Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohut elämänlanka

Vierailija
17.04.2014 |

Olen ollut jo vuosia yksin, osaan olla itsekseni, ei siinä mitään, mutta elämässa ei tunnu olevan mitään järkeä elää vain itselleen.

Kaikkea on tullut kokeiltua löytääkseen uuden parisuhteen, mutta mitä enemmän aikaa on kulunut, sitä hankalammaksi se on käynyt ja käy. Asiani ovat kaikki ok, ei velkaa, ei mitään päihdeongelmia, ei mielenterveysongelmia. Ulkoiselta olemukseltanikaan en ole varmasti kaikkein pahin, olen liikunnallinen, kroppa on kunnossa, vaatetus siisti, osaan käyttäytyä, olen sosiaalinen, mutta kun millaan en saa ketään kiinnostumaan itsestäni.

Tässä vaiheessa elämänlankani on suht' ohut ja heikko, ajatuksissa on pikkuhiljaa kääntynyt sille kannalle, että mikäli vielä tulevan juhannuksen jälkeen tilanne on sama, niin kuin se kaikella todennäköisyydellä on, niin katkaisen sen rihman joka on vielä pitänyt minutkin kiinni elämässä.

Joskun on parempi hyväksyä se elämän epätasaarvo, kaikille ei ole onnea ja tyytyväisyyttä tarjolla. En varmasti ole ainoa mies joka on tässä tilanteessa, mutta se ajatus muista ei lohduta, eikä tarvikaan.

Kaikille hauskaa ja mukavaa pääsiäisen aikaa, nauttikaa elämästänne ja rakkaistanne!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lankaa kannata itse katkaista, kyllä sekin aika tulee aikanaan, odottele rauhassa. Päiviä on meillä jokaisella rajatusti ja ne tuntuu viimekädessä loppuvan kesken, yrittä kannattaa vaikka vituttaa!

Vierailija
2/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinpa idyllisen kuvan itsestäsi maalailet hiljaa lipuvine kanootteinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehveli sentään. Mä oon ollu 14 vuotta yksin ja jaksan uskoa että elämä voi muuttua.

Nuorena olin epätoivoinen mutta jos olisin tiennyt mitä vielä tulee..sain lapsen ja lapsen isä oli ihminen joka rakasti vaikka menikin pieleen sittemmin.

Olet nuori ja kaikki eessä.

Vierailija
4/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi etsiä sitä elämänsisältöä muualta kuin parisuhteesta. uskon kaiken lisäksi, että ihminen kohtaa todennäköisimmin kumppanin silloin, kun on tyytyväinen omaan elämäänsä, itsetunto kohdillaan ja osaa nauttia elämästä. Enkä tarkoita mitään uskaltaa tanssia baaritiskillä ylpeänä jokaisesta vatsamakkarastaan, vaan, että löytää jonkun elämäntarkoituksen ja on sinut itsensä kanssa.

Tee ap sitä, mistä pidät ja kehitä itseäsi. Harrasta ja nauti muiden ihmisten seurasta etsimättä koko ajan itsellesi naista. Rakkaus löytyy jos on löytyäkseen.

Vierailija
5/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta, täältä lähtee sulle iso voimahalaus!

Vierailija
6/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän tulee varmaan kasapäin älä tee sitä -tyylisia vastauksia, ja mikäpä siinä, niitähän sinä haluat. Minä taas sanon: toivottavasti olet exäni - juuri noin hänen _pitäisi_ nähdä itsensä ja elämänsä, ja noin myös toimia. Näin maailman olisi monille parempi paikka.

Vierailija
7/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon samaa, kuin 2: älä luovuta! Hyvää kevättä sinullekin :)

Voisitko löytää iloa elämääsi, esimerkiksi muiden yksinäisten auttamisesta? Kuten vanhusten? Sinulla on tarkoitus tässä elämässä, usko pois!

Vierailija
8/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko löytää iloa elämääsi, esimerkiksi muiden yksinäisten auttamisesta? Kuten vanhusten? Sinulla on tarkoitus tässä elämässä, usko pois!

Vierailija
9/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:21"]

No tähän tulee varmaan kasapäin älä tee sitä -tyylisia vastauksia, ja mikäpä siinä, niitähän sinä haluat. Minä taas sanon: toivottavasti olet exäni - juuri noin hänen _pitäisi_ nähdä itsensä ja elämänsä, ja noin myös toimia. Näin maailman olisi monille parempi paikka.

[/quote]

Tuskin olen exäsi :D Omalla kohdallani ei ole kyse siitä, että olisin aiheuttanut omille exilleni syytä olla katkeria minua kohtaan, päivastoin, minulla olisikin syytä olla katkera, mutta en ole sitäkään.

Enkä kyllä odota kannustuksia, että "älä tee jne", en edes osaa sanoa miksi tämän aloitukseni tein? Ajatus vain syntyi ja niinpä tein aloituksen, ilman tarkoitusperiä, säälinhakua tms.

Olen kuitenkin tosissani, minulla ei ole mitään syytä olla täällä. Teen vapaaehtoistyönä myös heikompiosaisille tarkoitettujen avunsaannin parissä, joten on kontrastipintaa siihenkin, että elämässni on kaikki hyvin, mutta se yksinäisyys kalvaa päivä päivältä enemmän ja siitä haluan lopultakin eroon.

Vierailija
13/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisitkö lemmikistä? Ne on hyviä kuulemaan huolia. Ei kannata uhata elämänsä lopettamisella, se ei ole oikein. Toivon sulle kaikkea hyvää.

Vierailija
14/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä ap tarvitset parisuhdetta? Onko se mielestäsi ainoa tapa olla onnellinen? Odotatko, että joku nainen tulee ja pelastaa sinun elämäsi, tuo siihen mielekkyyden ja kantaa kurjuudet pois elämästäsi? Miksi jonkun pitäisi tulla selvittämään sinun sotkujasi? Mitä sinä tarjoat parisuhteeseen?

Miksi naiselle pitäisi riitä, jos sinulla ei ole mitään muuta vikaa kuin että et itsekään tykkää seurastasi? Entä jos naiset tosiaan ovat mieluummin yksin kuin hoitamassa marisijoiden sotkuja?

Siinähän uhkailet. Taktiikkasi on väärä, kukaan ei ole sinusta vastuussa, paitsi sinä itse.

Vierailija
15/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhtä rohkea kuin kirjoittaessasi tänne, kun haet kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Yleensä ongelmaksi on muodostunut miesten itseluottamuksen puute, mitä nyt heitä ehdin aikoinaan treffailla. Esim ilmo deittipalstalle ja omana itsenäsi sitten treffeille. Äläkä vain säikähdä, jos treffeille ilmestyykin yllättävän kaunis nainen. Ulkonäkö kolahtaa, joten anna positiivista palautetta eleillä, ei sanoilla, jottei nainen vaivautisi heti. Ota kiinni kädestä, juttele, katso silmiin. Päästä irti kädestä, jos nainen säpsähtää ja jatka ihan vaan juttelua. Silitä jos nainen antaa. Kerro tai näytä jokin juttu, joka on sinua kiinnostava. Yritä saada nainen innostumaan jostakin niin, että aika rientää huomaamatta ohitse. Älä puhu työasioista vaan mieluummin esim harrastuksestasi. Kysy esim, että mitä nainen haluaisi tehdä seuraavalla kerralla, että onko jotain mitä hän haluaisi, mutta ei ole vielä päässyt. Sano, että olisi kiva jos tulisi seuraavakin kerta, että sinulla on kyllä aikaa...

Vierailija
16/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:41"]

Mihin sinä ap tarvitset parisuhdetta? Onko se mielestäsi ainoa tapa olla onnellinen? Odotatko, että joku nainen tulee ja pelastaa sinun elämäsi, tuo siihen mielekkyyden ja kantaa kurjuudet pois elämästäsi? Miksi jonkun pitäisi tulla selvittämään sinun sotkujasi? Mitä sinä tarjoat parisuhteeseen?

Miksi naiselle pitäisi riitä, jos sinulla ei ole mitään muuta vikaa kuin että et itsekään tykkää seurastasi? Entä jos naiset tosiaan ovat mieluummin yksin kuin hoitamassa marisijoiden sotkuja?

Siinähän uhkailet. Taktiikkasi on väärä, kukaan ei ole sinusta vastuussa, paitsi sinä itse.

[/quote]

Itselleni parisuhde on elämän perusasioita, se on ihmisessä sisäisesti rakennettu juttu, sinä ehkä olet poikkeus?

En uhkaile enkä hae sääliä, en ole koskaan kenellekään asiasta puhunut enkä puhu, miksi huolestuttaisin ketään? En odota kenenkään tulevan ja pelastavani minua, ei ole mitään "pelastettavaa", vaan jos jossakin vaiheessa tapaan (toivon) sellaisen naisen joka minusta kiinostuisi ja itse kiinnostuisin myös hänestä, se "pelastuminen" tapahtuu ihan itsellään, en siis  ole etsimässä mitään pelastajaa tms. Pelkkä ajatus tuollaisesta on sairaana syntynyt. Mitään sotkuja ei olisi kenelläkään selvitettävänä, vai ajatteletko itse niin, että kaikilla on mahdollisesti sotkuja, jos sinun elämäsi on sotkuja täynnä? Oma elämäni ei ole sotkuinen millään tavalla.

Uskon sinun olevan nainen jolla elämässä ei myöskään ole kaikki mennyt ihan toiveidesi mukaisesti, sen pystyy lukemaan selkeästi vastauksestasi. Tuskin kukaan mies/nainen haluaisi lähteä selvittämään sinun sotkujasi ja sinun kuuluukin olla yksin.

Kysymykseesi, mitä minulla olisi annettavaa, kaikkea ihan normaalia parisuhde-elämään kuuluvaa, rakkautta.läheisyyttä, lämpöä, turvaa, niin materiaalisesti kuin henkisesti.

Nyt poistun, kanootti odottaa rannassa ja aurinkoinen päivä edessä kierrellen järven lahdelmia, kuunnellen kevään ääniä ja nauttien päivästä.

Vierailija
17/17 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista, vaikka joskus onkin vaikeaa, kokemusta asiasta. Nauti päivästäsi ja nostetta mieliallallesi, positiivisia ajatuksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi