Ponnistus vaihe parhaillaan käynnissä ja mies lähti tupakille
Kommentit (17)
Onnea joulukuisesta <3 he osaavat pitää puolensa ja ovat vauhdikkaita lapsia.
Tämä otsikko menee heittämällä listaan Vuoden parhaat..!
Ja kuka voi olla noin I.d.i.o.o,T.t.i, että ei voi keskittyä ainutkertaiseen tapahtumaan eli lapsentekoon vaan SOMETTAA. Saa vauvaparka jo syntymänsä hetkellä huomata, että some on tärkeämpi kuin hän. Vauva-palsta menee itse vauvan ohi, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka voi olla noin I.d.i.o.o,T.t.i, että ei voi keskittyä ainutkertaiseen tapahtumaan eli lapsentekoon vaan SOMETTAA. Saa vauvaparka jo syntymänsä hetkellä huomata, että some on tärkeämpi kuin hän. Vauva-palsta menee itse vauvan ohi, haloo.
Moi Petriina!
Mä olen kanssa synnyttämässä. Lapsen pää on jo ulkona. Pieni hetki niin käyn hakemassa mun autostani selfiekepin jotta saatte nähdä valokuvan kauniin lapseni kasvoista.
No jos sinä olet just nyt puhelimella, niin ihan hyvin voi mieskin pitää pienen tauon. Relaa vähän!
Anteeksi vaan, mutta miten pystyt viestittelemään ponnistusvaiheessa!?! Sori mutta ei mene läpi tämä.
Noni, vauva haisee sit ihan tupakille, ettei vaan jäisi heti koukkuun.
Ja sinä olet (mukamas) vauva- palstalla. Ei taida teitä kumpaakaan synnytys kiinnostaa.
En ehtinyt ottaa valokuvaa. :( Käytävällä soi radiosta Antti Tuiskun musiikkia niin lapseni ryömi ulos toosastani ja kävi sulkemassa radion.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa synnyttämässä. Lapsen pää on jo ulkona. Pieni hetki niin käyn hakemassa mun autostani selfiekepin jotta saatte nähdä valokuvan kauniin lapseni kasvoista.
No minä synnytin 7 päivää ja mies tokaisi suuttuneena että mitä soittelet, herätät esikoisen, kun kerroin että nyt se alkaa...
Vierailija kirjoitti:
:D
Ei sulla taida kamalasti kipuja olla, jos ehdit samalla palstailla....