Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arkihaaste Facebook

Vierailija
18.04.2014 |

Mikäs ihme siinä on, kun tänään heräsin, niin Facebook täynnä eri ihmisten kirjoittamia arkihaasteita kuten: "Laita kuva aamiaisestasi" tai "Mene ravintolaan X jälkiruoalle". Onko ihmiset teidän elämänne oikeasti näin helvetin tylsää ja tyhjää, että tämmöisiä pitää keksiä kun ei ole mitään sanottavaa tai tehtävää.....

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Sitten ne vielä luulee, että ketään kiinnostaa ne kuvat heidän aamupalastaan, pyykinpesukoneistaan ja telkkareistaan. IDIOOTIT.

Vierailija
2/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummia kavereita sulla. Mun 200+ kavereissa pyörii vaan se Kuva Arkihaaste joka on ihan viihdyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelmat.

Vierailija
4/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva Arkihaasteessa on tosiaan ihan se idea, että otetaan niitä arkisia kuvia. Näytetään muillekkin ihan sen arjen kasvot, eikä aina niitä siloiteltuja kuvia. Mun mielestä tosi hauska idea, antaa realistisemman kuvan ihmisten arjesta :)

Vierailija
5/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 08:32"]

Kuva Arkihaasteessa on tosiaan ihan se idea, että otetaan niitä arkisia kuvia. Näytetään muillekkin ihan sen arjen kasvot, eikä aina niitä siloiteltuja kuvia. Mun mielestä tosi hauska idea, antaa realistisemman kuvan ihmisten arjesta :)

[/quote]

No jaa. Eiköhän me kaikki kuitenkin jo tiedetä, että ihmisen arki on tylsää ja tavallista. Ei siitä tarvita tylsiä ja tavallisia kuvia.

Vierailija
6/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta tarkoitusta varten se facebook on?

Mikä sen hieno ja ylevämpi tarkoitus olisi?

Vierailija
7/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 09:03"]Mitä muuta tarkoitusta varten se facebook on?

Mikä sen hieno ja ylevämpi tarkoitus olisi?

[/quote]

Samaa mieltä. Ei saa laittaa kuvia arjesta, ei lapsista, itsestään, ei saa hehkuttaa lomamatkoista, onnistuneesta laihdutuksesta, ei saa valittaa tai vituttaa. Ja tähän johtopäätökseen tulin kun luin tätä palstaa. Mitä varten se Facebook joillekin ihmisille on?

Vierailija
8/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kavereillani kiertää se arkikuvahaaste, ja itse olen ainakin tykännyt lukea ja katsoa muiden päivityksiä siitä. On kyllä hankala elämä jos siinä näkee jotain ärsyttävää ja silloin kannattaa kyllä poistua koko fb:sta.

Vierailija
9/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva-arkihaaste on pitkästä aikaa kiva ilmiö Facessa! On kiva nähdä mitä ihmiset tekevät ihan normaalisti, eikä vain niitä huippuhetkiä, vaikka tosi kivoja ovat nekin. Tykkään ihan kaikista valokuvista, laittakaa tulemaan, kaverit!

Vierailija
10/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP!

Vierailija
11/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiva katsoa muiden kuvia arjestaan. Juuri sellaisia kuvia, mitä ei normaalisti kukaan laittaisi sinne esim. työmatkastaan.

Vierailija
12/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu, koska en muutenkaan jakele kuvia siellä. Mut kiva katsoa toisten yhtä kuvaa. Moni vaan näkyy leveilevän tyyliin 10 kuvaa kerralla, kun just tää mun arki on niin hienoa ja kiireistä ja täydellistä 100 kaverini kera

Vierailija
13/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos laittais todelliset kuvat omasta perhehelvetistä, niin ei se muista niin hauskaa enää olisi. Face ei ole todellisuutta, vaan harhakuvia toisten onnellisuudesta.

Vierailija
14/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko katsoa, eikä pitää mua kaverina. Itseki poistan niitä ketkä ei koskaan kommentoi mitään , eikä julkaise

Vierailija
15/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku kaveri ei jaa kuviaan niin poistatko todella kavereista outo

Vierailija
16/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitästä aikaa oikeesti hauska haaste! Naurattaa ne instagram tyypit jotka pistää muokattuja sikajeejee kuvia ja tekee päivisin jotai vaa siks et pitää saada hieno kuva sinne, mut mä tykkään näistä oikeista arjen kuvista :)

Moni kaveri antaa itestään niin väärän kuvan ni on sit ihana ku näkee sotkusen keittiön jossa pikku natiainen on levittäny kattilat just ennen ruokaa ja kuva on vähintään koominen ja ansaittee 10 pistettä! :D huippuja!

ja nämä kuvat on niiltä joilla yleensä se keittiö kiiltää puhtautta ja raikkautta. Otetaan kuva kakkupalasta sievällä pöytäliinalla. Nyt se liina on mytyssä ja kakkulautanen edelleen pöydällä. Kuvat aidoimmillaan!

Vierailija
17/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aidot kuvat otetaan muualla kuin kotona. Ravintolan ruoka-annoksesta kun ruoka ei maistu ja näyttää sotketulta kuralta.

Kaupungilta kun ne heruttelevat teinit kulkevatkin naama myrteenä tuijotellen epäluuloisesti vastaantulijoita. Niitä ladataan kovin innokkaasti.

Vierailija
18/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:42"]

Ne aidot kuvat otetaan muualla kuin kotona. Ravintolan ruoka-annoksesta kun ruoka ei maistu ja näyttää sotketulta kuralta.

Kaupungilta kun ne heruttelevat teinit kulkevatkin naama myrteenä tuijotellen epäluuloisesti vastaantulijoita. Niitä ladataan kovin innokkaasti.

[/quote]

No ehkä sun kaverisi. Riippuu ihan. Mulla ainakin tulee ihan aitoja kuvia mistä tahansa, myös kotoa.

Vierailija
19/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fb ärsyttää, kannattaa poistaa itsensä sieltä. As simple as that. Mielestäni tämä jatkuva ruikutus on todella rasittavaa. Jos kukaan ei kirjoittaisi eikä jakaisi fb:ssa mitään, ei koko systeemiä olisi olemassakaan.

Joten voisitteko valittajat nyt koota tähän listaa siitä, mitä siellä sitten saa kirjoittaa ja jakaa. Kiitos.

Vierailija
20/27 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook: Kirjoititpa mitä tahansa, aina on joku, jota ärsyttää. Jos et kirjoita mitään, sekin ärsyttää. Minua ärsyttää ihmiset, jotka ärsyyntyvät kaikesta. Mitä hittoa sitten luette? Mullakin on kaveri, joka kirjoittaa melkein joka päivän ruokalistansa. Ei ärsytä, kun voi skipata sen.