Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni vihaa suomalaisia selostajia?

Vierailija
04.12.2020 |

Viha on liian voimakas sana mutta silti.
Esim Juusela, Saukkonen Virkkunen oli siellä kuka tahansa niin ollaan heti uhkailemassa ha haukkumassa. Ollaan onnellisia että saa suomeksi katsoa urheilua

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä löytyy Aina Syy haukkua ja pilkata muita.

Käyttää sitä asemaansa paskan suoltoon ja lyttäämiseen.

Vierailija
2/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaikista pidä mutta en todellakaan mene anonyymisti niitä haukkumaan ja uhkailemaan heidän perhettään.

Itse olen Niki Juuselan fani

Se on todella kova ja esimerkki miten päästään unelmaan eli Formula selostajaksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa on niin huonoja. Antti Mäkinen on aika hyvä lätkässä ja nyrkkeilyssä.

Vierailija
4/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli asiat paremmin. Pentti Salmi, Juha Jokinen, Antero Karapalo, jne. Nykyisillä selostajilla ei tule samaa suuren urheilujuhlan tuntua, vaikka tv:n kuvanlaatu on paljon parempi.

Vierailija
5/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkunen ja Härkönen ovat hulluja huutajia.

Vierailija
6/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan vihaa!

Vierailija
7/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan yhtä selostajaa, koska oli koulukiusaaja ala-asteella

Vierailija
8/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että Iltapäivä lehtien kommenteissa aina tuodaan esille politiikka ja oli kenestä tahansa uutinen ollaan väheksymässä sitä ja sanomassa että missä oikeat uutiset?!

Taitaa niillä olla huonosti asiat. Välillä on hauskojakin juttuja siellä mutta useimmiten säälin niitä julkkiksia joita haukutaan ilman perusteluita

Vierailija
9/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertaranta on hemmotellut meidät pilalle.

Vierailija
10/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan yhtä selostajaa, koska oli koulukiusaaja ala-asteella

Kuka Mertaranta vai?? Ja eikai se enään kiusaa jos on päässyt hyvään ammattiin (tai riippuu halusiko se olla selostaja)

Ap

Vierailija
11/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavia selostajia inhoan, ja se yksi vahvasti ärrävikainen selostaja on saanut minut jättämään monta ottelua katsomatta, mutta muutenhan nuo ovat ihan siedettäviä. Jokaista lajia en tietenkään ole seurannut.

Vierailija
12/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkkunen ja Härkönen ovat hulluja huutajia.

En ymmärrä justiinsa tuota pointtia. Yleensä joukkuelajit on sellaisia joissa tulee tilanne jossa huudetaan kun tempautuu mukaan siihen

Muutenkin on aina ollut sellaisia huutaja selostajia.

Yksilölajit on eri esim kuka nyt tenniksessä tai snookerissa huutaisi mutta lätkä ja futis.

Ap

Vierailija
13/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että Iltapäivä lehtien kommenteissa aina tuodaan esille politiikka ja oli kenestä tahansa uutinen ollaan väheksymässä sitä ja sanomassa että missä oikeat uutiset?!

Taitaa niillä olla huonosti asiat. Välillä on hauskojakin juttuja siellä mutta useimmiten säälin niitä julkkiksia joita haukutaan ilman perusteluita

Olen huomannut saman

Ap

Vierailija
14/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan inhoo.

Jos mua kyllästyttää niin voin mä sulkeakin television tai vaihtaa kanavaa.

Harvemmin enää nykypäivänä tulee mitään ohjelmia katsottuun, joissa on joku juontaja.

Vierailija
15/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muiden vihaamisista tiedä. Eikä minullakaan niitä vastaan muulloin mitään ole paitsi silloin kun selostavat. 

Tykkään rauhallisesta selostuksesta, jossa ei ole liikaa hehkutusta. Miksi ihmeessa jotain satasen juoksua pitäisi minulle selostaa tyyliin "ja sitten tulee Heikkinen, ja sitten tulee Mattila...". Näenhän minä, että kyllä ne "tulee" sieltä kaikki, paitsi jos joku kaatuu. Selostajillamme on kuvitelma, että pitää olla koko ajan äänessä, vaikka ei olisi mitään sanottavaa. Vertaa Eurosportin hillittyyn asiantuntevaan selostamiseen: siitä tykkään!

Yksi juttu on sitten edes tärkeimpien urheilijoiden nimien lausumisen opettelu. Sen voisi ajatella kuuluvan urheiluselostajan tehtäviin. Kuitenkin edelleen moni kuvittelee, että z lausutaan ts ja x lausutaan ks, ihan kielestä riippumatta. Tässä kyllä mokailee muunkinmaalaiset selostajat.

Vierailija
16/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli asiat paremmin. Pentti Salmi, Juha Jokinen, Antero Karapalo, jne. Nykyisillä selostajilla ei tule samaa suuren urheilujuhlan tuntua, vaikka tv:n kuvanlaatu on paljon parempi.

Juha Jokinen oli maailman huonoin tenniksen selostaja kautta aikain. Samoin formuloiden selostajana.

Vierailija
17/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo Häyrinen, Juhani Sipilä, Antero Viherkenttä, Voitto raatikainen, Jarmo Lehtinen ja jopa Paavo Noponen. Näitä kaikkia olen elämäni aikana kuunnellut, ja monet ovat tarjonneet selostuksissaan hienoja hetkiä. Esim. Michael Johnsonin monet ennätysjuoksut, Ben Johnsonin kuuluisan dopingsatasen, vanhan ajan jääkiekko-ottelut, joissa neuvostolaiva sanoi pum pum pum ja suomilaiva pul pul pul, jne., jne. Näitä riittää, kun alkaa muistella.

Vierailija
18/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raimo Häyrinen, Juhani Sipilä, Antero Viherkenttä, Voitto raatikainen, Jarmo Lehtinen ja jopa Paavo Noponen. Näitä kaikkia olen elämäni aikana kuunnellut, ja monet ovat tarjonneet selostuksissaan hienoja hetkiä. Esim. Michael Johnsonin monet ennätysjuoksut, Ben Johnsonin kuuluisan dopingsatasen, vanhan ajan jääkiekko-ottelut, joissa neuvostolaiva sanoi pum pum pum ja suomilaiva pul pul pul, jne., jne. Näitä riittää, kun alkaa muistella.

Entä Antero Mertarannan hauskat tarinat jne

Ap

Vierailija
19/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muiden vihaamisista tiedä. Eikä minullakaan niitä vastaan muulloin mitään ole paitsi silloin kun selostavat. 

Tykkään rauhallisesta selostuksesta, jossa ei ole liikaa hehkutusta. Miksi ihmeessa jotain satasen juoksua pitäisi minulle selostaa tyyliin "ja sitten tulee Heikkinen, ja sitten tulee Mattila...". Näenhän minä, että kyllä ne "tulee" sieltä kaikki, paitsi jos joku kaatuu. Selostajillamme on kuvitelma, että pitää olla koko ajan äänessä, vaikka ei olisi mitään sanottavaa. Vertaa Eurosportin hillittyyn asiantuntevaan selostamiseen: siitä tykkään!

Yksi juttu on sitten edes tärkeimpien urheilijoiden nimien lausumisen opettelu. Sen voisi ajatella kuuluvan urheiluselostajan tehtäviin. Kuitenkin edelleen moni kuvittelee, että z lausutaan ts ja x lausutaan ks, ihan kielestä riippumatta. Tässä kyllä mokailee muunkinmaalaiset selostajat.

Itsekkin pidän rauhallisista selostajista yksilölajeissa mutta joukkuelajeihin kuuluu tietynlainen hehkuttaminen.

Monen maan selostaja huutaa kun oma maa onnistuu ja mokat kuuluvat selostukseen. Taitaa olla paha ongelma jos joku sanoo väärin 😒

Ap

Vierailija
20/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Mäkinen on kyllä paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän