Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ministeri Ohisalon tekemisistä tai puheista ei saa keskustella?

Vierailija
04.12.2020 |

Kaikki Ohisaloon liittyvät aloitukset poistuu, miksi?

"Sisäministeri Ohisalo blogissa: Palomuuri helpottaisi oleskeluluvattomien asiointia viranomaisten kanssa" IL 4.12.2020

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisti saa aina keskustella. Mutta käsi sydämelle: oletko nähnyt Ohisalosta, Marinista,  Anderssonista tai muista hallituksen ministereistä asiallisia keskusteluita? Minä en ole nähnyt.

Vierailija
2/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainmuutos velvoittaa operaattorit estämään pääsyn vaarallisiksi arvioiduille sivustoille, etujärjestö huolestui ”epäselvästä” blokkauspykälästä

Liikenne- ja viestintävaliokunnasta hallituksen esitys menee täysistuntoon, jossa se pyritään käsittelemään joulukuun 8. päivään mennessä. Lain olisi määrä tulla voimaan jo vuodenvaihteessa.

https://www.hs.fi/talous/art-2000007649558.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoman agendan vastaista.

Vierailija
4/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo.deraattoreilla käytössä stalinin menetelmät. Yksi totuus, Ohisalo ja vihreät on aina oikeassa, kritiikki vaimennetaan.

Vierailija
5/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohisalon viimeisessä tempauksessa sisäministeri ei suosi rikosta, vaan pyrkii lainsäädännöllä edistämään sitä. Jos tästä kirjoittaa asiallisesti, ilmiantajan sormi käy alle minuutissa.

Tällä palstalla ilmiantajia on kuin DDR:ssä.

Vierailija
6/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisti saa aina keskustella. Mutta käsi sydämelle: oletko nähnyt Ohisalosta, Marinista,  Anderssonista tai muista hallituksen ministereistä asiallisia keskusteluita? Minä en ole nähnyt.

Onneksi Sipilästä keskusteltiin aina kunnioittavaan sävyyn!

Vierailija
7/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahorinat ovat pinnalla niin kovasti, että tällaiset lakimuutokset saadaan ujutettua läpi kansalaisten huomaamatta

Vierailija
8/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko sinun mielestä täällä asiallisesti Maisasta, Sedusta tai Akista & Ritasta? Sivukaupalla sontaa. Osaatko selittää miksi näin selkeästi kahdet säännöt? Miksi Ohisalo on arvotelun yläpuolella?

Julkkikset on itse työntäytyneet julkisuuteen olemaan julkkiksia ja edistämään bisneksiään, parinmudostustaan ym. julkisuuden avulla.

Ministerit ovat julkisuudessa kansan valitsemina ja hoitamassa maamme asioita, eli töissä meillä.

Olen yrittänyt saada Vauva-sivuston poistamaan julkkiksia alatylisesti solvaavat viestiketjut, mutta aika harvoin ne poistuu. Pahimmat yksittäiset ylilyönnit vaan lähtevät

Vierailija
9/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Ohityttö on pyhimys ja palstamodevassareiden ylipapitar. Sanansa ovat musiikkia matukiimoissaan kiljuville souvakeille.

Vierailija
10/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhristatus. Ohisalo nauttii uhristatuksen turvaa, joten kritisointi on luupin alla?

Vierailija
11/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niin monta aloitusta, ettei niitä ehditä poistaa

Vierailija
12/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko sinun mielestä täällä asiallisesti Maisasta, Sedusta tai Akista & Ritasta? Sivukaupalla sontaa. Osaatko selittää miksi näin selkeästi kahdet säännöt? Miksi Ohisalo on arvotelun yläpuolella?

Julkkikset on itse työntäytyneet julkisuuteen olemaan julkkiksia ja edistämään bisneksiään, parinmudostustaan ym. julkisuuden avulla.

Ministerit ovat julkisuudessa kansan valitsemina ja hoitamassa maamme asioita, eli töissä meillä.

Olen yrittänyt saada Vauva-sivuston poistamaan julkkiksia alatylisesti solvaavat viestiketjut, mutta aika harvoin ne poistuu. Pahimmat yksittäiset ylilyönnit vaan lähtevät

Voi kuinka naiivia. Suuri ero on siinä, että ministerit ja hallitus käyttää valtakunnan suurinta valtaa ja heidän kritisoimisensa on demokratian elinehto. Heitä on sata kertaa suurempi syy kritisoida kuin jotain b-luokan julkkiksia. Jokaisessa sivistysmaassa hallitusta kritisoidaan, vrt. esim. USA ja Trump.

Vierailija
13/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohisalo voisi tehdä kulttyyyyrimatkan Puhokseen, illalla pimeällä yksin

Vierailija
14/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä nykyajan " sananvapautta" . Esim. HS vertasi Trumpia sikaan   ja se oli hesarista ihan ok.

Vierailija
15/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ohisalo ole mikään diktaattori, jota ei saisi kritisoida. Vai onko?

Vierailija
16/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavapaus on kaventunut

Ja se kavenee

Koko ajan

Vierailija
17/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla toimillaan aiheuttaa kritiikkiä.

Vierailija
18/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua vallankumous

Vierailija
19/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne julkisuuteen on Ohisalokin hakeutunut vai onko hänet sinne väkisin viety? Outoja on punavihreiden perustelut mallia "polibyroo on pyhä"

Vierailija
20/49 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up