Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhmien juttujen kuiskuttelu seksin aikana

Vierailija
18.04.2014 |

On tullut kuskailtua tuhmia juttuja vaimon korvaan kesken seksin jo pitemmän aikaa ja muutama ilta sitten löytyi taikasanat... Kerroin samalla kun rakastelin vaimoani, miten kaverini (josta vaimoni on kertonut joskus nähneensä seksiunia), panisi vaimoani isolla kullillaan samalla kun katson, niin  johan alkoi tapahtua... Vaimo sai orgasmin yhdynnässä ensimmäisen kerran vuosiin ja meno oli muutenkin todella kiihkeää... Viime vuosina vaimoni on saanut orgasmin ainoastaan nuollessa, mutta tämä oli tervetullut piristys seksielämäämme... Tiedänpähän jatkossa mistä aiheesta vaimolleni kuiskin seksin aikana...

Mites muut, mitä juttuja kuiskuttelette puolisollenne seksin aikana ja mistä jutuista puolisonne syttyy?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni kiihottuu, kuten minäkin, vieraan miehen isosta kalusta hänen tiukassa pillussaan.  Omani on hieman normaalia pienempi (12cm). Avokkini usein hokee "anna sitä isoa kyrpää, lujaa kovaa ja syvälle" minun häntä naidessa.

Vierailija
2/12 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa ;).

Vaimoni on samaa maata. Tykkää kuulla rivoja juttuja naidessa. Seksin jälkeen jos puhuu tuhmia (tai ennen) niin "tulee punaista valoa", mutta kliimaxin lähestyessä ja vauhtiin päästynä jutut on ok. Tosi ujo ja hillitty vaimo muuten, vieraat ihmiset ei varmaankaan osaa ajatella, että mitä puhutaan sängyssä.

Itse tykkään pervoilla oikein kunnolla :). Kivaa kertoa tuhmia juttuja ja antaa kalua suuhun. Huomaa kuinka vaimokin ottaa himokkaana kun kuulee jotain juttua, että yks panee (lelu sisällä) ja oman miehen kalu suussa.

Saapi nähdä saako vielä joskus laueta suuhun vai jääkö haaveeksi =). Ois kiva kokea moinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa kaikkien jutut.

Vaimoni menee ihanan kiimaiseksi kun kuiskutan hänen korvaan, miten haluaisin nähdä miten kaverini Simo panisi vaimoani 19 cm pitkällä kullilla jolla on nussittu monta naista tyytyväiseksi. Luulen, että tämä fantasia myös toteutetaan jossakin välissä, sen verran kuumana vaimo käy asian tiimoilta.

Vierailija
4/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin iso kyrpä, kunnon tuplapanot ja useamman miehen kanssa naiminen kiihottavat vaimoa, mutta varmin orkku tulee kun kerron kuinka hän rakastelee isotissisen teinitytön kanssa. Vaimoni on lukion matikanopettaja, eikä mielellään keskustele tästä fantasiasta sängyn ulkopuolella, mutta tietyn kiihottumisen rajan jälkeen voin "räjäyttää pankin" sitä käyttäen :-)

Vierailija
5/12 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista tulee puhuttua alkulämmittelynä, välillä vaimo ei lämpiä jutuille, välillä taas alkaa hyrrätä kunnolla. Rivoimmat jutut on tarinoita siitä, miten vaimo saa jokaiseen reikään kullia yhtäaikaa, tuntuu toimivan hyvin.

Vierailija
6/12 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista saada myös naisten kommentteja aiheesta.

Vierailija
7/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa kyllä, jos jutut on älykkäitä ja kauniisti rivoja eikä mitään tökkeröitä pillu-juttuja.

Vierailija
8/12 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 09:15"]

Olisi mielenkiintoista saada myös naisten kommentteja aiheesta.

[/quote]

No kyllä kiihottaa ja kovasti. Mieheni kertoo tarinan kuinka saan useampaa miestä kerralla..Ahh..kyllä siinä sekoaa aivan täysin. On kyllä ihanaa...

N50

Vierailija
9/12 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni alkaa lämmetä ajatukselle, että tuhmia juttuja voisi myös kokeilla luonnossa... Loppuvuoden aikana kaverini Simo tulee kylään ja luvassa on saunailta, jolloin vaimoni pääsee ensimmäistä kertaa eläessään kimppasaunaan. Jännää nähdä mihin tilanne kehittyy... Luulen, että kaverini ison kullin näkeminen saa vaimoni haluamaan muutakin kuin pelkkää saunomista...

Vierailija
10/12 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei puhu ikinä mitään. Mutta en voi tietää puhuisiko, ellen olisi suhteemme ekat 10 vuotta kertonut hänelle, etten pidä seksistä (kuten en pitänytkään.) 

Vierailija
11/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo viereen ja muutama sana vieraista kaluista, niin välittömästi vaimolla alkaa nännit näpöttää ja tarpeeksi kun tuhmia juttuja jatkaa, niin vaimo suorastaan vaatii kovaa kullia sisäänsä, takuuvarmaa tavaraa :)

Vierailija
12/12 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salaa" tulee kuiskuteltua vaimon korvaan kaikenlaista... Vaimo väittää, ettei saa yhtään selvää jutuista, mutta vaimon vartalo kertoo muuta... Nyt olen asteittain siirtynyt puhumaan tuhmia juttuja siten, että katson samalla vaimoa suoraan silmiin... Ihmeen kiihottavaa touhua molemmille...

Parhaiten on toiminut tarina, jossa isokaluinen kaverini touhuaa vaimoni kanssa kahdestaan minun katsoessani. Tarinassa vaimoni imee kaverini kullia ja samalla katsoo minua silmiin... sitten vaimo käy selälleeen, levittää jalat ja kaverini nousee hänen päälleen... Ja työntää hitaasti paljaan kullinsa vaimoni lemmenpesään... Ja aloittaa rytmikkään naimisen... Ja taas vaimoni hakee katsekontaktia minuun ja katsoo miten istun kulli kovana katsomassa tuota hypnoottista näkyä :)... Sitten vaimoni Sari käy nelinkontin sängylle ja kaverini siirtyy naimaan häntä takaapäin... Ja minä vien kullini vaimoni imettäväksi...

Myös ryhmäseksistä on tullut puhuttua ja naisesta nuolemassa vaimoani, riippuu kuitenkin hetkestä syttyykö vaimo jutuille vai ei Ja toimiiko juttu vai ei...

Tänään kun pääsen reissusta kotiin, vaimo illalla viereen, hellää vaimon hyväilyä ja samalla tuhmaa tarinaa hänen korviinsa... Ihana tuntea kun vaimo alkaa kiihottua...