Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syömme huomenna varmaan makkaraperunoita

Vierailija
05.12.2020 |

Hyvää itsenäisyyspäivänäkin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että ketjussa hassutellaan huomisella ruualla mutta tää taisikin olla kurjuuden maksimointia. Hyvästi pippuripihvit ja tervetuloa makkaraperunat. No, me haetaan silti kebabit.

Vierailija
22/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ruuan tarvitse hienoa ollakkaan, kunhan on maukasta. Minä teen huomenna jauhelihapihvejä ja perunagratiinia, ihan itse ja alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että ketjussa hassutellaan huomisella ruualla mutta tää taisikin olla kurjuuden maksimointia. Hyvästi pippuripihvit ja tervetuloa makkaraperunat. No, me haetaan silti kebabit.

Tämä ei ole rahasta kiinni vaan siitä ettei tarvitse ns hienostella enää, kun mieskin on nykyään ns paskaduunin tekijä. ap

Vierailija
24/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ruuan tarvitse hienoa ollakkaan, kunhan on maukasta. Minä teen huomenna jauhelihapihvejä ja perunagratiinia, ihan itse ja alusta asti.

Wau

Vierailija
25/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin syötiin hienommin, kun mies oli paremmissa töissä. Enää ei tarvitse yrittää mitään hienoa. ap

Ja tuolloin piditte hyviä aikoja ikuiseksi ajoiksi ansaituksi?

Luultiin ettei mies joudu huonoihin töihin, kun hänellä on hyvä koulutus. Oltiin väärässä. ap

Tyhmyydestä kuuluukin sakottaa. Näen miten tekin katsoitte joskus lempeästi hymyillen nenänvarttanne pitkin niitä, joilla meni huonommin.

Eipä olla koskaan niin tehty. ap

Jos olet palstan Ammattivalittaja, niin kyllä vain olet tehnyt niin. Varsinkin vuosia sitten Kaksplussalla. Kehuskelit monta kertaa materialla eikä sulta löytynyt tippaakaan empatiaa niille, jotka olivat vähäosaisempia kuin sinä. Suhtauduit sinulle kommentoiviin varsin ylimielisesti. Minuunkin, joka näin asiat muustakin näkökulmasta kuin omastani ( = varakas suku sekä omat tuloni ylimmässä tulodesiilissä, tosin tätä en  koskaan kertonut sinulle). 

Vierailija
26/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, ettei ns hienossa työssä oleva saisi syödä mitä haluaa.

Mites jotkut miljonäärit? Saako ne syödä kuitenkin vaikka makkaraperunat, jos eivät käy palkkatyössä ollenkaan?

Vierailija
27/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole rahasta kiinni vaan siitä ettei tarvitse ns hienostella enää, kun mieskin on nykyään ns paskaduunin tekijä. ap

Mitä ihmeen hienostelua pippuripihvit ja jälkiruuat on? Ja, mitä on paskaduuni? Jokaisesta työpaikasta pitää nykyään olla onnellinen.

Vierailija
28/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhuu, mitä vikaa makkaraperuinoissa on? Meillä ei ole koskaan kuulunut itsenäisyyspäivänä syödä tavallisesta poikkeavasti, ei lapsuudenkodissa eikä omassa kodissa. Jos ranttaliksi pistetään lähinnä tosiaan tilataan pizzat ja syödään suklaata. Rahaa olisi aina ollut pihveihin ja paisteihin, mutta voi sitä yhteistä aikaa viettää makkaraperunoidenkin äärellä.

Vierailija
29/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mies joutuu työttömäksi, keitätkö sille pelkkiä perunoita?

Vierailija
30/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä on paskaduuni? Meillä on molempien ammatit muuttuneet 15 v aikana, minä olen työtön ja mies (ennen kehityspäällikkö) kiinteistönhoitaja. En pidä paskaduunina. Laitan huomenna katkarapulaipiä ja mustikkapiirakkaa. Koska on juhlapäivä. Äsken meni ne makkaraperunat.

Vierailija
31/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa siinä ruuassa on? Hyvää ruokaa. 

Vierailija
32/32 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernesoppaa!!