Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa olla kolmekymppinen. Koko kesä pilalla.

Vierailija
17.04.2014 |

Joka ikinen lauantai jonkun häät. Alkaa 24.5. ja päättyy 2.8. Ihan oikeasti, JOKA VIIKONLOPPU!

Ei voi lähteä lomalle, ettei pilaa jonkun elämän suurinta päivää.

Tai sitten vain yksinkertaisesti en mene ja sanon syyksi, etten jaksa enkä halua.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo kutsui sinut häihinsä? En minä vaan kutsuisi alaisiani...

Vierailija
2/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paljon tuttuja ja ystäviä, ole onnellinen niistä. On paljon kurjempaa, jos joutuu viettämään koko kesä yksin kuten minä. Tietysti menet niihin ja ennakoit: samaa mekkoa voit käyttää varmaan ainakin puolessa noissa juhlissa ja häälahjat varmaan mitä extra-spessua tarvinee olla. Kunhan olet paikalla. Kesä kestää 2.5kk ja nuo mainitsemasi häähumut vievät vain 9-10 vkonloppua ( kai?). Voit matkustaa jonnekin aivan hyvin viikolla, viikonloppuina vain pitää olla muualla. Tuskin kadut sitä, että jätät lomamatkat hankimatta, mutta varmaan noi ystävät ja sukulaiset muistaa sen aina, ettet ollut näiden häissä.

Hanki tosi hienot kengät ja tanssi ne niissä häissä puhki ja nimeä ne vuoden 2014 hääkengiksi! Muista ottaa kuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:20"]

Joka ikinen lauantai jonkun häät. Alkaa 24.5. ja päättyy 2.8. Ihan oikeasti, JOKA VIIKONLOPPU!

Ei voi lähteä lomalle, ettei pilaa jonkun elämän suurinta päivää.

Tai sitten vain yksinkertaisesti en mene ja sanon syyksi, etten jaksa enkä halua.

[/quote]

Miksi kuvittelet, että sun poissaolosi aiheuttaisi sen, että jonkun elämän suurin päivä olisi pilalla? Melko isoja olettamuksia sulla... tuskin olet ihan tärkeä henkilö

Vierailija
4/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen??? Mä tiedän, valehtele ikäsi! sano, että olet 28 tai 29 niin ei tarvi mennä, jos ne häät on kolmekymppisille

Vierailija
5/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varmaan enää saa kutsua ensimmäisiinkään häihin. Eroni jälkeen jäljelle jääneet ystävät ovat joko naimisissa jo tai eivät mene avioliittoon ollenkaan. Kauhea määrä katosi ihmisiä ympäriltä kun erosin, 30-vuotiaana kylläkin joten aika monissa häissä ehdittiin olemaan. Mun häiden vieraslista sitten on suppea jos sellaiset joskus tulee, tosi intiimit ja pienet häät toisin kuin mitä exän kanssa haaveilin.

Pointti siis ymmärrän että sapettaa, mutta sun täytyy nyt vaan päättää minne menet ja minne et. Mutta selvästikin sinulla on paljon ihmisiä elämässä jotka pitävät sinua niin tärkeänä että pääset häälistalle. Sulla on siis ystäviä, tuttavia, laaja sosiaalinen verkosto. Arvosta sitä, koska kun jotain sattuu huomaat että osa häviää hevon vittuun sun elämästä. Siinä tosin paljastuu ne tosi ystävät sitten, mutta pieneksi on joukko itsellä mennyt.

Vierailija
6/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:20"]

Noin monet häät ja vielä valitat asiasta?? Minä hyppelisin riemusta, rakastan hääjuhlia! Saa kerrankin pukeutua tosi hienosti, hyvää ruokaa ja juomaa tarjolla, kivaa ohjelmaa, kaunis kesäpäivä/ilta... :)

[/quote]

Oletko uusi av:lla? Ekaa vuotta Suomessa?

Ruoka on aina pahaa, juomia liian vähän. Valokuvissa eteesi hyppää joku oransseissa leggingseissään, eikä kukaan muista jälkikäteen tonnin mekkoasi. Kesällä sataa ja tuulee. Hääpheena bestman muistelee sulhasen entisiä tyttöystäviä lämmöllä ja hääleikkinä on pullonpyöritys. 

Vierailija
7/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:26"]

No, sulle tulee kyllä kallis kesä, lahjoihin menee pitkä penni.

[/quote]

Sanoo mielikuvitukseton reppana!

Vierailija
8/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasta ruokaa. Menisin heti.

- Opiskelija

Vierailija
9/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläistä ole joka vuosi kellään. Tietenkin ap voi skipata ne häät, joista ei pahemmin piittaa. Tuollainen kunnollinen rysä/ 1 kesä on silti muistamisen arvoinen ja vaikka toki harmittaa se, ettei niitä omia juttuja kerry olemaan, niin uskon että silti kannattaa mennä joka häihin ja pikkasen hienosäätää tuota asennetta.

Vastavaa tuskin tulee koskaan eteen ja kuten jo joku mainitsi, niin hyvin ehtii vaikka 5pvä:n lomalle jonnekin Europpaan. Mä olen kyllä kade ap:lle ja vaihtaisin meidän tän kesän Pyreneitten matkan milloin vain jonkun hyvän tutun häihin. Ihmiset ei odota, se maa siellä säilyy sen verran, että sitä kerkiää mennä katsomaan sitten, kun ei ole niitä sosiaalisia velvoitteita. Vaikka mielummin tekisi nyt muuta kuin juhlisi toisten häitä, niin ajan mittaan mittaan huomaat katuvasi sitä enemmän ettet mennyt sen ja sen häisin kuin sitä, että valitsit sen leppoisan loman silloin kun oli kutsuttu muualle.

Vierailija
10/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheellinen nelikymppinen ja koko kesän töissä. Ottaisin mielelläni sinun "ongelmasi jos saisin edes parin viikon loman.Mutta hei, minulla on sentään töitä (kaikilla ei ole, vaikka kuinka haluaisivat). Ongelmia on moneen lähtöön..

Vierailija
11/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. jättäisin jo jotain välistä. 

Vierailija
12/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän, joka viikonloppu ystävien kanssa juhlimassa - juomat ja ruuat on maksettuna.. Ja kesäsi on pilalla? :/

Koita kestää.

Vierailija
13/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh joo, mä tajuan. Meillä on joskus ollut kesällä YHDET häät ja musta on jo silloin tuntunut, että koko kesä pilalla... pieni suku nääs. Yhdet häät onnistuu sotkemaan kaikki pasmat =). Mutta sun tapauksessasi en siis missään nimessä menisi kaikkiin noihin häihin.

Vierailija
14/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:21"]Huhhuh.. jättäisin jo jotain välistä. 

[/quote]

Sitä tässä juuri mietin, että voinko oikeasti. Ja kenen häät skippaan. Kaverin? Pomon? Siskon? Serkun?

Vierailija
15/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:21"]Huhhuh.. jättäisin jo jotain välistä. 

[/quote]

Sitä tässä juuri mietin, että voinko oikeasti. Ja kenen häät skippaan. Kaverin? Pomon? Siskon? Serkun?

[/quote]Pomon ja serkun.

Vierailija
16/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sulle tulee kyllä kallis kesä, lahjoihin menee pitkä penni.

Vierailija
17/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kolmekymppinen ja koko kesä on pilalla. Itseäni masentaa se, että ei ole yhtään häitä, ristiäisiä, lakkiaisia - taaskaan. Sisaruksia tai muitakaan sukulaisia ei mulla juuri ole, eikä pomoa, koska olen työtön. Ei edes omaa perhettä, vaikka olen aina haaveillut siitä. Viime kesänä harkitsin, että olisin mennyt kuokkimaan jonkun häihin, mutta en sitten kehdannut. Voinko mennä häihin sun puolesta?

Vierailija
18/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan sellanen joka puhuu kaikille kuin ruuneperi ja ne kaikki luulee, että ovat sun paras kaveri. Ole viileämpi niin et saa kutsuja noin paljon, vain läheisiltä.

Vierailija
19/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, on sulla pienet murheet.. sitäpaitsi nuohan ovat onnen juhlia eikä hautajaisia.

Vierailija
20/33 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaset juomat ja kunnon känniputki rock rock

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan