Juhla ideoita ja ohjelmaa
Olen viettämässä syntymäpäiviäni pyöreiden vuosien merkeissä kaipaisin vinkkejä millaista ohjelmaa ystäville voisi järjestää. Myös erilaisiet teemat olisi mukavia minkä ympärille juhlan voisi järjestää.
Laittakaa siis kaikki hullunkurisemmatkin ja hauskimmat, lapsenmieliset ja ikimuistoiset leikit ja teemat ylös. Mitä leikkejä häissänne, lastenkekkereillänne, syntymäpäivilläni leikittiin? Onko kukaan viettänyt tooga-bileitä? Entä mitä tapahtui pinkki-teema juhlissa? Onko muita hauskoja teemoja aikuisten juhliin? Niistä saa varmasti muutkin hyviä vinkkejä?
Kommentit (5)
Ajatus on että vieraat menevät siinä asussa mikä on päällä kutsua luettaessa...Se on sitten eri asia kuinka moni kutsua noudattaa ; )
Tuo oli myös hauska idea, mutta kuinka juhlavieraiden oikea pukeutumien tarkistetaan, siis että onko dress codea noudatettu? hauskaa varmasti tulee olemaan jos porukka noudattaa ohjetta. Mä sain vihdoin kutsut tehtyä, vietän syntymäpäiviäni 80-luvun televisio sarjan teeman mukaisesti. Olen rätkättänyt koko päivän ystävättäreni kanssa ideasta.
Nyt vaan ohjelmaa suunnittelemaan.
Mutta laittakaa vain mukavia ideoita tänne jotta niistä olis muillekin hyötyä.
Ja niitä ohjemia aikuistenjuhliin..vaikka pikkujoulukauttakin ajatellen.
Nyt juhlilla on teema 80-luvun mukaisesti, vielä haluan leikkejä ym visailu vinkkejä. Joten jos tiedät hauskan leikin yms. mitä juhlissa voi leikittää kerothan siitä minulle ja muillekin. Kiitos.
Aikoinaan järjestin 30 v. -vuotisbileeni lastenkestiteemalla (tuolloin olin vielä lapseton). Kutsussa luki tervetuloa 3-vuotisssynttäreilleni. Ohjelmassa oli mm. ongintaa ja sekä ruoka että kakku oli tehty teeman mukaisesti. Vieraille oli varattu ilmapalloja ja hassuja hattuja.
Loppuillasta kaikki joivat viiniä keittiössä ja hauskaa oli.
Kreatiivi