Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia ilahduttaisi sinua juuri nyt? Minua ilahduttaisi, jos pääsisin saunaan. Meillä ei ole eikä edes taloyhtiössä. :(

Vierailija
04.12.2020 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis sauna muttei saunaseuraa, enkä nyt tarkoita mitään deittiä. Olis kiva saunoa jonkun kanssa, vaikka on yksinkin ihan mukavaa.

Vierailija
22/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaatuorejuustokakku. En jaksa lähteä kauppaan kun ei tartte juuri muuta kuin ainekset tuohon. Teen huomenna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olisi joku perheenjäsen. Mieluiten hyvä aviomies.

Ja että löytäisin uuden työn ja keksisin ensin mitä se voisi olla.

Vierailija
24/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koerumba olisi loppu ja arvosanat laitettu. Suuresti ilahdun myös, jos ei jouduta karanteeniin koulusta ennen joulua. Kotikaupungissa on ollut tartuntoja nyt joka päivä.

Vierailija
25/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduhtaisi, jos aamiainen tekeytyisi itsestään kohta ottamani suihkun aikana. Puhtaana ja suihkunlämpimänä voisi lampsia keittiöön ja vastassa olisi tuore kahvi, appelsiinimehu, munakokkeli sekä sämpylä karpalopateella. Hyvänä kakkosena teen aamiaisen itse. Eilen kaupassa ainakin tajusin ostaa hyvät aamiaistarvikkeet eli olen jo puoliksi ilahtunut :)

Vierailija
26/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin eniten siitä, että juuri menettämäni mies suostuisi kuuntelemaan minua ja keskustelemaan kanssani fiksusti.

Vierailija
27/29 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuisi tämä hyysääminen, maailman pelastaminen eli rahat lappaaminen muille kuin omalle kansalle.

Vierailija
28/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkeä seksi pienitissisen teinitytön kanssa

Vierailija
29/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sauna itsellänikin. Kämppäni on aika kylmä ja täällä viltin alla palellessa mietin, kuinka ihanaa olisi vain makoilla lämpöisessä saunassa juuri silloin, kun huvittaa 🧘‍♀️

No, onneksi ihoni ei kestä talvisin saunaa tai lämmintä suihkua, joten lopputuloksena olisi ainoastaan kutiseva iho täynnä punaisia isoja ihottumalänttejä. Jos jotain positiivista siitä saunattomuudesta yrittää etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi