Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti kehottaa ihmisiä vetämään käteen tänä vuonna. Tää viestintä ei nyt oikein skulaa.

Vierailija
04.12.2020 |

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/joulu/joulukortit

Ilahduta joulukortilla!

Kosketa aidolla joulukortilla. Nyt on tärkeämpää kuin koskaan tulla lähelle - aivan käteen asti lämpimillä ajatuksilla.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma DIY kortti vaikka gimpillä ja lähetä se sähköpostilla. Jätä välistävetäjät pois ja luontokin kiittää.

Vierailija
62/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan rumien ajattelijoiden oma vika jos ajattelevat rumia ihan tavallisista sanoista.

"Avaimet käteen" -periaatteella. No hei varmaan se esim mökin toimittaja haluaa että asiakkaat r-nkkaa ihan hulluna niiden avainten kanssa! Höhöhöhööh! Jos käsi-sanaa käytetään niin on varmaan pervoh kampanjantekijä.

Miksi täällä glorifioidaan esiteinin asteella olevaa kaiken pervoksiymmärtämistä? Ikävää jos teillä palstan tyhjäntoimittajilla ei ole rahaa eikä rakkautta eikä kenenkään kunnioitusta eikä mitään päämäärää ja sen takia tarvii täällä kytätä psykoosissa kaikkí mitä sanotaan, mutta se ei silti ole tervettä!

Ihmiset alkavat olla niin kyrsiintyneitä Postin nykyiseen "palvelutasoon" etten ihmettele, jos heidän kustannuksellaan tekee mieli vähän irvailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi pano postissa kuin kaksi aktia pankissa"

Ei enää!

Vierailija
64/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rumien ajattelijoiden oma vika jos ajattelevat rumia ihan tavallisista sanoista.

"Avaimet käteen" -periaatteella. No hei varmaan se esim mökin toimittaja haluaa että asiakkaat r-nkkaa ihan hulluna niiden avainten kanssa! Höhöhöhööh! Jos käsi-sanaa käytetään niin on varmaan pervoh kampanjantekijä.

Miksi täällä glorifioidaan esiteinin asteella olevaa kaiken pervoksiymmärtämistä? Ikävää jos teillä palstan tyhjäntoimittajilla ei ole rahaa eikä rakkautta eikä kenenkään kunnioitusta eikä mitään päämäärää ja sen takia tarvii täällä kytätä psykoosissa kaikkí mitä sanotaan, mutta se ei silti ole tervettä!

Ihmiset alkavat olla niin kyrsiintyneitä Postin nykyiseen "palvelutasoon" etten ihmettele, jos heidän kustannuksellaan tekee mieli vähän irvailla...

Posti on tuonut minun ovelle kaiken mitä pitää. Mitä on siis tämä mainitsemasi "palvelutaso", jonka perusteella jollain on oikeus heittäytyä esiteiniksi? Oikein innolla odotan.

Vierailija
65/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen ykkös postiärsykki on tuo noissa postin ”moikka toimitimme sun paketin jonnekin” - sähköposteissa oleva loppukaneetti ”Hän ei vielä osaa lukea - älä siis vastaa hänelle. Onko tässä odotettavissa joku lukeva ja kirjoittava Postin robottikaveri, joka arpoo näitä lähetyksiä tulevaisuudessa?

Vierailija
66/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Postin nuorennus-kamppis on alusta asti ollut täysi susi, ja aivan väärä kehityssuunta. En halua olla Postin kaveri, haluan että asiat TOIMIVAT ja paketit ja kirjeet kulkevat sujuvasti, nopeasti ja järkevästi oikeisiin osoitteisiin!

Kerro minullekin missä maassa tämä Postin palvelu ei toimi. Minulle on paketit, kirjeet, kaikki tulleet ihan kohtuullisissa ajoissa.

Vierailija
67/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Postin nuorennus-kamppis on alusta asti ollut täysi susi, ja aivan väärä kehityssuunta. En halua olla Postin kaveri, haluan että asiat TOIMIVAT ja paketit ja kirjeet kulkevat sujuvasti, nopeasti ja järkevästi oikeisiin osoitteisiin!

Kerro minullekin missä maassa tämä Postin palvelu ei toimi. Minulle on paketit, kirjeet, kaikki tulleet ihan kohtuullisissa ajoissa.

Täällä pääkaupungin keskustassa kirjeitä ja laskuja on saanut odottaa jopa kuukauden, ja esim. tällä hetkellä paketit menevät jonnekin kaukaisiin noutopisteisiin, vaikka lähempänä löytyisi vaikka kuinka monta vaihtoehtoa. Olen myös monesti kiikuttanut postit naapurin postilaatikoihin tai eteenpäin, kun ovat tulleet aivan väärään osoitteeseen. Siinä nyt noin esimerkiksi. 

Vierailija
68/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tää on ihana tää mentaliteetti että jos MINULLA kaikki toimii, ongelmaa ei voi olla. Kannattais seurata vaikka uutisia joskus.

Vierailija
69/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee oma DIY kortti vaikka gimpillä ja lähetä se sähköpostilla. Jätä välistävetäjät pois ja luontokin kiittää.

Myös tietotekniikan käyttö kuluttaa luonnonvaroja, yllättävän paljonkin.

Vierailija
70/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eih! Lähetin kaverille pelkän linkin tän nähtyäni ja viestin, että luepa ajatuksella. Kaverilta tuli nyt viesti, ettei kyllä ymmärrä yhtään. No ei enää mitään, kun menivät ryökäleet muuttamaan tekstin.

Vierailija
71/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pääkaupungin keskustassa kirjeitä ja laskuja on saanut odottaa jopa kuukauden, ja esim. tällä hetkellä paketit menevät jonnekin kaukaisiin noutopisteisiin, vaikka lähempänä löytyisi vaikka kuinka monta vaihtoehtoa. Olen myös monesti kiikuttanut postit naapurin postilaatikoihin tai eteenpäin, kun ovat tulleet aivan väärään osoitteeseen. Siinä nyt noin esimerkiksi. 

Kysyin kysymyksen sillä ajatuksella että ehkä et asu pk-seudulla. Mutta sitten asutkin ja niin minäkin. Olen käyttänyt Postin palveluja paljon, kaikki tuttuni pk-seudulla ovat käyttäneet niitä myös paljon, ja me kaikki olemme tyytyväisiä. Ilmeisesti sinulla vain on todella huono karma, missä tapauksessa ansaitset sen!

Vierailija
72/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postihan on jo pitkään ollut tällä "vedä käteen" linjalla työntekijöiden ja asiakkaiden suuntaan. Koko ajan irtisanotaan ja kurjistetaan työsuhteen ehtoja. Asiakkaille palvelut huononevat ja kallistuvat koko ajan. Samaan aikaan Posti tahkoaa miljoonavoitot ja osinkopotit. Eli joo, vetäkää käteen.

Vierailija
73/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee mitä posti meinaa. Käytän vain matkahuoltoa.

Vierailija
74/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postihan on jo pitkään ollut tällä "vedä käteen" linjalla työntekijöiden ja asiakkaiden suuntaan. Koko ajan irtisanotaan ja kurjistetaan työsuhteen ehtoja. Asiakkaille palvelut huononevat ja kallistuvat koko ajan. Samaan aikaan Posti tahkoaa miljoonavoitot ja osinkopotit. Eli joo, vetäkää käteen.

Siis edelleen missä näin? Olen käyttänyt Postin palveluja vuosikaudet, maksanut ne maksut joita pyytävät ja saanut ne palvelut joita pyydän.

En ymmärrä tätä kaikkea kitinää. Mieli alkaa askarrella että miksi teidän tyytymättömien palvelu ei pelaa. Tilaatteko joltain huonolta verkkokaupalta joka ei osaa kunnolla lähetysmerkitä paketteja ja sen takia sompailu ja sitten syytätte Postia?

Minulla vain ei ole ollut mitään isoja ongelmia Postin kanssa vaikka olen tilannut vaikka mistä!! So sue me!

Vierailija
75/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään rivoutta ollut. Ihan turhaan ap haukkuu.

Vierailija
76/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kysymyksen sillä ajatuksella että ehkä et asu pk-seudulla. Mutta sitten asutkin ja niin minäkin. Olen käyttänyt Postin palveluja paljon, kaikki tuttuni pk-seudulla ovat käyttäneet niitä myös paljon, ja me kaikki olemme tyytyväisiä. Ilmeisesti sinulla vain on todella huono karma, missä tapauksessa ansaitset sen!

Ahaa. Täällä lähdetään jo Intian linjalle, jolla karmalla on perusteltu niin kastijärjestelmää kuin pienten tyttölasten r*iskaamista.

Joka kerta kun jollekin tapahtuu jotain pahaa, voi huuhdahtaa "Karma! Ansaitsit sen." Tämä on todella kätevää, koska tällöin mihinkään epäkohtiin ei tarvitse ikinä puuttua eikä vaivata päätään ajatuksilla oikeasta ja väärästä.

-Ohis

Vierailija
77/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt määräys, kehoitus, suositus vai suosituksenomainen kehoitus? Krista Kiuru voisi selventää.

Vierailija
78/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Täällä lähdetään jo Intian linjalle, jolla karmalla on perusteltu niin kastijärjestelmää kuin pienten tyttölasten r*iskaamista.

Joka kerta kun jollekin tapahtuu jotain pahaa, voi huuhdahtaa "Karma! Ansaitsit sen." Tämä on todella kätevää, koska tällöin mihinkään epäkohtiin ei tarvitse ikinä puuttua eikä vaivata päätään ajatuksilla oikeasta ja väärästä.

-Ohis

Näin reagoi vain ihminen jonka karman päällä on paljonkin. Koeta pärjätä.

Vierailija
79/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis edelleen missä näin? Olen käyttänyt Postin palveluja vuosikaudet, maksanut ne maksut joita pyytävät ja saanut ne palvelut joita pyydän.

En ymmärrä tätä kaikkea kitinää. Mieli alkaa askarrella että miksi teidän tyytymättömien palvelu ei pelaa. Tilaatteko joltain huonolta verkkokaupalta joka ei osaa kunnolla lähetysmerkitä paketteja ja sen takia sompailu ja sitten syytätte Postia?

Minulla vain ei ole ollut mitään isoja ongelmia Postin kanssa vaikka olen tilannut vaikka mistä!! So sue me!

Jännä, miten olet missannut hintojen jatkuvan nousun, harventuneet jakeluvälit, pakettiautomaattien ongelmat, työntekijöiden työtaistelut, johdon aivopierut ja kaikki uutisoidut sekä täällä keskustellut ongelmat ja skandaalit. Et varmaan seuraa mediaa kovin aktiivisesti?

"Valtio sai Postilta miljoona­osingot, työntekijöiden palkat alas – hallinto­neuvostosta parahdettiin: ”Nyt järki tähän touhuun”

Postin hallitus ja valtio-omistaja vaikenevat yhtiön muhkeista palkoista."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006223330.html

Vierailija
80/103 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten olet missannut hintojen jatkuvan nousun, harventuneet jakeluvälit, pakettiautomaattien ongelmat, työntekijöiden työtaistelut, johdon aivopierut ja kaikki uutisoidut sekä täällä keskustellut ongelmat ja skandaalit. Et varmaan seuraa mediaa kovin aktiivisesti?

"Valtio sai Postilta miljoona­osingot, työntekijöiden palkat alas – hallinto­neuvostosta parahdettiin: ”Nyt järki tähän touhuun”

Postin hallitus ja valtio-omistaja vaikenevat yhtiön muhkeista palkoista."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006223330.html

Taidat olla aika lapsellinen ihminen? Hinnat toki nousee, jos palveluita käytetään vähemmän. Fyysistä postiahan käytetään vähemmän nykyään kun netti, tiedätkö? Vai oletko ihan pihalla? Sinusta kaiken pitäisi rullata edelleen samaan hintaan kuin ennenkin? Miten tyhmä voit oikeasti olla? Miten tyhmä? Etkö yhtään oikeasti edes YRITÄ samastua tilanteeseen jossa vähentyneitä töitä vastaan ottava yritys on? Et vissiin? Kun minä ja minun palveltava per*e?

Asioista pitää maksaa. Oliko ylläri? Minä maksan niistä sen hinnan mitä pyytävät koska haluan että ihmiset saa töitä enkä ole niin huono ihminen kuin moni palstalla että odotan kaikenlaisia asioita puoli-ilmaiseksi oli maailman ja yhteiskunnan tilanne ihan mikä tahansa. Oikein hävettää teidän sumupäiden puolesta kun ajattelette ihan sokeasti vain omaa napaa ettekä yhtään sitä missä tilanteessa moni ihminen on esim. yhteiskunnan digitalisoitumisen myötä. Ihan vain oma napa ja minä minä minä minä minä miksi kaikki ei toimi niin kuin haluan ja viidellä sentillä.