Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja mä inhoan noita verkkokaupan livemyyjiä!!

Vierailija
17.04.2014 |

Viidessä verkkokaupassa just kävin ja joka ikisessä tuli oikeaan alakulmaan se myyjä tarjoileen apua! Eikö missään saa enää rauhassa katsella ja shoppailla!? Mä en käy kaupoissa just sen takia, kun haluan rauhassa katsella, mutta näköjään se ilo on viety verkkokaupoistakin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan tavarataloista. Takuulla saa olla rauhassa. Ainakin toistaiseksi. Vaateosastoillahan ei myyjää niissä löydä etsimälläkään. 

Vierailija
2/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mitä tällaiset livemyyjät on..anna linkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:59"]

Hmm mitä tällaiset livemyyjät on..anna linkkiä?

[/quote]

Ainakin Prisman sivuilla oli yks päivä ja Sokoksellakin on.

Vierailija
4/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä niitä ei oo. Mä shoppailenkin verkossa epätyypillisiin aikoihin ja saan olla rauhassa ilman apua.

Vierailija
5/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä??? :O Livemyyjiä verkkokaupassa? Jo on aikoihin eletty. :D Laitas linkkiä missä verkkokaupoissa niitä on, että tiedän pysyä pois. En voi sietää tuputtamista ja tyrkytystä minkään sortin kaupoissa.

Vierailija
6/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 13:02"]

Yöllä niitä ei oo. Mä shoppailenkin verkossa epätyypillisiin aikoihin ja saan olla rauhassa ilman apua.

[/quote]

Mäkin yleensä yöllä teen nämä jutut, mutta nyt olisi sopivasti aikaa ja nyt menin vain katsomaan, että mistä löytäisin yhden jutun, jonka sitten voisin illalla nopeasti hakea kaupasta, mutta fiilis meni ihan täysin.

Joo, tuo prisma on yks. Käykää siellä viihdyttämässä myyjää. ;)

ap.

Vierailija
7/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ne aina ruksista kiinni. Tuskin ne siellä toisessa päässä ihan oikeasti on sua vaanimassa, eiköhän se ole automaattiruutu joka siihen pomppaa. Myyjä siellä toisessa päässä aktivoituu vasta, jos lähetät viestin :)

Vierailija
8/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin laitan aina ruksista pois, mutta jään potemaan aina huonoa omaatuntoa tylystä käytöksestäni. En tiedä mikä systeemi niissä on, mutta joka tapauksessa se on jo melkein yhtä ärsyttävää kuin puhelinmyynti. Nyt se vielä oikein korostui, kun niin monessa verkkokaupassa kävin ja aina sinne alas se ruutu pompsahti.

ap.

Vierailija
9/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko AP, että se livemyyjä on siellä oikeasti juuri sinulle tarjoamassa apua? :D Se homma toimii niin, että kukin sivustolla vieraileva asiakas saa tuollaisen "voinko auttaa" -kysymyksen ruudulle. Jos siihen vastaa, niin siellä jossain contact centerissä vapaana oleva asiakaspalvelija saa viestisi ja alkaa palvella sinua. Jos yhtään asiakaspalvelijaa ei ole vapaana, joudut jonoon ja sinulle ryhdytään vastailemaan, kun sinun vuorosi tulee. Se "voinko auttaa" ei ole vielä henkilökohtainen kontakti, vaan se on robotti, joka ohjaa sinut asiakaspalvelijalle vain jos vastaat siihen. Jos et vastaa, niin asiakaspalvelijan kanssa ei tule kontaktia lainkaan ja homma jää siihen robottiin.

Vierailija
10/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis sehän on ihan yks ja sama, että onko siellä ihminen vai ei. Mulla on adblockikin tässä, kun inhoan mainoksia ja popupeja. Harmillisesti se vain ei näytä noihin vaikuttavan!

ap.

Vierailija
11/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi opetella pois siitä huonosta omastatunnosta. Et sinä ole sille kaupalle etkä ponnahdusruudulle mitään velkaa eikä ole mitään syytä potea huonoa omaatuntoa, kun suljet ruudun. Ei siinä ole mitään tylyä.

Vierailija
12/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silti ärsyttävää. Eikö missään saa enää katsella ihan omassa rauhassa? Tulee tunne, että joku hönkii koko ajan niskaan, niin kaupassa kuin netissäkin, olkoonkin se sitten robotti tai oikea ihminen. Ihan sama sille, rasittavaa se on siltikin.

ap.

Vierailija
13/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 13:45"]

Se on silti ärsyttävää. Eikö missään saa enää katsella ihan omassa rauhassa? Tulee tunne, että joku hönkii koko ajan niskaan, niin kaupassa kuin netissäkin, olkoonkin se sitten robotti tai oikea ihminen. Ihan sama sille, rasittavaa se on siltikin.

ap.

[/quote]

No, minusta tuo on kuitenkin vähemmän ärsyttävää kuin jos tarvitsisi tietoa ja apua eikä saa sitä mistään. Tai minä en siis koe noita ponnahduksia mitenkään ärsyttävinä, vaan klikkaan ne vain suoraan pois. Ehkä se johtuu siitä, että kerran olen tarvinnut apua, ja oli tosi kätevää saada sitä saman tien.

Vierailija
14/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö missään saa enää katsella ihan omassa rauhassa? 

[/quote]

On sullakin ongelmat. Ei mulle ole ainakaan koskaan tullut automaattikyselyistä mieleen, ettenkö olisi rauhassa nettikaupassa. Ei se automaatti mun liikkeitäni seuraa ja pakota mua ostamaan. Se vaan ilmaisee, että apu on halutessani saatavilla. Huom halutessa. Sitähän ei ole pakko ottaa vastaan, vaan ruudun voi yhdellä klikkauksella sulkea. Nyt täytyy sanoa, että Ap on vain ja ainoastaan vainoharhainen tai sitten ei ymmärrä miten tuo homma toimii.

Vierailija
15/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 13:17"]

Kuvittelitko AP, että se livemyyjä on siellä oikeasti juuri sinulle tarjoamassa apua? :D Se homma toimii niin, että kukin sivustolla vieraileva asiakas saa tuollaisen "voinko auttaa" -kysymyksen ruudulle. Jos siihen vastaa, niin siellä jossain contact centerissä vapaana oleva asiakaspalvelija saa viestisi ja alkaa palvella sinua. Jos yhtään asiakaspalvelijaa ei ole vapaana, joudut jonoon ja sinulle ryhdytään vastailemaan, kun sinun vuorosi tulee. Se "voinko auttaa" ei ole vielä henkilökohtainen kontakti, vaan se on robotti, joka ohjaa sinut asiakaspalvelijalle vain jos vastaat siihen. Jos et vastaa, niin asiakaspalvelijan kanssa ei tule kontaktia lainkaan ja homma jää siihen robottiin.

[/quote]

On paljon sellaisiakin, missä joutilas kauppias ei nyt varsinaisesti tuon vuoksi päivystä koneella, mutta kello sanoo bling kun uusi kävijä tulee saitille ja voi ruveta siinä aikansa kuluksi joko kyselemään, tyrkyttämään tai stalkkaamaan liikehdintää.

Vierailija
16/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, oikein tunnen kuinka verenpaine nousee kun menen jollekin sivustolle jossa tiedän että ihan just se ampuu silmilleni sen livemyyjä-pop upin, aaargh. :D

Vierailija
17/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen boxiin että "kiitos, ihan tässä katselen vaan".

Vierailija
18/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:10"]

Kirjoita siihen boxiin että "kiitos, ihan tässä katselen vaan".

[/quote]

:DD

Vierailija
19/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 13:58"]

Eikö missään saa enää katsella ihan omassa rauhassa? 

[/quote]

On sullakin ongelmat. Ei mulle ole ainakaan koskaan tullut automaattikyselyistä mieleen, ettenkö olisi rauhassa nettikaupassa. Ei se automaatti mun liikkeitäni seuraa ja pakota mua ostamaan. Se vaan ilmaisee, että apu on halutessani saatavilla. Huom halutessa. Sitähän ei ole pakko ottaa vastaan, vaan ruudun voi yhdellä klikkauksella sulkea. Nyt täytyy sanoa, että Ap on vain ja ainoastaan vainoharhainen tai sitten ei ymmärrä miten tuo homma toimii.

[/quote]

En mä mitään vainoharhainen ole. :D Mua vaan ärsyttää suunnattomasti, kun tuo avun tyrkyttäminen on levinnyt nettiinkin. Mutta ymmärrän kyllä hyvin, että joku niistä tykkää. Eräskin kaverini hehkutti kuinka sai Sokoksen verkkokaupassa loistavaa palvelua livemyyjältä. Mua ne vain ärsyttää. Mua ärsyttää kaupassakin, kun myyjä hyökkää hyllyn takaa "voinko auttaa".

Mä olen suomalainen jurottaja, joka ei apua tarvi! Onko se liikaa pyydetty, että annatte mun etsiä sen tavaran ihan itse!?

( :D )

ap.

Vierailija
20/25 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä verkkokaupat ne on?