Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen elämä olisi sinulle luksuselämää?

Vierailija
18.04.2014 |

Otsikossa kysymys jo olikin.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sais edelleen poika ja ite elää terveenä.

Vierailija
2/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen perhe elämä, purjehtiminen, omat harrastukset, shampanja,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä ja monipuolista ruokaa joka päivä, varaa vaatteisiin muualta kuin kirpparilta.

Vierailija
4/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aina olisi kaikkea riittävästi, ei köyhyyttä eikä rikkautta, vaan määräosa.

Vierailija
5/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi käydä töissä, saisi aikaa vain itselleen.

Vierailija
6/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo nyt kaikki aineellinen mitä tarvitsen, mutta luksusta olisi se että olisi niin paljon sukanvarressa ettei tarvitsisi sydän kylmänä odotella minkään pesukoneen tms. hajoamista (vakuutus on, mutta omavastuu ei suinkaan ala nollasta ja olen työtön, tosin ensi viikolla on työhaastattelu).

Luksusta olisi uudistaa vaatekaappikin hintalappuun katsomatta. Ostan vaatteeni kirpparilta ja siltä se vähän näyttääkin.

Vierailija
7/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi käydä töissä, asuisin maalla vanhassa maalaistalossa ja naapureita ei mailla halmeilla. Mulla olis heppa ja lampaita ja kanoja. Lapset olis muuttaneet pois ja niillä olis elämä kondiksessa, ettei tarvis huolehtia.

Vierailija
8/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvisi käydä töissä ja silti voisi matkustella paljon, sisustaa hienoa kotia, avaa kalliilla autolla, omistaa hevosen ja ison veneen, harrastaa mitä mieli tekee, syödä luomuruokaa, ostaa minkälaisia vaatteita ja koruja haluaa.

Nyt teemme töitä ja paljon (hyvällä palkalla) jotta voimme tehdä nuo edelllämainitut mieheni kanssa.

Vierailija
9/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ josta saisi niin paljon palkkaa, että olisi varaa tehdä sitä osa-aikaisena ja viettää iltapäivät lapsen kanssa/ harrastaa jotain

Vierailija
10/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisi olla terve ja keho hyvässä kunnossa, ja että läheiset pysyisi myös terveinä ja pirteinä ja reippaina ja että kaikki sais elää hyvää elämää

Vierailija
11/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän nyt luksuselämää. Enempää en voisi toivoa.

t. kotiäiti

Vierailija
12/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:40"]Otsikossa kysymys jo olikin.

[/quote] Ei ois rahahuolia ja voisin olla riippumaton pankeista.

Vierailija
13/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa matkustaa enemmän ja varaa olla vapaalla matkustaakseen.

Vierailija
14/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ei tarvitsisi käydä vuorotyössä, tai työajat olisivat mukavammat, esim. klo 7-20 välillä ja olis useammin pari päivää putkeen vapaata.

-Työ olisi luovempaa ja vaativampaa

-Asuisin Helsingissä kantakaupungissa isossa omassa asunnossa (100neliötä alkaisi riittää)

-Tulot sellaiset, että laskujen jälkeen jäisi n. tonni käyttörahaa (jää tosin nytkin, mutta asutaan vuokralla, joten pitää säästää)

- Ei olisi allergioita ja voisin hommata koiran

- Kesämaja Lammassaaressa, sopisi tällaiselle antiviherpeukalolle. Tosin sinne ei saa viedä koiria...

Vierailija
15/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso komea talo kauniilla puutarhalla ja omalla kasvimaalla, palvelusväkeä niin, että itse ei tarttisi tikkua ristiin laittaa vaan saisin aina tehdä sitä mitä haluan, luonto ja kaupunki lähellä, varaa ja mahdollisuus matkustella, ei pakko käydä töissä ja paljon ystäviä ja rakastava kiva perhe.

Vierailija
16/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset fasiliteetit on kunnossa, on ihana talo. Matkustamme paljon ja nautimme elämästä ystävien kanssa hyvän ruuan ja viinin parissa pari kertaa kuukaudessa.

Mulle riittäisi velattomuus ja se ettei mun tarvitsisi käydä töissä muuten kuin huvin vuoksi.

Jos sitten haaveilisi pidemmälle niin 1700 luvun talo Italiassa merinäköalalla olisi unelmien täyttymys:) Pitäisin siellä b&b:tä ja pientä ravintolaa:)

Vierailija
17/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihmisen parasta aikaa. Elän juuri nyt luksuselämää. Tavallinen arki, rakastava vaimo, neljä ihanaa lasta. Parhautta!

Vierailija
18/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kohta käydä hakemassa kebab pizzan. Ihanaa luksusta. :)

Vierailija
19/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei tarvitsisi niin tarkkaan miettiä rahan riittävyyttä. Miljoonia en tarvitse mutta olisi helpottavaa kun olisi jonkinverran ylimääräistä. Ja että joku muu joskus veisi lapsia ulos, puistoon, uimaan tms. Nyt kaikki lasten viemiset ja kulkemiset ovat minun vastuullani ja se joskus väsyttää.

Vierailija
20/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta olisi, jos olisi onnellinen avioliitto eikä tarvitsisi elää puutteessa sen osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme