Tiedättekö sen tunteen kun harjaatte vessanpönttöä ja harjasta lentää pieni tippa vettä naamalle
Kommentit (26)
Hyi joo. Kerran piti oikein purskutella suu desinfiointiaineella 😅
Tuossa puuhassa minä käytän maskia.
Son huippufiilis ja saa kysymään miksei matrixissa ole itse peseviä pönttöjä. Tai edes sellaisia, jotka voisi suihkuttaa ja ne vedet kiertäisivät takaisin kiertoon.
Mä tekisin sellaiset oikeassa elämässä.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Hyi joo. Kerran piti oikein purskutella suu desinfiointiaineella 😅
Säteilytitkö lisäksi uv-valoa kehon sisään?
Paras esileikki sitten piimän juomisen!
Vierailija kirjoitti:
...tai suoraan silmään...
I feel you
Pitää osata oikeanlainen tekniikka ja käyttää roiskuttamatonta harjaa. Kasvot voi suojata pyyhkeellä.
Itse pesen pöntön aina kieli pitkänä vähän kuin yrittäisin lumihiutaleita ottaa kielellä kiinni.
"Oho" ja jatkan harjaamista. Sekö tunne?
Näin ei enää käy ainakaan töissä, koska käytämme visiiriä
Kannattaa pitää kantta vähän kiinni, kun harjaa. Sitten sieltä ei lennä mitään. Tietty pitää sokkona harjailla, mutta voi välillä kurkkaa, että miten menee.
Tiedän. Tosin ei sillä väliä kun mun pytyllä ei ole koskaan käynyt kukaan muu kuin minä. Se on neitsyt pytty.
Vierailija kirjoitti:
Pitää osata oikeanlainen tekniikka ja käyttää roiskuttamatonta harjaa. Kasvot voi suojata pyyhkeellä.
Näen sieluni silmillä pyyhkeeseen päänsä käärineen henkilön hankaamassa pönttöä varovasti norsutampponilla..
Vierailija kirjoitti:
...tai suoraan silmään...
Apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmillä pyyhkeeseen päänsä käärineen henkilön hankaamassa pönttöä varovasti norsutampponilla..
Siis semmoisella käsivarren paksuisella?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää kantta vähän kiinni, kun harjaa. Sitten sieltä ei lennä mitään. Tietty pitää sokkona harjailla, mutta voi välillä kurkkaa, että miten menee.
Ja sitten jos joku kiskaisee harjasta eikä päästä irti, kannattaa juosta. 🐊
Aah...