Todellinen syy miksi haluan seurustella pitkän miehen kanssa, enkä missään nimessä itseni pituisen
Koska minä itse näytän paljon kauniimmalta ja hoikemmalta yläviistosta katsottuna . Omalta tasoltani katsottuna olen epäviehättävä rumilus. Pitkien mielestä olen pieni ja söpö. Totta kai olen mieluummin suhteessa missä toisen mielestä olen pieni ja söpö, enkä ruma möhköfantti.
Kommentit (36)
Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa.
Mutta sittenhän sinä näet miehen epäviehättävänä rumiluksena
Näin saadaan länsimaihin lisää niitä isoja naisia.
Eli haluut miehen jolle tärkeintä on sun ulkonäkö. Voi voi voi
Vierailija kirjoitti:
Niin, isot naisethan niistä pitkistä miehistä lähinnä tuntuvat tykkäävän.
M168cm
Olen lyhyt itse 160cm mutta painoa 65 kg eli muotoja löytyy joten itseni pituiselle olen armoton läski möhköfantti. Pitkälle ja raamikkaalle olen edelleen pieni ja söpö. Itseni pituinen mies on monesti minua kevyempi ja se on ihan karseaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli haluut miehen jolle tärkeintä on sun ulkonäkö. Voi voi voi
Mistäs rivien väleistä tuollaista luit? Miksi haluaisin seurustella miehen kanssa jonka mielestä olen luonteeltani huipputyyppi, mutta ulkonäöllisesti vastenmielinen? Haluaisitko sinä seurustella ihmisen kanssa jonka mielestä näytät kamalalta?
Nooh ainahan sitä löytyy miljoona tekosyytä vaikka me kaikki teidämme sen perimmäisen syyn.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sittenhän sinä näet miehen epäviehättävänä rumiluksena
Miksi näkisin?
Vierailija kirjoitti:
Nooh ainahan sitä löytyy miljoona tekosyytä vaikka me kaikki teidämme sen perimmäisen syyn.
Ja se perimmäine syy on..?
Aloittaja hoi! Sulla on huono itsetunto. T. M183 cm ja tyttöystävä 173 cm ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa.
Tää oli paras kommentti aikoihin. 5/5
Miksei sinua haittaa että mies näyttää rumemmalta alaviistosta katsottuna?
Vaikeeta loytaa 150 cm Mies. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja hoi! Sulla on huono itsetunto. T. M183 cm ja tyttöystävä 173 cm ;)
olet 10cm pidempi?? ihan eri asia jos olisit 170cm
Vierailija kirjoitti:
Vaikeeta loytaa 150 cm Mies. Siksi.
Ei oo vaikeaa Thaimaassa. Taalla nauretaan lansimaalaisille norsuille joista jotkut naisetkin jopa ovat yli 160cm.
Onhan se kiva, että olette löytäneet toisenne. Odotin tosin otsikon perusteella jotain syvällisempää analyysia kuin sen, että AP on lihava eikä jaksa laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sinua haittaa että mies näyttää rumemmalta alaviistosta katsottuna?
Miehet ei näytä alaviistosta katsottuna rumemmilta. Vaan miehekkäiltä!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, että olette löytäneet toisenne. Odotin tosin otsikon perusteella jotain syvällisempää analyysia kuin sen, että AP on lihava eikä jaksa laihduttaa.
Hauku vaan läskiks mutta mulla on oikein hyvät tissit ja perse
Niin, isot naisethan niistä pitkistä miehistä lähinnä tuntuvat tykkäävän.
M168cm