Pillu muuttunut rumaksi ja roikkuvaksi
Vielä 20-vuotiaana minulla oli mielestäni hyvännäköinen pillu, sisemmät häpyhuulet olivat kivasti piilossa. Mutta nyt runsaassa vuodessa pillustani on tullut aivan järkyttävän näköinen ja taitaa vaan olla pahentumassa. Nimittäin sisimmät häpyhuulet ovat ruvenneet kasvamaan, niin että ne näkyvät selvästi eivätkä pysy enää piilossa. Mistä tämä johtuu? En ole synnyttänyt enkä mitään muutakaan ihmeellistä tehnyt emättimelläni. Luulin, että vain synnytys ja ikä muuttaisi ulkonäköä, mutta että jo näin nuorena ja vain runsaassa vuodessa tapahtuisi näin suuri muutos! Onko kenelläkään muulla käynyt näin näin nuorena ilman synnytystä?
Kommentit (32)
Onpa kiva, että tänne on sitten provo tullut massapostittamaan koko aloitukseni täyteen inhottavia kommenttejaan. Oikeasti kiinnostaisi tietää, onko kenelläkään muulla muuttunut alapään ulkonäkö näin lyhyessä ajassa näin nuorena. En itse ymmärrä, mistä tämä johtuu. En syö hormoneita enkä ole lihonut / laihtunut.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:03"]
Jos sinä olet 21-vuotias ja kutsut lemmenkoloasi pilluksi, taidan tietää, mikä sen on kuluttanut niin lerpuksi.
[/quote]
No ei tämän näköistä "lemmenkoloa" voi enää ainakaan miksikään pimpaksi kutsua. Niin kauhistuttavan näköinen.
Onnittelut, olet kasvanut aikuiseksi:) Aikuisen pillu ei ole söpö niinkuin lapsella, mutta ah, niin mehevä!
Aikuisen posliini viivapillu on kaunis.
Eiköhän se ole tehty enemmän nautintoa, kuin katselemista varten. Kasva siis aikuiseksi, myös henkisesti.
En saa enää karaoksessa lauluvuoroa helposti luulen että johtuu pillusta eikä auta viakka huudsan tiskijukalle että Tuulikellon laulasin..
Nyt vaan varaat ajan työterveyteen, turha tuota on murehtia. Apua kyllä löytyy kun osaa pyytää.
Sulla oli vaan kehitys kesken ... :
Työterveyshuoltoon minäkin menisin tilanteessasi. Sieltä lähete gynekologille.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 20-vuotiaana minulla oli mielestäni hyvännäköinen pillu, sisemmät häpyhuulet olivat kivasti piilossa. Mutta nyt runsaassa vuodessa pillustani on tullut aivan järkyttävän näköinen ja taitaa vaan olla pahentumassa. Nimittäin sisimmät häpyhuulet ovat ruvenneet kasvamaan, niin että ne näkyvät selvästi eivätkä pysy enää piilossa. Mistä tämä johtuu? En ole synnyttänyt enkä mitään muutakaan ihmeellistä tehnyt emättimelläni. Luulin, että vain synnytys ja ikä muuttaisi ulkonäköä, mutta että jo näin nuorena ja vain runsaassa vuodessa tapahtuisi näin suuri muutos! Onko kenelläkään muulla käynyt näin näin nuorena ilman synnytystä?
Ahahahaaahahaha... ei se ole AP sun pillu, vaan persreikä. Sitä on porattu niin paljon, että suoli alkaa roikkua ulkona! Etkä huomaa hajusta?
Ap vetää hormoonia