Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies (poika) ei saa.. (OS)

Vierailija
17.04.2014 |

En nyt tälle palstalle kuuluisi, koska lasta ei ole :D

Mutta ongelma on tämä:

Olen 19v tyttö, ja tapasin pojan joka on 18v, eli vuotta nuorempi.

Olemme harrastaneet seksiä kahdesti, ilman kumia, joten siitä eii voi olla kiinni...ekalla kerralla laitin sen jännityksen piikkiin että mies ei lauennut enkä ajatellut mitään.

Nyt seuraavalla kerralla olimme juoneet muutaman kaljan, olimme rentoutuneet, kaikki oli hyvin. Päädyimme sänkyyn, kaikki meni ok, miehellä seisoi koko ajan. Mutta ei orgasmia... En ole huono sängyssä, olen aktiivinen, otin suihin yhdynnän alussa, välissä, jälkeen. Mutta ei :(

Mistä tämä voisi johtua? Minulla on ollut 3 eksää ja kaikilla oli ongelmia että saivat liian nopeasti ja yhdyntä ei kestänyt kuin tyyliin minuutin. Tosin eksäni ovat olleet pari vuotta vanhempia.

Mietin kokoajan sängyssä että miksi mies ei saa vaikka teen kaikkeni. Pelkään että tunnun löysältä johonkin käteen verrattuna, ja syy on siis se. :( En usko että poika on kuin pari kertaa aijemmin harrastanut seksiä, joten ehkä on tottunut käteen ja enempään puristukseen.

Nyt poika pyytelee yöksi, ja aina kieltäydyn koska tiedän että haluaa seksiä mutta mulle tulee vaivautunut olo kun kestää ja kestää ja ei edes meinaa saada

Auttakaa :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:32"]

Jooo, kyllä mieheni nykyään saa. Ja hyvin saakin, kun ollaan vauvakin aikaiseksi saatu! :D Nyt turha ihmettely ja vatvominen pois. Olen ollut sellaisessakin suhteessa, jossa miehellä ei SEISSYT alkujännityksen takia IKINÄ! Se vasta mielenkiintoista olikin.. :) Sinulla on varmasti hyvä pimppi. Ja alkukankeutta on sekä meissä naisissa, että miehissä. Miehien ilmenemistavat ovat vain helpommin havaittavissa. T: nro 13

PS. Älä välitä noista ärsyttävistä provoilijoista, ja muista kateellisista ihmisistä. <3

[/quote]

Voi kiitos sä ihana ihminen :) Sait mut todella hyvälle mielelle! Toivon että kaikki alkaa sujumaan

ap

Vierailija
22/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:32"]

Jooo, kyllä mieheni nykyään saa. Ja hyvin saakin, kun ollaan vauvakin aikaiseksi saatu! :D Nyt turha ihmettely ja vatvominen pois. Olen ollut sellaisessakin suhteessa, jossa miehellä ei SEISSYT alkujännityksen takia IKINÄ! Se vasta mielenkiintoista olikin.. :) Sinulla on varmasti hyvä pimppi. Ja alkukankeutta on sekä meissä naisissa, että miehissä. Miehien ilmenemistavat ovat vain helpommin havaittavissa. T: nro 13

PS. Älä välitä noista ärsyttävistä provoilijoista, ja muista kateellisista ihmisistä. <3

[/quote]

Voi kiitos sä ihana ihminen :) Sait mut todella hyvälle mielelle! Toivon että kaikki alkaa sujumaan

ap

[/quote]

Sepä hyvä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän se ala sujumaan, kun heität sen järjen äänen hetkeksi nurkkaan, ja annat tunteiden hallita. :) T: 13/21/23

Vierailija
24/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliahan toi on. Mulla on useammallakin miesyståvällä ollut samaa ongelmaa kuten sitten toisilla toisin päin ongelmaa, että tulee liian pian. Nykyään ajattelen, että miehille on normaalimpaa liian pitkä tai liian lyhyt kesto kuin se "normiaikainen" kesto. Noihin liian pitkiin kestoihin on oikein hyvä konsti, että mies panee sua kunnes oot saanut tarpeeksi ja sitten runkkaamalla eli joko sä runkkaat tai se itse (sinä voit siinä vieressä hyväillä yms) runkkaa itselleen orgasmin. Älkää tehkö siitä ongelmaa. Mä seurustelin 8 kuukautta miehen kanssa, joka ei koskaan saanut yhdynnässä ( sillä oli kyllä aika pieni, ehkä en tuntunut tarpeeksi, mutta en ala syytteleen itseeni) ja sit me pantiin ja lopuksi se itse runkkasi loppuun, kun osasi itse tehdä niinkuin parhaiten tuli ja mun mielestä meillä oli hyvää seksiä.

Vierailija
25/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä :( Tuntuisi kauhealta olla tuollaisessa suhteessa jossa mies ei saa yhdynnässä vaan sen jälkeen miehen pitäisi runkata..

ap

Vierailija
26/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille tiukkaa kakkosta

Vierailija
27/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap hyvä rakenna itsellesi tuollaisia estoja. Seksiin kuuluu kaikenlainen tuleminen. Joskus kädellä, joskus pilluun, joskus suuhun, joskus peppuun. Kaikki omalla tavallaan yhtä hienoja juttuja. 

Vierailija
28/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en vain halua miestä joka ei pysty normaalissa yhdynnässä tulemaan koskaan

ap

Vierailija
29/34 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 01:08"]

En tiedä :( Tuntuisi kauhealta olla tuollaisessa suhteessa jossa mies ei saa yhdynnässä vaan sen jälkeen miehen pitäisi runkata..

ap

[/quote]

Kyllä se voi alkuun mennäkin niin. Suuri osa orgasmiin pääsemisestä on pään sisällä ja ehkä mies ei osaa keskittyä siihen nauttimiseen, vaan miettii liikaa saamista. Jännitys vaikeuttaa sitä ja voi olla, että yhdynnän asento vaatii totuttelua. Mitä useammin harrastatte, sitä nopeammin hän oppii rentoutumaan. Taidot pääsee karttumaan kuitenkin vain, jos keskustelette. Älkää keskustelko siitä, että jokin on hankalaa, vaan kertokaa suoraan toisillenne mistä tykkäätte. Sama pätee mieheen, mitä lähemmäs orgasmia on ennen yhdyntää, sen varmemmin se orgasmi tulee yhdynnässä, jos ei pääse ajatukset sisään tullessa liikaa sivuraiteille.

Vierailija
30/34 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehellä lähes viikon ja taas sama juttu. Ei varmasti runkannutkaan tässä välissä, että luulisi että sen tunnin rynkyttämisen jälkeen saisi kun ei ole viikkoon saanut. Otin aina välillä suihinkin mutta ei mitään :(

Ei varmasti sitä jännitä tai mitään. Ei vaan saa. En tajua. Turhauttavaa :(

Ap

Vierailija
31/34 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko ihan mahdoton ajatus KYSYÄ siltä pojalta, miksi näin (hänen mielestään) käy?

Vierailija
32/34 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla :(

Mutta nyt tuli villi ajatus. Eli olen parina kertana huomannut että miehen munan pää on ollut heti kun kosken niin märkä. Kerran lakanassa oli noin kolikonkokoinen märkä läntti

Mitäpä jos sai jo siemensyöksyn:0 ajattelin että on vaan touhutippoja mutta tuleeko niitä noin paljon?

Ap

Vierailija
33/34 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutippoja voi tulla todella paljon.

Mun mies ei saa läheskään aina yhdynnässä eikä aina edes vaikka yrittäisi hoidella miten.

Alkuun se rassas mua, mutta nyt vuosien jälkeen olen viimein uskonut ja tajunnut, että ihmisiä ne miehetkin on, kaikki niistäkään ei vaan saa helposti. Ja itse asiassa tuntuu siltä, että iän myötä vaan "pahenee". 

Ei oteta siitä paineita, paneminen on kivaa ja hei, en mäkään saa emätinorgasmia ja nautin silti :D

Vierailija
34/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielessä vain käy että olen löysä tms:( outoa että yleensä ennenaikainen siemensyöksy on joka miehen ongelma, eikä se ettei saa millään yhdynnässä

ap