minut pakotettiin armeijaan joten aion olla kostoksi työttömänä saman ajan.
tai ehkä pidempäänkin. katsotaan nyt. monta vuotta olisi hyvä aika? vuosi pakkotyötä armeijassa joten ainakin olen vuoden.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
ei kaikissa varuskunnissa oli 6kk vaihtoehtoa muuta kuin erityistapauksissa. siellä ollaan pakostikin joko 12kk tai 9kk. et sinä näistä mitään tiedä koska olet nainen ja tasa-arvoisempi kuin miehet joten ei sinun sinne kuulu joutua.
Minä olen synnyttänyt kolme lasta ja revennyt kerran halki. Ei minulle kerrottu että ne on aina yli neljäkiloisia ja syntyy vasta viikon 42 tietämillä. Voivoi.
äitikö sinne pakotti, pojuparka. Paljon tulee vielä maailmassa ihmeteltävää
Työttönänä sinulle tulee vielä intin lisäksi katkoksia eläkekertymään ellet sitten ole ansiosidonnaisella.
Vierailija kirjoitti:
äitikö sinne pakotti, pojuparka. Paljon tulee vielä maailmassa ihmeteltävää
Onko asenne tätä luokkaa? Miehet pakotetaan ja naisia ei. Reilu peli ilmeisesti??
Entä jos joudutkin työttömänä 9e päivä kuntouttavaan? Mites sitten? :D inttin on sinällää epätasa-arvoinen jos katsotaan velvollisuuksia ja oikeuksia mutta en suosittele jättämään välin. Ehkä elämän parhaita hetkiä kun kaikki oli edessä ja oli hyvä ryhmähenki. T. Alik 2/04
Suosittelen mahdollisimman pitkää työttömyyttä, koska olisihan se loogista kostaa yhteiskunnalle kituuttamalla mahdollisimman pienillä tuloilla ja jäämällä aikanaan huonolle eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos joudutkin työttömänä 9e päivä kuntouttavaan? Mites sitten? :D inttin on sinällää epätasa-arvoinen jos katsotaan velvollisuuksia ja oikeuksia mutta en suosittele jättämään välin. Ehkä elämän parhaita hetkiä kun kaikki oli edessä ja oli hyvä ryhmähenki. T. Alik 2/04
kyllä orjillakin on varmasti ollut hyvä ryhmähetki aikoinaan kun vietetty iltaa muiden orjien kanssa valkoisten herrojen tiloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä orjillakin on varmasti ollut hyvä ryhmähetki aikoinaan kun vietetty iltaa muiden orjien kanssa valkoisten herrojen tiloilla.
Ainiin ja intistä hyödyin vielä sen että sain tupakaverin kautta työpaikankin. T. Alik 2/04
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua kukaan ikinä töihin ota.
Olipa ilkeä kommentti. Vaikka on perjantai.
Apn ei tarvitse työjuttuja miettiä, ikinä ei pääse edes haastatteluun. Tuo asenne haisee jo hakemuksesta.
Ap on elämän hukkapala.
Ei toki haittaa minua, pilatkoon ainoan elämänsä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
ennemin teet terroristi iskun kostos hallitukseen nii olisit kunnon sankkari
Miten monta kirjoitusvirhettä pystyykään yhteen lauseeseen tekemään nousuhumalan voimin? :D
Vierailija kirjoitti:
sit tekkee kaikki työt paskasti ja tulee myöhässä ja kännissä T:Juoppo
Kenelle ajattelet työttömyytesi olevan kosto?
Yhteiskunnalle? Yhteiskunnalle yhden ihmisen työttömyys on herttaisen yhdentekevää.
Mieti hetki, kuka tai mikä työttömyydestäsi eniten kärsii.
Kenenkään ei ole pakko mennä inttiin joten ketään ei myöskään voi sinne pakottaa.
Siviilipalvelus ja totaalikieltäytyminenkin on keksitty.
Älä valehtele! Ei tollaista lusmua 6 kk pidempään siellä pidetä.