Kivaa olla kolmekymppinen. Koko kesä pilalla.
Joka ikinen lauantai jonkun häät. Alkaa 24.5. ja päättyy 2.8. Ihan oikeasti, JOKA VIIKONLOPPU!
Ei voi lähteä lomalle, ettei pilaa jonkun elämän suurinta päivää.
Tai sitten vain yksinkertaisesti en mene ja sanon syyksi, etten jaksa enkä halua.
Kommentit (33)
Kenelläkään ei ole häitä joka viikonloppu ja todennäköisyys sille, että mitkään noista häistä eivät osu päällekkäin on melko pieni. Kuka tällä palstalla saa yli kymmenen hääkutsua / kesä? Niinpä.
Miettikää jos vielä suurin osa noista on alkoholittomia häitä! Monien mielestä sellaiset ovat ihanat, kun sinne tullaan juhlimaan hääparin suurta rakkautta.
Jestas!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:29"]
Mäkin olen kolmekymppinen ja koko kesä on pilalla. Itseäni masentaa se, että ei ole yhtään häitä, ristiäisiä, lakkiaisia - taaskaan. Sisaruksia tai muitakaan sukulaisia ei mulla juuri ole, eikä pomoa, koska olen työtön. Ei edes omaa perhettä, vaikka olen aina haaveillut siitä. Viime kesänä harkitsin, että olisin mennyt kuokkimaan jonkun häihin, mutta en sitten kehdannut. Voinko mennä häihin sun puolesta?
[/quote]
Jos osa näistä kutsuista on tullut miehen puolelta, niin sinähän voisit esittää joissain juhlissa ap:ta. Eivät ne vähän etäisemmät sukulaiset ja tuttavat niin tarkasti muista, että kenekäs kanssa se Kalle-Pekka seurustelikaan.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:20"]
Joka ikinen lauantai jonkun häät. Alkaa 24.5. ja päättyy 2.8. Ihan oikeasti, JOKA VIIKONLOPPU!
Ei voi lähteä lomalle, ettei pilaa jonkun elämän suurinta päivää.
Tai sitten vain yksinkertaisesti en mene ja sanon syyksi, etten jaksa enkä halua.
[/quote]
Kuka pakottaa menemään? Sanot että on muuta menoa, eihän sitäpaitsi tarvitse mitään syytä ilmoittaa. Ilmoitat kohteliaasti, että et valitettavasti pääse paikalle mutta toivotat paljon onnea. Tuskin on lähimpien kavereidesi häät kun kerran niiden takia koko kesä on pilalla. Olet tyhmä jos et osaa ottaa omaa aikaa.
Häät on turhia juhlia. Itse menisin korkeintaan pariin, esim. lähisukulaisten. Kyllä olisi munkin kesä täysin pilalla.
Kauhea ongelma sulla. Olen 27-vuotias ja kertaakaan ei koko aikuisiällä ole kutsuttu kenenkään häihin. Ei ole sukua eikä ystäviä.
Meillä oli viime kesänä kuudet häät ja matkoihin, lahjoihin ja hotelleihin meni pitkälle päälle tonni. I so feel you.
Juu meille oli eräs kesä tuollainen, kuudet häät + niiden polttarit ja osa ajomatkan päässä. .. Sinä kesänä jäi lomamatka tekemättä, koska kaikki aika ja rahat meni juhlintaan... Mutta sen jälkeen onkin ollut hiljaista häärintamalla, ristiäisiä on tullut tasaisemmin eteen silloin tällöin...
Noin monet häät ja vielä valitat asiasta?? Minä hyppelisin riemusta, rakastan hääjuhlia! Saa kerrankin pukeutua tosi hienosti, hyvää ruokaa ja juomaa tarjolla, kivaa ohjelmaa, kaunis kesäpäivä/ilta... :)
No okei, en ehkä minäkään ihan joka viikonloppu jaksaisi (varsinkaan jos ovat järjestetty jossain kauempana) ja jättäisin ehkä juhlat tai parit väliin, mutta en ymmärrä miten voit sanoa, että koko kesäsi on pilalla.
Siis oikeasti 10. häät?? Ootko tosissas?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:29"]
Mäkin olen kolmekymppinen ja koko kesä on pilalla. Itseäni masentaa se, että ei ole yhtään häitä, ristiäisiä, lakkiaisia - taaskaan. Sisaruksia tai muitakaan sukulaisia ei mulla juuri ole, eikä pomoa, koska olen työtön. Ei edes omaa perhettä, vaikka olen aina haaveillut siitä. Viime kesänä harkitsin, että olisin mennyt kuokkimaan jonkun häihin, mutta en sitten kehdannut. Voinko mennä häihin sun puolesta?
[/quote]
Minä kerran järjestin naistuttuni poikamiestuttuni kanssa häihin. Hyvin oli kuulemma mennyt, eikä kukaan ollut ilmetellyt miehen avecia.
Ja 40 vuoden kuluttua on hautajaiset joka perkuleen kuukausi ja lomat pilalla
Toivottavasti minulla ei ole kavereita sitten kolmekymppisenäkään eli vuoden päästä.
-Mies 29v-