Millaiset piirteet naisessa vetoaa yleisesti ottaen moniin miehiin?
Kommentit (111)
Kapea lantio ja pienet tissit.
Pituus max. 150cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen ulkonäkö, ei tatuointeja/lävistyksiä, ei huomiovärejä hiuksissa
Luonnollinen ulkonäkö = luonnonkaunis, eikö niin? Jos nainen ei ole kaunis, luonnollinen ulkonäkö on yhtä tyhjän kanssa.
Olen eri, mutta sen verran pitää miehenä kommentoida, että lähtökohtaisesti kaikki normaalipainoiset, tatuoimattomat, pitkillä tai puolipitkillä hiuksilla varustetut naiset, jotka käyttävät tavallisia vaatteita, ovat luonnonkauniita. Jos em. asiat eivät ole naisella kunnossa niin kiinnostuneiden miesten joukko rajautuu huomattavasti.
Vaikea uskoa että tämä edustaisi isomman miesjoukon näkemystä. Aivan varmasti monikin mies erottaa kauneuseroja myös luonnollisten yksilöiden välillä ja sen mukaan kiinnostus sitten suuntautuu.
Vierailija kirjoitti:
Naamis kirjoitti:
Itsevarmuus ja luonnollisuus.
Itsevarmuus = vittumaisuus
Luonnollisuus = ruma
Tällä palstalla käy poikkeuksellisen paljon ostovaimoja suosivia...
Mä oon pyöreä mutta olen kokenut olleeni pidetty. Varmaan jotkut laihuusintoilijat eivät pidä mutta eivät ole näyttäneet inhoaankaan, jos ei lasketa sitä että on muutaman kerran sanottu, että olisin huippukaunis jos olisin laihempi. (Osa sanojista on ollut naisia) Ei haittaa, mulla ei ole tarvetta miellyttää kaikkia.
Kivalla, ystävällisellä luonteellani on varmaan myös osuutta asiassa. Ja sillä että en epätoivoisesti yritä miellyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, ei ylipainoa, iloinen, ei turhia kiukuttele. Noilla pääsee jo pitkälle.
Tuo ei-turhia-kiukuttele on monen vanhemman miehen listoilla. Nuoret eivät tajua sitä vaatia.
Tämä siis vanhemmalta mieheltä kuultu lause.
Vanhempien miesten mielestä nainen kiukuttelee, jos nainen ei ajattele tai käyttäydy kuten hänen miehen mielestä tulisi. Olen pahasti hajusteallerginen ja pyysin yhtä miestä, jota tapailin olemaan käyttämättä ko. hajustetta. Olin hänen mielestään hankala ja luuli, etten huomaisi, jos hän käyttäisi hajua siten etten näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset, ei ylipainoa, iloinen, ei turhia kiukuttele. Noilla pääsee jo pitkälle.
Tuo ei-turhia-kiukuttele on monen vanhemman miehen listoilla. Nuoret eivät tajua sitä vaatia.
Vanhempien miesten mielestä nainen kiukuttelee, jos nainen ei ajattele tai käyttäydy kuten hänen miehen mielestä tulisi. Olen pahasti hajusteallerginen ja pyysin yhtä miestä, jota tapailin olemaan käyttämättä ko. hajustetta. Olin hänen mielestään hankala ja luuli, etten huomaisi, jos hän käyttäisi hajua siten etten näe.
Minun vanhempi mieheni näkee kiukutteluksi kaiken napinan, joka tapahtuu asian keskustelun jälkeen. Eli ei se ensimmäinen valitus ole vielä kiukuttelua. Sitten hän haluaa kuulla, mitä pitää tehdä toisin, minä kerron ja hän pyrkii tekemään asian toisin. Sen jälkeen jos vielä puhun asiasta, niin se on kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä luetellaan ties minkälaisia ihannepiirteitä, ei se realisoidu tuolla ulkomaailmassa juuri yhtään. Se nainen kenet mies lopulta valitsee, ei ole usein mitään noista tai omaa yhden tai kahden piirteen korkeintaan. Palstamiehillä kovemmat kriteerit kuin miehillä IRL. Kun seuraa ihmisten pariutumiskuvioita, ei nämä palstan puheet vastaa sitä kyllä yhtään. Aika mielenkiintoinen ilmiö.
Todellisuudessa on vain tingittävä monesta. Ei se silti poista etteikö se unelmien nainen tai ylipäätään haluttava nainen olisi juuri toisenlainen kuin oma kumppani.
Itse en ainakaan viitsi nähdä ENÄÄ vaivaa yhdenkään naisen eteen, joten olen valmis tinkimään paljostakin.
T: hyväksikäytetty
Niin. Siltikin mielenkiintoista huomata, kuinka miesten oikeassa elämässä valittu kumppani on yleensä hyvin kaukana siitä heidän mainitsemastaan ihannenaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Urheilullinen vartalo, treenattu perce on sellainen mistä minä en naisessa tingi.
Pelkkä laihuus ei riitä, ennemmin ylipainoinen kuin laihaläski, jos sille tielle lähtisin..
Eli nainen on esine
Miksi meille naisille pitäisi riittää, se, että miehellä on työpailka, käyttää deodoranttia ja kohtelee naista hyvin? Jännää, ei mikdikään. Lopettakaa miehet ulina siitä että baiset on pinnallisia
Se oli hänen mielipiteensä, ei kaikkien miesten. Ei ole vääriä mielipiteitä. Älä ota henkilökohtaisesti, te kaksi ette vain näytä sopivan yhteen.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä luetellaan ties minkälaisia ihannepiirteitä, ei se realisoidu tuolla ulkomaailmassa juuri yhtään. Se nainen kenet mies lopulta valitsee, ei ole usein mitään noista tai omaa yhden tai kahden piirteen korkeintaan. Palstamiehillä kovemmat kriteerit kuin miehillä IRL. Kun seuraa ihmisten pariutumiskuvioita, ei nämä palstan puheet vastaa sitä kyllä yhtään. Aika mielenkiintoinen ilmiö.
Todellisuudessa on vain tingittävä monesta. Ei se silti poista etteikö se unelmien nainen tai ylipäätään haluttava nainen olisi juuri toisenlainen kuin oma kumppani.
Itse en ainakaan viitsi nähdä ENÄÄ vaivaa yhdenkään naisen eteen, joten olen valmis tinkimään paljostakin.
Niin. Siltikin mielenkiintoista huomata, kuinka miesten oikeassa elämässä valittu kumppani on yleensä hyvin kaukana siitä heidän mainitsemastaan ihannenaisesta.
Liian köyhiä/nuukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäpä jos mies pyytää naista muuttamaan jotain tai olemaan käyttämättä jotain. No eihän se käy päinsä, koska silloin ollaan jonkun miessian käskytysvallan alla.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa Sanna marinin kaltainen nainen. Keski-kokoset tissit, iso takapuoli ja leveä lantio, hoikka muuten. Nätit isot silmät, rauhallinen ei kimittävä ääni. Kaunis naamataulu. Ottasin milloin vaan.
Tero
Miehet yrittävät pariutua Suomessa tosiaan reilusti ylöspäin. Tuskin tälläkään miehellä on mitään annettavaa uranaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella kaupankäyntiajattelulla ei vaan nykyään enää löydä kumppania. Tingi muista asioista, mutta pariutuminen ei ole orjakauppaa, jossa tingitään. Tuollaisen sanan käyttäminen kielii jo mielenterveyden ongelmista. Realismi on sitä, että hahmottaa oman tasonsa ja ymmärtää, mikä on sopivin pari itselle. Todellisuudessa monikaan täällä oleva mies ei saisi pidettyä yllä parisuhdetta tällaisen epärealisilla ominaisuuksilla varustetun unelmanaisen kanssa, joten tyhmähän miehen täytyy olla, jos sellaisen mainitsee unelmanaisekseen. Paljon vielä opittavaa elämästä, jos heittää ihannenaisen ominaisuuksiin vain ulkoisia piirteitä ja vielä nuoruuden. :D
On se nyt tullut huomattua, että eniten vientiä on hoikka/normaalivartaloisilla kikattelevilla ja flirttaavilla naisilla, joilla on sellainen pikkutyttömäisyys vielä tallella eivätkä ole päässeet tätiytymään/mummoutumaan henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian köyhiä/nuukia.
Tai joillakin miehillä on vaan realistiset arvot parinvalinnan suhteen ja ovat halunneet parisuhteen, eikä tuijotella instanaisia lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian köyhiä/nuukia.
Tai joillakin miehillä on vaan realistiset arvot parinvalinnan suhteen ja ovat halunneet parisuhteen, eikä tuijotella instanaisia lopun elämää.
Suurin osa tekee kompromisseja, koska muuten on riski, että viettää koko elämänsä yksin. Totuus saattaa tuntua karulta, mutta suuin osa on jonkun muun kuin unelmiensa kumppanin kanssa. Moni jopa vain välttävän kumppanin, kun ei uskonut muutakaan saavansa.
Vierailija kirjoitti:
On se nyt tullut huomattua, että eniten vientiä on hoikka/normaalivartaloisilla kikattelevilla ja flirttaavilla naisilla, joilla on sellainen pikkutyttömäisyys vielä tallella eivätkä ole päässeet tätiytymään/mummoutumaan henkisesti.
Kyllä, tuollaiset viehättävät eniten. Tosin pidemmän yhdessäolon jälkeen voi tulla muitakin ajatuksia. Myöskään ulkonäöllisesti ei saa päästää tätiytymään/mummoutumaan.
Hoikkuus, iloisuus, draamailemattomuus, eläimettömyys, nalkuttamattomuus, itsevarmuus.
Jos täytät kaikki noi niin takaan että miehiä riittää jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella kaupankäyntiajattelulla ei vaan nykyään enää löydä kumppania. Tingi muista asioista, mutta pariutuminen ei ole orjakauppaa, jossa tingitään. Tuollaisen sanan käyttäminen kielii jo mielenterveyden ongelmista. Realismi on sitä, että hahmottaa oman tasonsa ja ymmärtää, mikä on sopivin pari itselle. Todellisuudessa monikaan täällä oleva mies ei saisi pidettyä yllä parisuhdetta tällaisen epärealisilla ominaisuuksilla varustetun unelmanaisen kanssa, joten tyhmähän miehen täytyy olla, jos sellaisen mainitsee unelmanaisekseen. Paljon vielä opittavaa elämästä, jos heittää ihannenaisen ominaisuuksiin vain ulkoisia piirteitä ja vielä nuoruuden. :D
Siis ei saisi ylläpidettyä suhdetta hoikan ja kauniin kanssa? Miksi ei saisi? Ovatko sellaiset naiset sinunkin mielestä niin hyvätasoisia, ettei heille kelpaa kukaan?
Monesti on tullut esiin, että miehet pelkäävät uranaisia tai työelämässä kunnianhimoisia. Itse en pelkää, ja aiemmin ajattelin. että ei sillä minulle ole merkitystä. No tapasin tässä joku aika sellaisen naisen ja hän kiinnostui minusta. Tajusin, että se kunnianhimo ja työn priorisointi ei yksinkertaisesti vetoa minuun yhtään, vaikka siis itsekin olen ihan hyvin pärjännyt työelämässä. Siitä tuli turn-off, vaikka nainen aluksi vaikutti muuten kiinnostavalta.
Onko isot tissit jo sanottu?