Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todellinen syy miksi haluan seurustella pitkän miehen kanssa, enkä missään nimessä itseni pituisen

Vierailija
04.12.2020 |

Koska minä itse näytän paljon kauniimmalta ja hoikemmalta yläviistosta katsottuna . Omalta tasoltani katsottuna olen epäviehättävä rumilus. Pitkien mielestä olen pieni ja söpö. Totta kai olen mieluummin suhteessa missä toisen mielestä olen pieni ja söpö, enkä ruma möhköfantti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä väliä sillä on. 

Kyllä naisillakin saa olla mieltymyksiä. Ei niitä tarvitse sen enempää ihmetellä ja analysoida mistä johtuu. 

Vierailija
22/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias tai Vilma 15 vee tekee näitä lapsellisia aloituksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170-senttinen ja isäni on noin viisi senttiä pidempi. Typerä sovinistinen uhoaja, täysin nolla. En halunnut miehekseni mitään isääni muistuttavaa typerystä, joten otin parimetrisen hyvin koulutetun menestyjän. Ukko kiehuu liemissään edelleen, koska on aina luuseri. Lyhytkasvuinen isäni ei uskalla edes isommilleen uhota väkivallalla kuten itseään pienemmille naisille.

Vierailija
24/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooh ainahan sitä löytyy miljoona tekosyytä vaikka me kaikki teidämme sen perimmäisen syyn.

Ja se perimmäine syy on..?

Koska naapurin mirkullakin...

Vierailija
25/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva, että olette löytäneet toisenne. Odotin tosin otsikon perusteella jotain syvällisempää analyysia kuin sen, että AP on lihava eikä jaksa laihduttaa.

Hauku vaan läskiks mutta mulla on oikein hyvät tissit ja perse

Toivottavasti et pidä niitä piilossa, jos oikeen hyvät on.

26/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm ja painoa 72kg. Näytän hyvältä ylhäältä alaspäin ja alhaalta ylöspäin. Rinnat hyvät samoin pepa. Sinkkukin vielä, ett sillai. Tykkään itseäni pidemmistä miehistä vain sen takia, että voin käyttää korkkareita jos siltä tuntuu.

Vierailija
27/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaruusu kirjoitti:

Olen itse 170cm ja painoa 72kg. Näytän hyvältä ylhäältä alaspäin ja alhaalta ylöspäin. Rinnat hyvät samoin pepa. Sinkkukin vielä, ett sillai. Tykkään itseäni pidemmistä miehistä vain sen takia, että voin käyttää korkkareita jos siltä tuntuu.

Miten lyhyt mies voi saada sen aikaan pelkällä läsnäolollaan että et enään pysty käyttämään korkokenkiä?

Ettei vaan olisi psykologin paikka...

Vierailija
28/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva, että olette löytäneet toisenne. Odotin tosin otsikon perusteella jotain syvällisempää analyysia kuin sen, että AP on lihava eikä jaksa laihduttaa.

Hauku vaan läskiks mutta mulla on oikein hyvät tissit ja perse

Laitas kuvaa tai en usko.

Tapsa47

Vierailija
29/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun oikeutesi, tämä on vapaa maa, vaikka nykyinen hallitus aivan muuhun tähtääkin.

Vierailija
30/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei siis itseäni haittaisi lyhyt mies, mutta lähes poikkeuksetta lyhyet miehet pitää minua jonain sotanorsuna ja etsivät Aasialaistyyppistä siroa kaunotarta joka painaa 40 kg. Minusta ei sellaista tule, en ala nälkiinnyttämään itteäni miesten takia.

Vierailija
31/36 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näyttää aikalailla samalta, kun polvistuu ja ottaa suihin mieheltä. Mukavan söpöiltä ja hennoilta siinä imeskellessään näyttävät, oli pituutta enemmän tai vähemmän. Ne kilotkaan siinä haittaa tuon taivaallista.

Vierailija
32/36 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen näyttää aikalailla samalta, kun polvistuu ja ottaa suihin mieheltä. Mukavan söpöiltä ja hennoilta siinä imeskellessään näyttävät, oli pituutta enemmän tai vähemmän. Ne kilotkaan siinä haittaa tuon taivaallista.

Ne parista kilosta Ulísijat ei tätä tiedä kun ei koskaan ole saanut. 

Vierailija
33/36 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit naiset tykkää pitkistä miehistä että ne ei näyttä nii läskittä lmao

Vierailija
34/36 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läskit naiset tykkää pitkistä miehistä että ne ei näyttä nii läskittä lmao

Sinä tykkäät pienistä naisista koska pelkäät että säälittävä katkíksesi näyttää entistäkin pienemmältä muodokkaan kanssa.

Vierailija
35/36 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiii!!! Taas uusi pituuskeskustelu!!! Saat tänne taas ne samat katkerat teletapit jankkaamaan. Taidan pysyä tästä kaukana, pitäkää hauskaa...

Vierailija
36/36 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pienimunaiset ja lyhyet miehet jaksaa jankuttaa jostain naisen parista liikakilosta.  Käy miehuuden päälle jos tuntee itsensä pieneksi. Ottakaa aasialainen.