Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyskö muka rankkaa?!

Vierailija
18.04.2014 |

Olen ihmetellyt mitenkä naiset aina valittaa synnytyksen kovuudesta  no ei se sitä kyllä ole, ihan helppo juttu.

Oma kokemus oli, että synnytys ei ollut millään lailla rankaa! siinä istuskelin ja annoin kaasua akalle, ja vähän paijasin. Eniten minua ihmetytti kun minä en saanut mitään huomiota! Minulle oli tarjolla vain kiikkustuoli, vanha asterix, tm ja korkeajännitys lehti, iltapalaakin sain vasta kun akka vietiin kiireelliseen sektioon. Minä miehenä jouduin ihan yhtäpaljon valvomaan sinä päivänä.

Valittakaa naiset joskus jostain oikeista asioista eikä mistään synnytyksen raskaudesta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on, mutta synnytys kipuja kokeili jossain videossa 2 miestä, tosin vain supistuksia ja tietysti niitäkin oli helpompi kestää kun pysty liikkua paremmin. Googlaamalla ko video saattais löytyä. Toinen miehistä ei kestänyt juuri ollenkaan vaan jätti kesken ja monilla ei muutenkaan synnytykset oo niin lyhyitä kun näiden testi oli. Video oli kuitenkin hauska! :)

Vierailija
22/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä synnytyskeskustelua ja naisten moittimista.Miehet eivät voi tietää miltä synnytys tuntuu.Synnytys voi olla todella rankka kokemus ja kivulias.Miehen pitää olla tukena eikä moittia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä synnytyskeskustelua ja naisten moittimista.Miehet eivät voi tietää miltä synnytys tuntuu.Synnytys voi olla todella rankka kokemus ja kivulias.Miehen pitää olla tukena eikä moittia.

Vierailija
24/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että ap on oikeasti mitään synnytystä nähnytkään. Sen kuuloista tuo teksti oli. Vaimostaan olisi ollut kovasti huolissaan, jos olisi ollut paikalla, kun vaimo jouduttiin viemään vielä kiireelliseen hätäsektioon. Mutta luulen jotenkin, ettei ap:lla ole vaimoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän