Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minut pakotettiin armeijaan joten aion olla kostoksi työttömänä saman ajan.

Vierailija
04.12.2020 |

tai ehkä pidempäänkin. katsotaan nyt. monta vuotta olisi hyvä aika? vuosi pakkotyötä armeijassa joten ainakin olen vuoden.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kaikissa varuskunnissa oli 6kk vaihtoehtoa muuta kuin erityistapauksissa. siellä ollaan pakostikin joko 12kk tai 9kk. et sinä näistä mitään tiedä koska olet nainen ja tasa-arvoisempi kuin miehet joten ei sinun sinne kuulu joutua.

Minä olen synnyttänyt kolme lasta ja revennyt kerran halki. Ei minulle kerrottu että ne on aina yli neljäkiloisia ja syntyy vasta viikon 42 tietämillä. Voivoi.

Ja kukas sinut pakottikaan lapsia tekemään? Repeile ihan rauhassa. Voivoi.

Vierailija
22/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äitikö sinne pakotti, pojuparka. Paljon tulee vielä maailmassa ihmeteltävää

Onko asenne tätä luokkaa? Miehet pakotetaan ja naisia ei. Reilu peli ilmeisesti??

Kun naiset sitten menevät sinne vapaaehtoisesti, äijät mollaa kuorossa, että ei ne tytöt mitään jaksa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vähän sama homma kuin housuunsa kusisi, mutta go for it.

Vierailija
24/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kostona, jos olet puoli vuotta niin pääset pois armeijasta keskellä kesää tai joulua, molemmat huonoja aikoja löytää uusi työpaikka. Näin kävi itselle armeijan jälkeen. Armeijaan mentäessä työpaikka kyllä lupasi että pääsisin takaisin sen jälkeen mutta paskanmarjat. Se oli vuoden työttömyysputki sen jälkeen, tietty asiaan vaikutti sekin että oli vuosi 2008 ja lama käynnissä.

Vierailija
25/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen melko varma, että olet se sama tyyppi, joka pari päivää sitten väitti olevansa 17-vuotias. Tämä armeija-asia on sinulle pakkomielle ja keksit jatkuvasti uusia aloituksia, joissa otat milloin minkäkin hahmon, jonka suulla kitiset samasta asiasta. 

Vierailija
26/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset sitten menevät sinne vapaaehtoisesti, äijät mollaa kuorossa, että ei ne tytöt mitään jaksa... 

Mitä tuota naisalokkaiden dokkaria katsoi niin aika silkkihansikkain heitä kohdellaan verrattuna miehiin.

Vierailija
27/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttönänä sinulle tulee vielä intin lisäksi katkoksia eläkekertymään ellet sitten ole ansiosidonnaisella.

Sit itkee kun on pieni eläke

Vierailija
28/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet ovat kyllä aikamoisia vätyksiä. Edes armeijaan ei viitsittäisi mennä, kaikenlaisia tekosyitä ja lykkäyksiä kyllä haetaan ja C-papereilla jopa ylpeillään. 20% alokkaista keskeyttää armeijan kun pää ei kestä sitä, että isompi setä vähän käskyttää eikä äiti ole kasarmilla pitelemässä kädestä. Alkaa jo pelottaa Suomen tulevaisuuden puolesta.

Vierailija
29/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kaikissa varuskunnissa oli 6kk vaihtoehtoa muuta kuin erityistapauksissa. siellä ollaan pakostikin joko 12kk tai 9kk. et sinä näistä mitään tiedä koska olet nainen ja tasa-arvoisempi kuin miehet joten ei sinun sinne kuulu joutua.

Minä olen synnyttänyt kolme lasta ja revennyt kerran halki. Ei minulle kerrottu että ne on aina yli neljäkiloisia ja syntyy vasta viikon 42 tietämillä. Voivoi.

Ja kukas sinut pakottikaan lapsia tekemään? Repeile ihan rauhassa. Voivoi.

Ainahan miehet ovat huutamassa, että kaikkien naisten olisi pakko synnyttää koska miehillä on asevelvollisuus.

Vierailija
30/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykymiehet ovat kyllä aikamoisia vätyksiä. Edes armeijaan ei viitsittäisi mennä, kaikenlaisia tekosyitä ja lykkäyksiä kyllä haetaan ja C-papereilla jopa ylpeillään. 20% alokkaista keskeyttää armeijan kun pää ei kestä sitä, että isompi setä vähän käskyttää eikä äiti ole kasarmilla pitelemässä kädestä. Alkaa jo pelottaa Suomen tulevaisuuden puolesta.

Jep mieluummin menin yliopistoon vätystelemään ja sen jälkeen töihin vätystelemään. Työnantaja ymmärtää maksaa enemmän kuin 5-10e per päivä eikä tarvitse asua muiden hikisten miesten kanssa, joten valinta ei ollut kauhean hankala.

Vierailija
31/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan ilmainen ruoka ja suihku sekä liikunta ohjaus ei kiinnosta pummia .

Vierailija
32/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset synnyttää juttu. Pojille tiedoksi te olette naisen kohdussa olleet siittämis hetkestä noin 9 kuukauden ajan , roikkuneet napanuora saa kiinni ja potkineet siellä . Nukkuminen on hankalaa ja pissarakkoa painaa . Synnytyskivut on sitten eri juttu ja eka rääkäisynne . Tissimaito ja vaippanne vaihto lisänä naisilla on kuukautiset . Mies ei tiedä naisesta mitään . Jos nainen jaksaa pitää teudönkin jaksaa !

Vierailija
33/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivarista saa isommat päivärahat ja työkokemusta, mikä voi olla osalle hyödyllisempää kuin armeija. Kaikki nuoret miehet eivät mieti asiaa isänmaallisuuden kannalta, vaan itsensä. Olet varmaan nainen. Helppo se on haukkua nuoria miehiä kun itsellä ei ole mitään velvollisuutta suorittaa asevelvollisuutta ja saa sen vuoden tehdä mitä haluaa kun miehet menettävät sen pakollisiin hommiin.

Vierailija
34/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi? eihän se nykyään ole kuin pyrähdys... ja ainahan voit mennä siviilipalvelukseen ja tehdä vaikka jotain hyödyllistä, kuten tutkailla tulevaa ammattia, onko se sittenkään oikea...

Vierailija
35/35 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tajua että itsellleen hän vaan vahinkoa tekee. Ihan selkeesti toi noita "lusikalla annettu"-tapauksia.