanssa molemmat muuttua paremmiksi toisillemme mutta eihän se niin mene.

En jaksa mutta en voi lopettaakkaan.

Vierailija
12/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:59"]

Minustakin tuntuu etten ole valmis eroamaan mutta kun haluaisin niin kovasti. Olen ollut aiemminkin tällaisessa suhteessa ja se päättyi siihen kun ex-miesystävä muutti toiselle puolelle suomea.

Niin.

Miehellä on vielä bonuksena 6v tyttö joka on minulle niiiiin rakas. Ihan sydäntä särkee koska minulla on häntäkin ikävä. :(

Voi kun voisimme miehen kanssa molemmat muuttua paremmiksi toisillemme mutta eihän se niin mene.

[/quote]

Sä joko lopetat suhteen tai siitä vinkumisen. Jompi kumpi. Sinä päätät.

Vierailija
13/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:59"]

Niin.

[/quote]

[/quote]

Ongelma on se etten osaa päästää irti. Enkä edes halua vaikka se olisi omaksi parhaakseni.

Voi kun olisinkin niin vahvatahtoinen mutta kun en ole. Olen surkimus.

Vierailija
14/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta neuvoa kun että keskustele miehen kanssa asioista. Jos hän parantaa tapojana ja sinä haluatkin jatkaa suhdetta niin hienoa tai jos kaikki jatkuu kuten ennenkin niin ennenpitkää tajuat lähteä, jossain vaiheessa elämäänsä on pakko alkaa ajattelemaan itseään. Kannattaa asennoitua siihen että ero tulee jossain vaiheessa, antaa vaikka itselleen kuukausi aikaa katsoa viimeiset kortit ja jos vielä tuntuu että ei tästä mitään tule niin lähteä ihan sama kuinka kamalaa se on. Et sinä kuitenkaan halua loppuelämääsi tuollaisessa suhteessa elää.

Sen tytön elämä ei onneksi siihen kaadu jos eroatte, eikä sinunkaan. Ikävä on tietysti niinkuin sinulla tulee olemaan ikävä miestäkin mutta elämään tulee uusia ihmisiä, se on elämää ei sille voi mitään.

Vierailija
15/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinulla on Ap läheisriippuvuus, oletko sitä koskaan ajatellut? Olet riippuvainen miehestäsi jollet osaa päästää häntä menemään. Oikestaan "päästää" on väärä sana, sillä miehesihän se yrittää sinusta eroon. Eihän tuo homma vaan pidemmän päälle tule toimimaan. Sinä haluat erilaisen miehen, sellaisen joka kohtelee sinua niinkuin sinä häntä, eikö niin? Voithan toki jankuttaa miehellesi tätä asiaa ja katsoa oppiiko, mutta epäilen ettei kun kerran tämä asia aina toistuu.. SINÄ et ole onnellinen noin..

Ja otsikon kysymykseen, minä näen montakin syytä miksi lopettaa suhde. Teillä on vaan erilainen käsitys parisuhteessa toimimisesta ja toisen huomioimisesta. Ei se väärin ole, mutta aiheuttaa hirveästi tuskaa, kun toinen jatkuvasti jää vaille tarvitsemaansa.

Tsemppiä.

Vierailija
16/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties läheisriippuvainen? Istut kotona odottamassa aina miestä kotiin luoksesi tunnollisena etkä osaa päästää irti

Vierailija
17/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:59"]

Niin.

[/quote]

[/quote]

Ongelma on se etten osaa päästää irti. Enkä edes halua vaikka se olisi omaksi parhaakseni.

Voi kun olisinkin niin vahvatahtoinen mutta kun en ole. Olen surkimus.

[/quote]

Siinä tapauksessa lopetat valittamisen asiasta, johon et oikeasti halua muutosta. Itseään voi muuttaa, mutta toista ihmistä ei.

Vierailija
18/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:29"]

Jospa vaikka kerrot miehelle mitä juuri tähän kirjoitit? Hän ei selvästi arvosta sinua tai teidän yhteistä aikaanne tarpeeksi. Jos tuo ja kaikki muut asiat ovat eroamisen arvoisia niin antaa mennä vaan. Tietysti voit myös alkaa suunnitella itselle enemmän omia menoja kavereiden kanssa ym. niin ehkä miehen menot ei tuntuisi niin pahalta

[/quote]

Miksi AP:llä ei ole omaa elämää? Miksi hän odottaa koko päivän miestä? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka ovat noin avuttomia

Vierailija
19/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, taidan olla läheisriippuvainen. Minulla ei ole ollut perhettä, vain muutama ystävä, olin myös koulukiusattu.

Ja kyllä, odotan miestä kotiin koska oletan hänen pitävän sanansa.

No ei pidä.

On jatkuvasti paha olla, itken lähes joka päivä.

Haluan miehen johon voin luottaa. En osaa seurustella. Yksin ollessani olen tyytyväinen, mutta seurustelusuhteissa aina onneton. Minulla taitaa olla liian korkeat odotukset rakkaudesta ja rakkaussuhteesta. Minulla on niin sujria tunteita, etten osaa käsitellä niitä.

Kiitos sinulle 16 viestistäsi. Osuit niin naulan kantaan kaikessa.

Vierailija
20/43 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:29"]

[/quote]

Miksi AP:llä ei ole omaa elämää? Miksi hän odottaa koko päivän miestä? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka ovat noin avuttomia

[/quote]

Panostan suhteeseen 100%, ja odotan että mies pitää sanansa kuten minäkin pidän hänellekin. Käyn kyllä ulkona ystävieni kanssa, matkustelen ja kyläilen. Mutta jos jotain on sovittu niin haluan olettaa että kumppanini pitäisi lupauksensa.

Mitä minun pitäisi tehdä? Lähteä kostoksi baariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan