Schollin paristokäyttöinen jalkaraspi, onko kukaan
Kommentit (38)
Itselle ehkä ei, mutta laitteeseen san vaihdettua uuden pään ;)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 20:46"]
Kyllä! Mulla oli sellanen kuoppa kovettuneessa kantapäässä ja hioin tasaiseksi!
[/quote]
se o känsä
[/quote] Itse en sitä nähnyt, kun kaveri kokeilk tätä raspia minulle.
Ihan älyttömän hyvä. Ja saa vaihtopäitä
paljon tuon vaihtopääh hinta on? Itsekin katsoin melko kallista hintaa, mutta jos tuohon saa vaihtopäitä, niin sitten voisi ostaakin.
kaikki kaupat täynnä vaihtopäitä, 15,90 e mut mistä saa laitteen Turun seudulta, mielestäni olen joka kaupasta jo etsinyt, ainakin marketit, stockmann, tokmannit, Anttilat.
Aa no kiva jos saa vaihtopäitä. Jostain jäin semmoseen luuloon ettei sais.
Toimii!
Stockalla (Hki) laite loppuunmyyty, mutta vieressä apteekissa oli. Ja vaihtopäitä saa.
ja laitteita ja vaihtopäitä saa myös esim ebaystä.
Minäkin kartellin tätä sittarilla että 40e vekottimesta, ja jos ei toimi... Mut hienoa ehkäpä voisin ostaakin. Jalkapohjat ovat aivan karseen kuivat ja halkeilleet. :( en vaan saa rasvalla pysymään kunnosssa.
Jalkoja ei kannata raspata liikaa, sillä iho siellä kuivan kovettuneen ihokerroksen alla on tosi herkkää ja ohutta. Kannattaa raspata jalkoja maltillisesti alkuun. Helpottaa myös paremmin ehkäisemään uuden kuolleen ihosolukon muodostumista. Rasvaaminen on periaatteessa turhaa mikäli iholla on suuru kerros kuollutta ihosolukkoa pinnalla sillä rasva ei pääse imeytymään ihokerroksien läpi. Sellainen hyvä ja rauhallinen tahti kuuriluontoisesti jalkaraspin käyttöä, mahdollisesti myös kuorintaa ja voidetta. Saa hyviä ja pysyviä tuloksia :) terveisin kosmetologin sisko :)
PlaahPlaahPlaah! Aivan loisto laite ja 38euroa ei ole todellakaan liikaa! Käsiraspilla et pääse samaan tulokseen oli lihasta eli ei.
Mitä enempi raspaa sitä enempi paksuuntuu?
jalkoja ei sais raspata vaan rasvata, sanoo joku
Toimiiko se vain kuivalla iholla vai voiko käyttää suihkussa?
Kyllä on hyvä laite ja vaihtopäitä saa.
Olen tilannu koneen kiinasta ja siellä maksaa 4.50e ja vaihtopää 1e
Aivan sama kone kun täällä kaupoissa.
Ilmeisesti olen ainut joka ei voi ko.laitetta hehkuttaa. Kyllähän tuo asiansa hoitaa jos jaksaa surrata pidempään,itse selviän hommasta normaalilla jalkaraspilla paljon nopeammin. Tuo hidastelee ja hyytyilee heti jos yrittää vähän lujempaa painaa
Samaa mietin ap:n kanssa että olisko se hankkimisen arvoinen. Mikään huokea vekotin se ei ole, koska ainakin meidän lähi apteekissa maksoi liki 40 euroa...