Kiertoon laitetaan mies...käykää kiinni!
Avioerohakemuksen just laitoin postiin.
Kiertoon siis laitetaan mies seuraavilla ominaisuuksilla:
-ihan komea, joskin pientä kaljuuntumista ja vatsaa jo havaittavissa.
-iso vehje, mutta helposti laukeava. Suuseksissä ym. taidoissa melko kömpelö, kokonaisuutena melko epäaistillinen.
-kolmen lapsen isä, tulee maksamaan elareita noin 700 e/kk, on lasten kanssa lähes yhtä paljon kuin minäkin.
-tienaa n 50 000 e/vuosi
-tekee kotitöitä
-ei mitään mielenkiintoista sanottavaa
-isänä huolehtiva, rakastava
-miehenä perässä vedettävä, mielikuvitukseton, kylmähkö
-aika tyhmä, ei kuitenkaan persu
-ei alkoholiongelmaa
-ei tupakoi
-kerää omat sukkansa (vuosien ohjelmoinnin jälkeen)
Luovun löydettyäni paremman.
Kelpaako jollekin?
Kommentit (59)
Mitä vikaa tuossa miehessä on? Todennäköisesti joudut tyytymään huonompaan; ei kai kukaan parempi ota tuolla mielenlaadulla varustettua emäntää riesoikseen.
Mitä ihmettä tarkoittaa epäaistillinen? Ei tunne, näe tai kuule?
Kauhean pienet tulot. Kuvauksen mukaisen miehen pitäis tienata vähintään 200 000€ /vuosi jotta suostuisin ottamaan sen sisäruokintaan
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:45"]
Hyi helvetti. Minkälainen epätoivoinen sika ottaa jonkun kolmen lapsen käytetyn horopillun.
[/quote]
Harvalle miehelle toisten jätteet kelpaa muuhun kuin hetkelliseen käyttöön. Kyllä minäkin voisin sänkyyn mennä, mutta en kyllä vaimoksi huolisi.
Eli tarjolla on myös päällepäsmäri ämmä, joka tavoittelee jotain aistillisuutta ja ei tiedä itsekään mitä muuta. Ja luovuttanut helpolla.
Brrr, moista haaveilijaa ei pidä kotieläimeksi ottaa.
Hih, päällepäsmäri ämmä... no vähän ;)
Onneksi oikealla käsittelyllä päällepäsmäröinti vähenee ja jopa loppuu.
Oikeastaan paremmuus ei ole mitenkään objektiivista - huonojen puolten määrä lienee vakio, mutta tulen paremmin toimeen tämän uuden huonojen puolten kanssa kuin kiertoon lähtevän.
Kuulostaa ihan hyvältä.
Onneksi päästät raukan vapaaksi kun et ilmiselvästi osaa häntä arvostaa ja tukea kasvussaan.
Voi vitsi mitä jengiä. Humoristinen aloitus vakavasta aiheesta ja täällä vedetään herneet nenään ja haukutaan ap? Huhuh
Voisitkp tehdä paremmasta samanlaisen luonne arvion? Ihan mielenkiinnosta kysyn
Kyllapa ottaa itsetunnon paalle nakojaan miehille. Tamakin aloitus piti tulla pilaamaan huorahuudoilla. On teilla surkea itsetunto, ei voi muuta sanoa. Eihan tassa ole edes ap:n tulevaa ex-miesta haukuttu lyttyyn vaan sanottu etta nyt olis tallainen mies tarjolla, jolla on ne huonot ja hyvat puolensa. Mulle vois ihan hyvin kelvata tuollainen mies. Ap taas on loytanyt itselleen sopivan miehen.
Luovuttanut helpolla? Jos 3 vuotta on jo nukuttu eri sangyissa, mitenkohan kauan sita olis viela pitanyt yrittaa? Eihan tuo ole enaa suhde eika mikaan. Oletteko te idiootit pienessa paassanne ajatelleet, etta nyt miehellakin on mahdollisuus loytaa sopiva nainen rinnalleen? Vai luuletteko te, etta sekin on joku lassukka joka ei saa koskaan naista? Tuskin. Ei kaikki ole sellaisia kuin te.
Paras se on viedä piikille, niin ei turhaan kärsi.
En jaksa provosoitua huorittelusta ja horopilluttelusta, kiitos teille muille vastanneille.
Minusta en ollut edes kovin epäoikeudenmukainen ex-miehelleni: hänessä on paljon hyvää ja paljon minulle täysin sopimattomia ominaisuuksia, eli kannaltani huonoja.
Kysymys on nimenomaan yhteensopivuudesta. Mikäli nainen ei laita painoa sille, että miehen pään sisältö on mielenkiintoinen, vaan vaikkapa sille, että tämä on kiltti ja hyvä isä, näkökulma mieheen voi olla täysin toisenlainen. Olen varma että hän on hyvä mies oikeanlaisen naisen kanssa ja toivon, että hän löytää sellaisen joka arvostaa hänen hyviä ominaisuuksiaan.
Hän saisi minusta varmasti helposti samanlaisen listan: äkkipikainen, hyvä ja huolehtivainen äiti, vaatii liikaa ja vaihtelevaa seksiä, dominoi.... hänelle olen varmasti ollut huono vaimo, sillä hänellä ei ole ollut käyttöä ns. hyville resursseilleni, vaan päinvastoin hän on kokenut ne rasitteina.
Ei tuo nyt kuvauksen perusteella kuullosta pahalta. Ja toisen roska on toisen aarre.
Tätä ketjua kun olen lukenut, niin eipä taida sinussa olla ainuttakaan hyvää resurssia. Sääliksi käy sitä uutta miestä joka kohta huomaa olevansa entinen. Soisin hänellekin hyvän kumppanin.
Riippuu siitä, mitä pitää hyvänä. Näistä voi joku pitää:
-olen akateeminen, hyvä omalla alallani
-pidän seksistä ja tarvitsen sitä paljon eikä minulla ole estoja kokeilla kaikenlaista
-tykkään silitellä, halailla ja pussailla toista ja pitää huolta tämän hyvinvoinnista, hemmotellakin, järjestää yllätyksiä
-pystyn nauramaan itselleni
-tykkään lapsista, toistenkin, olen hyvä lasten kanssa
-tulen toimeen omillani
-pidän huolta itsestäni, olen hoikka ja kai ihan hyvännäköinen
Huonoja puolia on kyllä myös, vaikka muille jakaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:31"]
Tämä ketju monen muun ohella kertoo miksi hain oman emäntäni ulkomailta. Sieltä vielä löytää alistuvia, tyhmiä naisia, mutta täällä niitä ei ole.
[/quote]
Korjasin.
[/quote]
Olet kyllä käsittämätön idiootti. Tyypillinen tämän maan nainen veikkaan. En todellakaan vaimoani alista ja varsin hyvä koulutuskin hänellä on joten tyhmäkään ei ole.
[/quote] Eipä se tyhmyys ole koulutuksesta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:31"]
Tämä ketju monen muun ohella kertoo miksi hain oman emäntäni ulkomailta. Sieltä vielä löytää alistuvia, tyhmiä naisia, mutta täällä niitä ei ole.
[/quote]
Korjasin.
[/quote]
Olet kyllä käsittämätön idiootti. Tyypillinen tämän maan nainen veikkaan. En todellakaan vaimoani alista ja varsin hyvä koulutuskin hänellä on joten tyhmäkään ei ole.
[/quote] Eipä se tyhmyys ole koulutuksesta kiinni.
[/quote]
Postaustasi edeltävän viestin lukeneena joudun toteamaan, että olet harvinaisen oikeassa. Sanotaan sitten, että vaimoni on älykäs siitäkin huolimatta, että on koulujen penkkejä kuluttanut.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:06"]
Mies tulee olemaan onnellinen, kun pääsee ap:sta eroon!
Aloittaja taitaa olla aika hankala exänäkin...
[/quote]
Juu. Toivon, että mieskin löytää itselleen sopivamman naisen ja tulee onnellisemmaksi kuin kanssani.
Hankala olen ainoastaan siinä tapauksessa, jos toinen ei noudata yhdessä sovittuja pelisääntöjä.