Lehtien kestotilaus ei kannata
Minkään lehtien (Gloria, Avotakka, Koti ja Keittiö yms) kestotilaaminen ei kannata. Kannattaa ottaa lehtimyyjien tarjoamat edut, esim 6kk lehdet 30€ ja katkaista tilaus. Missään tapauksessa ei kannata jatkaa etutilauksen jälkeen kestotilauksella. Rahanhukkaa.
Esim mies oli 15 vuotta Tekniikan Maailman kestotilaajana. Joka vuosi maksoi n 160€ vuoden kestotilauksesta. Irtisanoi tilauksen 2kk sitten. Lehtimyyjä soitti eilen ja tarjosi 10kk Tekniikan Maailmaa hintaan 44€.
Eli aikakausilehtien kestotilaaminen ei kannata. Vanhaa, pitkäaikaista asiakkuutta ei arvosteta, mitään rahallista etua ei koidu vuosien asiakkuudesta. Edut tulevat vain jos muistaa irtisanoa lehtitilaukset etujen saamisen jälkeen.
Ja ei huolta. Lehtimyyjät eivät unohda. Soittavat takuuvarmasti muutama viikko/kuukausi lehden irtisanomisen jälkeen tarjoten uusia etuja.
Kommentit (11)
Ohessa esim Avotakka 5kk 21€. Tilatkaa ja perukaa vaikka heti maksettuasi. Lehti tulee 5kk ja sen jälkeen uusi tilaus. Tulee halvemmaksi kuin kestotilaaminen. Voi kierrättääkin tilauksia, tyyliin 6kk Glorian koti, 6kk Avotakka yms.
Kestotilaaja on vain lehtitalojen tyhmä maksuMIES. Uskoisin että Tekniikan Maailman lukijoissa on paljon näitä hyväuskoisia hölmöjä., jotka vuodesta toiseen maksaa sen 160€. Kysykääpä miehiltänne, joille tulee TM.
Olen huomannut saman. Voisiko joku, kenties lehtialalla työskentelevä kommentoida, miksi edut saa vain irtisanomalla riittävän usein, ei vuosien asiakkuudesta.
Tilauksia kannattaa myös kierrättää, siis 6kk Me Naiset, senjälkeen 6kk Anna yms. Koko ajan tarjotaan halpoja määräaikaisia lehtiä. Sama juttu sisustuslehdissä.
Mitä sitten? Jos joku on niin tyhmä, ettei tajua kilpailuttaa tilaustaan, niin sitten maksakaa vaan. Sama se on kaikkien hyödykkeiden kanssa. Vain tyhmä maksaa nettiliittymästä ylihintaa jos ei ota asioista selvää.
Sama koskee myös kännykkäliittymiä. Ne pitäisi siirtää toiselle operaattorille aina silloin tällök .
Puhelinmyyjiäkään ei tarvi. Kaikki hyvät tarjoukset löytyy netistä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:24"]
Puhelinmyyjiäkään ei tarvi. Kaikki hyvät tarjoukset löytyy netistä.
[/quote]
Ei niitä tarjouksia tule netistä etsittyä. Ainakaan minun. Mutta kyllä mä saatan haksahtaa just noihin halpoihin määräaikaisiin. Mutta totta niinkuin ap totesi, muistakaa irtisanoa ja saatte kohta uuden halvan tarjouksen.
Ei se tilaaminen yhtään halvempaa vaan kalliimpaa ja sitten tulee ihan hirveen kalliita laskuja joita kun ei maksa ja sitten menny perintään niin se lasku onkin sitten paljon halvempi niin ei kannata edes lukea vaan laittaa boikottiin
Jep! En koskaan jatka mitään tilausta tietenkään, sehän on sulaa hulluutta!
monet lehdet on irtonumeroina halvempia, kun jatkuvasti tarjouksia tai kaksi yhden hinnalla. Kylkiäiset on enimmäkseen mulle ainakin evvk-laatua.