Missä ne kivat miehet luuraa
Niin, vauva-palstalle ei ehken paras kyssäri =). Mutta hei, lapset on jo tehty, eli en hae siittäjää. Ihan vaan kivaa keski-ikäistä, ikäistäni, seuraa olisi kiva löytää. Nyt vaan ihmetyttää, että vapaita kivoja miehiä ei löydy. Tiedän, että herätän hilpeyttä nyt..mutta, mutta..luulenpa, etten ole ainoa joka asiaa pohtii.
Seurustelupalstoista on kirjoitettu varmaan jo miljoonaan kertaan, mutta asia on lähes aina otollinen. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Siispä aloitan tämän keskustelun ja toivon miespuolisilta ihmisiltä vastauksia siihen kysymykseen, että mitä ovat mieltä omasta nettikäyttäytymisestään näillä seurustelupalstoilla. Onko oikein vihjailla heti kärkeen seksistä? Ottavatko miehet osaa näihin vain pelleilläkseen tai metsästääkseen ns helppoa sänkyseuraa? Seksikin on tärkeää, mutta onko maailma mennyt siltä osin sekaisin, ettei muuta enää haetakaan.
Kommentit (80)
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vähän esittää tarvisevansa miehistä apua. Huoltoasemalla voit pyytää apua konepellin avaamiseen. Naisilla on siihen liian lyhyet sormet. Kyllä olet aika hilpeä kun oikein kirjoitat : en tavise siittäjää, kas kun ei siitintä. En tommosta ole koskaan naiselta kuullut. Voisit tarkentaa kolkosti jatkaen , en tarvitse sähköaskun maksajaa. Et taida osata olla vähän naisellinen,ei se noin onnistu sulta enää. Taidat olla niitä, jotka kulkee tummissa miesten vaatteissa ja kengissä. ja hiuksissa. Onnea yritykselle.
Hauskasti kirjoitettu ja niin metsään meni ! =)
Miksi sinä ruokit tuota trollia? Me muut poistumme kohta ketjusta koska ei jaksa lukea tuota rivien välissä vttuilua. Hänenkö kanssaan haluat jäädä keskustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinulle tunnutaan vihjailevan usein seksistä heti ensimmäisessä kommentissa, niin se kertoo tasosi. Nämä samat miehet kirjoittavat yksilöityjä, kauniita ja mukaansatempaavia aloituksia oikeasti hyville naisille, so. alle 30 vuotiaille sopusuhtaisille lapsettomille naisille.
En itse ole yh, mutta aina kun luen tällaisen kommentin, inhoni syrjäytyneitä, naisettomia miehiä kohtaan kasvaa entisestään. Olette vastenmielistä saastaa ja olen onnellinen siitä, että jäätte yksin.
Aivan hienosti sanottu! Naiseton mies on katkera. Ja tämäkin jantteri luulee, ettei lapset tehnyt nainen voisi olla sopusuhtainen ja nätti. Tasokas ja seksissä kokenut nainen!
Hyppäsit johtopäätöksiin. Voi olla sopusuhtainen ja nätti, tosin aika moni ei enää tuonikäisenä ole, minkä näkee katselemalla ympärilleen ulkosalla tai sitten siellä Prismassa.
Kannattaisi kuitenkin ymmärtää ja myöntää, ettei lasta suurempaa miinusta parinetsinnässä ole. Eikä sekää fakta ole pois lasten ihanuudesta.
Hyvää päivänjatkoa.
-tuo jantteri
Joo Prismassa varmaan on "tuonikäisiä" muodottomia ihmisiä - täällä ei näy sellasta. Ja lapsivihaa ei vois paremmin ilmasta rivien välistä. Yök.
Meitä kivoja miehiä on suunnilleen yhtä vähän kuin kivoja naisiakin.
Todennäköisyys kohtaamiseen on aika olematon.
Vierailija kirjoitti:
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vähän esittää tarvisevansa miehistä apua. Huoltoasemalla voit pyytää apua konepellin avaamiseen. Naisilla on siihen liian lyhyet sormet. Kyllä olet aika hilpeä kun oikein kirjoitat : en tavise siittäjää, kas kun ei siitintä. En tommosta ole koskaan naiselta kuullut. Voisit tarkentaa kolkosti jatkaen , en tarvitse sähköaskun maksajaa. Et taida osata olla vähän naisellinen,ei se noin onnistu sulta enää. Taidat olla niitä, jotka kulkee tummissa miesten vaatteissa ja kengissä. ja hiuksissa. Onnea yritykselle.
Hauskasti kirjoitettu ja niin metsään meni ! =)
Miksi sinä ruokit tuota trollia? Me muut poistumme kohta ketjusta koska ei jaksa lukea tuota rivien välissä vttuilua. Hänenkö kanssaan haluat jäädä keskustelemaan?
No sorry, en halua. Ja juu trolleja riittää. Kiitos ruotuun laitosta! =)
Järkyttävä keskustelu. Etenkin miehet, häpeäisitte! Kauheaa yleistämistä ja tuota yh- skeidaa. Olette kerta kaikkiaan yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinulle tunnutaan vihjailevan usein seksistä heti ensimmäisessä kommentissa, niin se kertoo tasosi. Nämä samat miehet kirjoittavat yksilöityjä, kauniita ja mukaansatempaavia aloituksia oikeasti hyville naisille, so. alle 30 vuotiaille sopusuhtaisille lapsettomille naisille.
En itse ole yh, mutta aina kun luen tällaisen kommentin, inhoni syrjäytyneitä, naisettomia miehiä kohtaan kasvaa entisestään. Olette vastenmielistä saastaa ja olen onnellinen siitä, että jäätte yksin.
On kuitenkin muistettava, että kaikki syrjäytyneet, naisettomat miehet eivät ole huonotapaisia ääliöitä. Terv. Yh: na lapsensa jo aikuiseksi kasvattanut nainen
mgtow nii kaun kun löydän kivan shemalen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta ei petä! :D Haettiin kivoja miehiä, ilmoittautui enimmäkseen ilkeitä ja lukutaidottomia. Täällä taitaa olla harvinaisen vähän kivoja miehiä. Kiva mies (tai nainen) on sellainen, joka on mukava myös silloin, kun ei ole ihan pakko tai ei ole jotain vailla.
Ap minusta ensijaisesti ihmetteli, mistä löytyy kivoja vapaita miehiä (ilmeisesti ikäluokassa, ei-perhettä-enää) ei varsinaisesti hakenut niitä täältä. Ja itse ihmettelen enemmän sitä, että joku pitää itsestäänselvyytenä, että pääsisi valitsemaan sopivista laadukkaista elämänkumppaneista. Itse olen ihan mukava luonne, pystyn elättämään perheen (tarvittaessa), keskustelutaitoinen ja muutenkin varmasti ihan mukiinmenevä kumppani monelle (okei, ulkonäön suhteen kauneus/komeus pitäisi löytyä kyllä katsojan silmästä). En kuitenkaan oleta, että joku josta olen kiinnostunut automaattisesti kiinnostuisi minusta ja olisi vapaana.
Aivan. Juurikin näin fiksu kirjoittaja. Eli tätä juuri tarkoitin, että viriäisi fiksua keskustelua asian tiimoilta. Moni on varmasti pettynyt nettipalstoihin ja seuranetsintään, vaikkakin tänä korona-aikana "turvallisinta" näin. Siksipä ihmettelen miesten ns huolettomuutta noissa alustoissa. Tarkoitan, että jos OIKEASTI on halukas parisuhteeseen (ei-saman-katon-alle-heti), niin onko vika ilmaisutaidossa vai missä? Seksiä unohtamatta kuitenkaan, sehän tulee siinä mukana...kuvattomat profiilit tulee ekana mieleen..eihän mitään "osteta" säkissä..
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hienosti sanottu! Naiseton mies on katkera. Ja tämäkin jantteri luulee, ettei lapset tehnyt nainen voisi olla sopusuhtainen ja nätti. Tasokas ja seksissä kokenut nainen!
Hyppäsit johtopäätöksiin. Voi olla sopusuhtainen ja nätti, tosin aika moni ei enää tuonikäisenä ole, minkä näkee katselemalla ympärilleen ulkosalla tai sitten siellä Prismassa.
Kannattaisi kuitenkin ymmärtää ja myöntää, ettei lasta suurempaa miinusta parinetsinnässä ole. Eikä sekää fakta ole pois lasten ihanuudesta.
Hyvää päivänjatkoa.
-tuo jantteri
Joo Prismassa varmaan on "tuonikäisiä" muodottomia ihmisiä - täällä ei näy sellasta. Ja lapsivihaa ei vois paremmin ilmasta rivien välistä. Yök.
Se että näet vihaa kaikkialla (paitsi itsessäsi), kertoo ennen kaikkea sinusta. Vähän kuin blm-mielenosoittajat, jotka ovat niin uhria niin uhria ja samaan aikaan mellakoivat ja tuhoavat muiden ihmisten omaisuutta ja elämiä.
