Onko muita joiden kasvot epäsymmetriset ja muodottomat?
Minulla on ihan ihmeellisen malliset kasvot. Olen vartalolta hoikka, mutta naama on kuin läjä taikinaa. Joka kulmasta eri muotoinen!! Se ei ole oikein minkään mutoinen....mutta ehkä eniten pyöreä. Päälaelta kuitenkin kun vasaralla tasoitettu lätty. En voi pitää hiuksia tiukalla ponnarilla kun näyttää siltä että pää vain loppuu yhtäkkiä otsan jälkeen. Tietystä kulmasta katsottanu olen jopa nätti, mutta taas toiselta puolelta ihan kamala.
Kohtalokavereita?
Kommentit (7)
Äidilläni on myös samanlainen läjä naaman tilalla mutta isä symmetrinen. Sisko saikin sitten isän geenit ja näyttää normaalilta.
Ap
Luultavasti oot ihan normaali ihminen. Elin koko nuoruuteni surren rumuuttani kunnes yksi päivä joskus pitkästi yli parikymppisenä totesin että nyt tämä saa riittää. Päätin ruveta puhumaan nätisti peilikuvalleni ja se ihan oikeasti auttoi. Tulin itsevarmemmaksi ja sen myötä ymmärsin ettei naama ole likikään yhtä tärkeä kuin itsevarmuus. Kerran esim olin töykeä hyvännäköiselle miehelle kun en kerta kaikkiaan ymmärtänyt että hän tuli iskemään minua, ei käynyt mielessäkään. Kuvittelin että kettuilemaan ja ystäväni oli ihan ihmeissään että miten sinä nyt noin.
Ei, minun kasvoni ovat kauniit, täydellisen symmetriset, sekä juuri sopivan muodokas. Luultavasti olemme melko samannäköisiä, mutta näemme itsemme eri tavalla.
Ihan on poskipäät jne. Kerran eräs optikko tosin sanoi ettei saa silmälaseja muotoiltua istuviksi kun kuulemma toinen puoli ”syvemmällä” kuin toinen. Kysyi olenko itse huomannut. En ollut.
Onhan noita häiriöitä, kasvojen luiden tai koko kallon kehityshäiriö. Korjataankin noita, miksiköhän sinulta ei ole korjattu lapsena?
Eikös tuo ole ihan tyypillinen suomalainen lätty?