Millaiset piirteet naisessa vetoaa yleisesti ottaen moniin miehiin?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan mitkään minun piirteeni ei. T. 38v neitsyt (ei omasta tahdosta)
Haluaisitko päästä neitsyydestä eroon?
Vyötärö-lantio-suhde 0.7 tai alle
Itse kiinnostun loppujen lopuksi yleensä naisista millä on ulkoisesti samanlaisia piirteitä, miinuksena niihin kuuluu yleensä pienet rinnat vaikka tykkäisin vähän isommista.
Tässä täydellinen esimerkki.
https://aijaa.com/6PYX8U
Tässä toinen, tatuoinneista en niin välitä mutta eivät ole este millekään ja kuvan pukeutuminen kotioloissa olisi iso+.
https://aijaa.com/Saqh8h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen ulkonäkö, ei tatuointeja/lävistyksiä, ei huomiovärejä hiuksissa
Luonnollinen ulkonäkö = luonnonkaunis, eikö niin? Jos nainen ei ole kaunis, luonnollinen ulkonäkö on yhtä tyhjän kanssa.
Olen eri, mutta sen verran pitää miehenä kommentoida, että lähtökohtaisesti kaikki normaalipainoiset, tatuoimattomat, pitkillä tai puolipitkillä hiuksilla varustetut naiset, jotka käyttävät tavallisia vaatteita, ovat luonnonkauniita. Jos em. asiat eivät ole naisella kunnossa niin kiinnostuneiden miesten joukko rajautuu huomattavasti.
Minä olen kutakuinkin noiden määreiden mukainen, mutta ei tuo tarkoita luonnonkaunista. Minulla on vastenmielinen naama ja siitä ei saa kaunista muutoin kuin kirurgin veitsellä ja silloinkin isolla operaatiolla.
Monesti tuntuu että miehet eivät aina ihan hahmota millainen on luonnollinen nainen. Mielessä on jotain missien/mallien naamoja ja tottahan he näyttävät kauniilta myös laittamattomina. Mutta todella harvalla tavallisella naisella on vastaavat kasvonpiirteet. Epäilen että nämä luonnollisten naisten perään olevat miehet tarkoittavat yksinomaan niitä missitasoisia naisia ja kiinnittävät huomiota heihin (on heitä taviksissakin mutta vähän), kun taas piirteiltään tavallisemmat, ei niin näyttävän näköiset naiset jätetään pois laskuista. Huolimatta siitä mitä täällä palstalla uskottelee.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, iloisuus, draamailemattomuus, eläimettömyys, nalkuttamattomuus, itsevarmuus.
Jos täytät kaikki noi niin takaan että miehiä riittää jonoksi asti.
Eipä ole ikinä ollut jonoa, vaikka on kaikki nuo. Kaveriksi olen aina päätynyt.
Kuntosalilla näkee päivittäin kauniita naisia 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, ei ylipainoa, iloinen, ei turhia kiukuttele. Noilla pääsee jo pitkälle.
Tuo ei-turhia-kiukuttele on monen vanhemman miehen listoilla. Nuoret eivät tajua sitä vaatia.
Tämä siis vanhemmalta mieheltä kuultu lause.
Vanhempien miesten mielestä nainen kiukuttelee, jos nainen ei ajattele tai käyttäydy kuten hänen miehen mielestä tulisi. Olen pahasti hajusteallerginen ja pyysin yhtä miestä, jota tapailin olemaan käyttämättä ko. hajustetta. Olin hänen mielestään hankala ja luuli, etten huomaisi, jos hän käyttäisi hajua siten etten näe.
No entäpä jos mies pyytää naista muuttamaan jotain tai olemaan käyttämättä jotain. No eihän se käy päinsä, koska silloin ollaan jonkun miessian käskytysvallan alla.
Jos mies pyytää lopettamaan jonkin asian, josta ei ole minulle haittaa, niin sopii. Mutta jos vaikka en saisi käyttää enää allergialääkkeitä, niin siitä olisi niin paljon haittaa, etten lopettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, ei ylipainoa, iloinen, ei turhia kiukuttele. Noilla pääsee jo pitkälle.
Tuo ei-turhia-kiukuttele on monen vanhemman miehen listoilla. Nuoret eivät tajua sitä vaatia.
Vanhempien miesten mielestä nainen kiukuttelee, jos nainen ei ajattele tai käyttäydy kuten hänen miehen mielestä tulisi. Olen pahasti hajusteallerginen ja pyysin yhtä miestä, jota tapailin olemaan käyttämättä ko. hajustetta. Olin hänen mielestään hankala ja luuli, etten huomaisi, jos hän käyttäisi hajua siten etten näe.
No entäpä jos mies pyytää naista muuttamaan jotain tai olemaan käyttämättä jotain. No eihän se käy päinsä, koska silloin ollaan jonkun miessian käskytysvallan alla.
Ei hyvää päivää... Jos mies meinaisi tukehtua naisen hajusteiden käytöstä, niin tottakai siitä kuuluu sanoa. Itse en juuri mitään tuoksuja käytä, mutta harmittaisi ihan tosissaan, jos lupaava tapailu karahtaisi siihen, ettei mies saa pyydettyä mua lopettamaan tuoksujen käyttöä ja sit lähtee vaan lätkimään.
Eri asia tietysti on, jos mies pyytäisi esimerkiksi värjäämään hiukset vaaleiksi, koska tykkää blondeista, tms yhtä pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pyytää lopettamaan jonkin asian, josta ei ole minulle haittaa, niin sopii. Mutta jos vaikka en saisi käyttää enää allergialääkkeitä, niin siitä olisi niin paljon haittaa, etten lopettaisi.
Mies ei voi tietää etukäteen, minkälaista haittaa sinulle koituu siitä pyynnöstä. Jos pyydän jättämään sokerin pois ruokavaliosta, jotta nainen laihtuisi, niin siitä olisi vain terveydellistä hyötyä, mutta voi olla, että nainen silti kilahtaisi ja loukkaantuisi tuosta pyynnöstä verisesti.
Minä olen kutakuinkin noiden määreiden mukainen, mutta ei tuo tarkoita luonnonkaunista. Minulla on vastenmielinen naama ja siitä ei saa kaunista muutoin kuin kirurgin veitsellä ja silloinkin isolla operaatiolla.