Miten tervehtisitte miestänne
Joka on ollut työmatkalla useamman kuukauden ja astuu ovesta sisään?
Ajattelin hymyillä, ja sanoa "Hei ripulinaama". Onko ok?
Kommentit (14)
Aika paha tuo ripulinaama... :/
Noh, itse varmaan laulaa luikauttaisin jonkun kivan kansansävelmän.
Onko liian klisee siis? :( Toinen vaihtoehto mitä ajattelin on "Kylläpäs sun naamas on littee, niinku oisit joku vitun bulldoggi. Juoksitko lapsena naama päin seinää?"
Miehesi on työmatkalla nussinut itsensä ihan kuitiksi, ei se jaksa enää kuunnella vaimon typeryyksiä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:01"]Miehesi on työmatkalla nussinut itsensä ihan kuitiksi, ei se jaksa enää kuunnella vaimon typeryyksiä.[/quote]
Se eunukki saa kyllä ees maksullista mistään...
Ap
Otan sotilasasennon ja karjun että "Hyvää päivää ja tervetuloa kotiimme, Toveri Mieheni"
Mieheni tekee eteisessä kunniaa ja vastaa "Kiitos tervetulotoivotuksestaToveri Vaimoni"
Sitten huudan, että LEPO! Täten mieheni saa luvan astua peremmälle asuntoon ja riisua lakin sekä kengät.
Mä tunnen itteni niin oudoks kun sanoisin varmaan vaan että moi.
Halaat niin että pääset lähituntumaan ja haistat hien kihoamisen jo kohoamisen miehen nivusissa. Sitten riisut mieheltä kengät, laitat takin naulaan, tarjoat pientä purtavaa, lapset isän kimppuun jonka jälkeen tulaiset ja ohjaat miehen saunaan. Menet itse perässä. Laitat lapsille pyörimään 101-dalmatialaista ja annat mässyttää samalla tuliaisia. Toimii!
????