Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viehättävää jos mies harrastaa pingistä?

Vierailija
04.12.2020 |

Siis ihan kunnon tasolla ja käy harkoituksissa usein sekä on muutenkin hyvässä kunnossa. Naisiahan miellyttää miehet jotka harrastavat jalkapalloa ja jääkiekköä mutta entäs pingis?

Saa vapaasti keskustella!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pingistä pelaava mies voittaa jääkiekkoilijan 100-0.

Oma mieheni on kai joskus pelannut tosissaan, koska osaa lyödä pirullisen kierteen. Hauskaa ja turhauttavaa yrittää pelata häntä vastaan. Mutta tällaisena ihan fiksuna ja näppäränä naisena tykkään aina, kun mies on minua näppärämpi jossain. Tärkeämpää silti, että hän on myös fiksumpi kuin minä.

Vierailija
22/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on kai joskus pelannut tosissaan, koska osaa lyödä pirullisen kierteen. Hauskaa ja turhauttavaa yrittää pelata häntä vastaan. Mutta tällaisena ihan fiksuna ja näppäränä naisena tykkään aina, kun mies on minua näppärämpi jossain. Tärkeämpää silti, että hän on myös fiksumpi kuin minä.

Voisin ottaa matsia miestäsi vastaan!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmaankin voittaisit. Hän ei tietääkseni ole treenannut sitten armeija-aikojensa, mistä on kauan!

Vierailija
24/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovana pingisfanimiehenä tykkään palloitella ja ihan eurosportilla ollaan sanottu että maailman parhaimmat pingispelaajat arvostavat perus palloittelua ilman mitään megakierteitä kuten minä. Osaan kyllä ja väitän että olen yksi maailman potentiaalisimmista kierteiden teossa pingiksessä mutta eniten arvostan kuin kaverit pyytävät pelaamaan ja tyylikästä simppeliä palloittelua oikealla otteella mailalla rystyllä ja kämmenellä.

Vierailija
25/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Varmaankin voittaisit. Hän ei tietääkseni ole treenannut sitten armeija-aikojensa, mistä on kauan!

Kaks kertaa viikossa harkat ja koulussa tulee pelattua joka päivä

Vierailija
26/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Haluisin jatkaa ketjuun jotain jotta ketju loistaisi mutta minulla ei ole ketään joka pyytäisi nyt minua pelaamaan pingistä.

Ei tunnu hyvältä katsoa pingis ketjua pääsemättä pelamaan.

Entinen kiinalainen luokkalaiseni sanoi pelaa pengaa. :)

Vierailija
29/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingismies sopisi minulle oikein hyvin. Ja silloin tällöin voisimme pallotella yhdessä, se on ihan mukava peli. Häviäisin reilusti mutta ei se haittaisi, kiva ajanviete.

Vierailija
30/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei viehätä jääkiekkoilijat yhtään ja jalkapalloilijatkin neutraaleja, mutta pingiksen pelaaja kuulostaa puoleensa vetävältä.

Eli mulle kelpaisi. Tosin kovin vakavasti pelaavaa en välttämättä haluaisi, jotta sitä aikaa riittäisi mullekin eikä koko elämä pyöri urheilun ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän