Eikö yöaikaan saa lähettää sähköpostia?
Näytin ystävälleni sähköpostia asiasta, mikä meitä molempia kiinnostaa. Hän oli aivan järkyttynyt, kun näki, että olin lähettänyt viestini hiukan puolenyön jälkeen. Hänestä ajankohta oli tosi noloa ja epäkohteliasta. Onko sillä jotain väliä, mihin aikaan postia lähettää? Sehän ei vastaanottajaa mitenkään häiritse ja hänellä on vapaus lukea postinsa milloin parhaaksi näkee.
Kommentit (12)
Mielestäni meilejä voi lähettää milloin vaan, mutta tekstareita ei.
silloin sattuu olemaan hiljaista, rauhallista ja oikeastaan ainoa aika, kun voi johonkin keskittyä.
Mielestäni yksi sähköpostin ideoista on juuri se että sen voi lähettää milloin haluaa/on aikaa ja myös lukea milloin ehtii. Eihän sen viestin saapuminen häiritse ketään???
esim klo 00 ja 04 välillä. Usein kirjoittelen spostit läppärillä, kun olen mennyt jo sänkyyn. Kännissä en viestejä yleensä kirjoita, enkä sitä paitsi ole niin usein jurrissa, että se edes voisi olla tapa. Päivisin on liian hektistä viesteihin ja aamulla ei huvita.
Mä oon kyllä yrittänyt katsoa etten lähetä työhakemuksia keskellä yötä. Mutta muuten olen kyllä lähettänyt mailia ihan mihin aikaan tahansa, sehän se sähköpostin idea on. tekstareita en lähetä 22.00 jälkeen muuta kun miesparalleni tai jos joku tekstaa minulle ensin.
Voihan se sähköposti vaikka jumia jostain syystä niin että viestit tulevat perille vasta yöllä, vaikka ne olisi lähetetty päivällä. En kyllä nyt yhtään ymmärrä, että mitä noloa tuossa on. Eri asia puhelinsoitot tai tekstiviestit, ne voi herättää toisen osapuolen ja häiritä.
taas joku sairas pedo. HUOM HUOM
Älkää vastatko
äläkää vastatko, se saa jotain sairaita kiksejä näistä viesteistä!
Vierailija:
äläkää vastatko, se saa jotain sairaita kiksejä näistä viesteistä!
tai mahdollisesta humalatilasta...