Miksi ministeri Ohisalon tekemisistä tai puheista ei saa keskustella?
Kaikki Ohisaloon liittyvät aloitukset poistuu, miksi?
"Sisäministeri Ohisalo blogissa: Palomuuri helpottaisi oleskeluluvattomien asiointia viranomaisten kanssa" IL 4.12.2020
Kommentit (49)
Jos ei kestä kritiikkiä, niin luopukoon ministerin salkustaan. Kuka maksaa ja kelle, kuka hyötyy näistä Ohisalon älyttömistä jutuista?
Öljysheikki-miehelle Itä maksaa näistä Idän ihmeistä, lähettämättä tänne niitä saa miehensä öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisti saa aina keskustella. Mutta käsi sydämelle: oletko nähnyt Ohisalosta, Marinista, Anderssonista tai muista hallituksen ministereistä asiallisia keskusteluita? Minä en ole nähnyt.
Päivystät täällä siis aamusta iltaan, allekirjoittaaksesi kaikki näkemäsi keskustelut?
Tää on vih er vassari en hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisti saa aina keskustella. Mutta käsi sydämelle: oletko nähnyt Ohisalosta, Marinista, Anderssonista tai muista hallituksen ministereistä asiallisia keskusteluita? Minä en ole nähnyt.
Miksi sitten Sipilästä sai puhua epäasiallisti?
Uhrihierarkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko sinun mielestä täällä asiallisesti Maisasta, Sedusta tai Akista & Ritasta? Sivukaupalla sontaa. Osaatko selittää miksi näin selkeästi kahdet säännöt? Miksi Ohisalo on arvotelun yläpuolella?
Julkkikset on itse työntäytyneet julkisuuteen olemaan julkkiksia ja edistämään bisneksiään, parinmudostustaan ym. julkisuuden avulla.
Ministerit ovat julkisuudessa kansan valitsemina ja hoitamassa maamme asioita, eli töissä meillä.
Olen yrittänyt saada Vauva-sivuston poistamaan julkkiksia alatylisesti solvaavat viestiketjut, mutta aika harvoin ne poistuu. Pahimmat yksittäiset ylilyönnit vaan lähtevät
Sinne julkisuuteen on Ohisalokin hakeutunut vai onko hänet sinne väkisin viety? Outoja on punavihreiden perustelut mallia "polibyroo on pyhä"
Intersektionaalisen feministikäsityksen mukaan nainen on aina uhri, joten Ohisalo on uhri, ei ministeri.
En ole ikinä kuullut Ohisalon suusta yhtäkään järkevää mielipidettä tai ehdotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko sinun mielestä täällä asiallisesti Maisasta, Sedusta tai Akista & Ritasta? Sivukaupalla sontaa. Osaatko selittää miksi näin selkeästi kahdet säännöt? Miksi Ohisalo on arvotelun yläpuolella?
Julkkikset on itse työntäytyneet julkisuuteen olemaan julkkiksia ja edistämään bisneksiään, parinmudostustaan ym. julkisuuden avulla.
Ministerit ovat julkisuudessa kansan valitsemina ja hoitamassa maamme asioita, eli töissä meillä.
Olen yrittänyt saada Vauva-sivuston poistamaan julkkiksia alatylisesti solvaavat viestiketjut, mutta aika harvoin ne poistuu. Pahimmat yksittäiset ylilyönnit vaan lähtevät
Sinne julkisuuteen on Ohisalokin hakeutunut vai onko hänet sinne väkisin viety? Outoja on punavihreiden perustelut mallia "polibyroo on pyhä"
Intersektionaalisen feministikäsityksen mukaan nainen on aina uhri, joten Ohisalo on uhri, ei ministeri.
Voisiko joku sukupuolentutkimuslaitoksen yliopistotohtori avata tätä, onko Ohisalo edelleen sorron uhri vai valtaa käyttävä ministeri vai molempia tarvittaessa?
Ei näköjään saaa myöskään arvostella Tarja Halosta, keskustelut katoavat salamannopeasti.
Miksi peukutus ei toimi? Vai onko seriffeillä joku lista johon erimieltä olevat siirretään ja peukutus poistuu käytöstä?
Ei tietenkään saa arvostella! Mitä siitä tulee, että ravia kansa arvostelee ylempiään!
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin Ohisalolta kattavaa listaa mitä lakeja a) suomalaisten b) Suomessa luvattomasti oleskelevien ei tarvitse noudattaa.
PAINUKAA PERSUVAUVAT HEL-VETTIIN TÄÄLTÄ TROLLAAMASTA
VAI OLETTEKO TÄÄLLÄ KOSKA ÄLYKKYYSTASONNE ON SAMA KUIN VAUVALLA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin Ohisalolta kattavaa listaa mitä lakeja a) suomalaisten b) Suomessa luvattomasti oleskelevien ei tarvitse noudattaa.
Niin, olisihan se mukava tietää mitä laittomuuksia itselle sallitaan ilman, että pitää jännittää virkavallan yhteydenottoa. Voisiko jättää verot maksamatta? Vai ajella maantiellä ihan omilla nopeusrajoituksilla? Jättää ravintolassa laskun maksamatta ilman seuraamuksia?
Nyt sisäministeriltä listaa kansalaisille!
Vierailija kirjoitti:
Mo.de menetti lopulta malttinsa vaikka yritti mukamas pitkään olla poistamatta ketjua :D
Ketju poistuu 3,2,1..
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on CapsLock päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mo.deraattoreilla käytössä stalinin menetelmät. Yksi totuus, Ohisalo ja vihreät on aina oikeassa, kritiikki vaimennetaan.
Muistuttaa nykyään Pohjois-Korean sensurointia.
Ylen jutut kans alkaa mennä yli.
Persut kiittää!
Samoin Vanhanen alkaa olla kepulle rasite.
Koska Suomessa ei ole enää sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku sukupuolentutkimuslaitoksen yliopistotohtori avata tätä, onko Ohisalo edelleen sorron uhri vai valtaa käyttävä ministeri vai molempia tarvittaessa?
Menestynyt ihminen - tohtori. Ei mielestäni mitenkään uhri. Mutta jotkut haluaa nähdä uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mo.deraattoreilla käytössä stalinin menetelmät. Yksi totuus, Ohisalo ja vihreät on aina oikeassa, kritiikki vaimennetaan.
Muistuttaa nykyään Pohjois-Korean sensurointia.
Ylen jutut kans alkaa mennä yli.
Persut kiittää!
Samoin Vanhanen alkaa olla kepulle rasite.
Vihervasemmisto ja media herää, kun perussuomalaisilla on 30% kannatus ensi eduskuntavaaleissa. Halla-Ahon äänikuninkuus, joka oli samaa luokkaa kuin Sauli Niinistöllä, ei vielä riittänyt herättämään.
Maria ei ole mikään Unkka-setä (Kim Jong-Un) , jota ei saa kritisoida. Vai onko muka diktaattori?