Jumalan siunausta
On se hyvä, että edes valtion asioiden hoidossa voidaan vielä luottaa Jumalan siunaukseen:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b28c6736-d3ad-476d-aa26-024bf1f28…
Ei vihervasemmisto ole vielä tätä perinnettä saanut kirottua.
Kommentit (13)
Köyhät kituvat. Onkohan tämä vähän tekopyhää? Mikäs tilaisuus tuo on.
Arvokkaasta perinteestä tulee irvokas, kun lesbo naispappi saarnaa ilmastonmuutoksesta ja vapaasta rakkaudesta.
Täältä myös Jumalan siunausta aloittajalle ja muillekin 🙏
Uskossa on voimaa, joka kantaa pahojen elämänvaiheiden yli. Jeesus on läsnä auttamassa aina.
Vierailija kirjoitti:
Arvokkaasta perinteestä tulee irvokas, kun lesbo naispappi saarnaa ilmastonmuutoksesta ja vapaasta rakkaudesta.
Onneksi lähikirkossani ei moista tapahdu. Sitä en tiedä, mitä puhutaan sateenkaarimessussa eikä kiinnostakaan. Sitä vaan ihmettelen, mikseivät sateenkaariporukat voi tulla normaaliin sunnuntaimessuun? Tietääkö joku?
Jos lähikirkkoni sunnuntain jumalanpalveluksessa saarnattaisiin vapaasta rakkaudesta, että kaikki käy ja tätä sanomaa levitetään vielä Jumalalle pyhitetyssä paikassa, minä lähtisin ripeästi pois enkä palaisi enää koskaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on kantava voima, Jumalan siunaus.
Luottamuksessa Jumalaan on toivo, se toivon näköala joka tänäpälvänä puuttuu ja jokapaikassa toitotettaan lasten/nuorten mielenterveyden horjuvan.Kovin moni ehdokas juuri olleissa vaaleissa mainitsi mielenterveyspalvelut tärkeäksi.Ihminen on etääntynyt kauas Luojasta ja on pihalla kuin lumiukko, ei ole mitään päämäärää, toivon kantavaa voimaa.
Toivottomuutta ei varmaankaan aiheuttane se, ettei toiveikkaita maailmankuvia olisi tarjolla, vaan asiaan vaikuttanee huolet siitä, miten hyvin nämä toivorikkaat näkymät kuvaavat todellisuutta. Haasteena on siis ehkä optimismin sovittaminen yhteen episteemisen rationaalisuuden kanssa, sillä jos maailmankuvan todenmukaisuudella ei ole merkitystä, voinee helpostikin halutessaan päättää uskoa tulevaisuuden olevan pelkkää fantsua krebaamista.
Mikä on toiveikas maailmankuva, jota ylläpidetään?
Minähän en kaipaa mitään jammu siltavuoren mieshuoran siunausta.
Jumala on iankaikkinen, kaikkivaltias ja olemassaolomme alkaja ja Luoja.
Kyllä minä ainakin mieluusti elän siunauksensa alla.
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille
ja olkoon teille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne
ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Tuo on ns. virallinen Herran siunaus.
Jos tulet mulle päin naamaa toivottelemaan mä vedän sua oikein kunnolla turpiin.
Jumala on kova jannu, mutta kirkko ja sen rappioitunut pappis-sääty ovat perseestä sekä niinsanotut "jumalanpalvelukset"
pelkkää ulkokultaista teatteria, jolla ei ole Jumalan kanssa mitään tekemistä.
Se on kantava voima, Jumalan siunaus.
Luottamuksessa Jumalaan on toivo, se toivon näköala joka tänäpälvänä puuttuu ja jokapaikassa toitotettaan lasten/nuorten mielenterveyden horjuvan.Kovin moni ehdokas juuri olleissa vaaleissa mainitsi mielenterveyspalvelut tärkeäksi.Ihminen on etääntynyt kauas Luojasta ja on pihalla kuin lumiukko, ei ole mitään päämäärää, toivon kantavaa voimaa.