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotona ollaan, kohta vkl viettoon :)
M38
Kohta itsekin kotona, voi sitä riemun määrää kun on vapaata koko viikonloppu ihan itselle.
Ilmeisimminkin juuri eronnut huonosta suhteesta?
Haet kivaa seuraa?
Jos itse olisit kivaa seuraa ei ensimmäinen olettamuksesi siitä että joku mies odottaa innolla viikonlopunviettoa yksinään ole tuore ero huonosta suhteesta. Katsos me miehet osataan nauttia omista viikonlopuista ihan ilman mitään tuoreita traumojakin.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä keskustelu. Etenkin miehet, häpeäisitte! Kauheaa yleistämistä ja tuota yh- skeidaa. Olette kerta kaikkiaan yksinkertaisia.
Parempi yksinkertainen kuin kaksinkertainen (bipolaari)
Missä ne kivat naiset ja varsinkin kivat hammaslääkärit luuraa, jotka ei hajota minun hampaita. ? Jos tunnette niin kertokaa missä niitä on. Kiitos.
Miksi yh haluaa miehen? Johan sillä oli mies ja jopa lapsille isä. Se ei kuitenkaan yh:lle riittänyt. Nytkö pitäisi saada toinen mies? Se juna meni jo.
Onpas melkoista sontaa.
Ei ihme että kaltaiseni mukava ja Ok mies on ollut varattuna 19-vuotiaasta alkaen käytännössä koko ajan.
M47
Ollaan kotona ja joskus kodin ulkopuolella tekemässä omia juttuja. Saa naiset kokeilla tehdä aloite tai tyytyä olemaan pelimiesten aloitteen kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Modesty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kotona ollaan, kohta vkl viettoon :)
M38
Kohta itsekin kotona, voi sitä riemun määrää kun on vapaata koko viikonloppu ihan itselle.
Ilmeisimminkin juuri eronnut huonosta suhteesta?
Haet kivaa seuraa?
Jos itse olisit kivaa seuraa ei ensimmäinen olettamuksesi siitä että joku mies odottaa innolla viikonlopunviettoa yksinään ole tuore ero huonosta suhteesta. Katsos me miehet osataan nauttia omista viikonlopuista ihan ilman mitään tuoreita traumojakin.
Itsekin olen eronnut useampi vuosi sitten.
M38
Minä käyn satunnaisesti lukemassa tätä palstaa, koska tää on mielenkiintoista viihdettä. En tarkoita tätä loan heittämistä puolin toisin vaan keskustelua elämästä ja sen ilmiöistä. Olen vastaillut hyvin vähän täällä, mutta nekin asiallisesti.
Mulla on itselläni kolme lasta eli olen lapsirakas ja ehkä snadisti etsin naista, jolla on jo lapsia, koska uskon, että meillä olisi enemmän antaa toisillemme. En tietystikään aliarvioi lapseton naista.
Olen siis eronnut ja tällä hetkellä mulla on ilmoitus Tinderissä ja Facebook Datingissä. Toisessa ilmoituksessa ei ole kuvaa, mutta muuten mielenkiintoinen ilmoitus ja olen saanut siinä tykkäyksiä, mutta en maksa sovelluksesta, joten matchit on jäänyt. Molemmissa tykkäilen niistä profiileistä, jotka miellyttää minua ja voisi ajatella, että meillä voisi olla oikeesti yhteistä tulevaisuutta eli vakavissani haen suhdetta. Yhdenyön suhteet ei kiinnosta, eipä oo juuri koskaan kiinnostanutkaan. Minulla on sen verran hyvät arvot, joihin pettäminen, epärehellisyys, väkivalta jne. eivät kuulu.
Eli saan aika huonosti tykkäyksiä Datingissäkin, vaikka olen ihan pitkä, raamikas ja komeakin(ei äidin mielestä). En tiedä miksi, mutta eipä se mun maailmaa kaada. Itsetuntoa löytyy sen verran, että tiedän, että löydän vielä hyvän naisen jotakin kautta. Baariin menisin etsimään myös seuraa, mutta näinä aikoina se ei oikein onnistu. Ehkä siis livenä tärppäisi kuitenkin paremmin...
Vierailija kirjoitti:
Täällähän minä.
Nyt vain pitäisi keksiä, kuinka löytäisimme toisemme.
🙂
Valitettavasti minulla on vielä lapset tekemättä.
Kotona me luurataan, pelataan pleikkaa ja tietsikkaa. Ehkä joskus me uskaltaudumme ihmisten ilmoille.
Ap minusta ensijaisesti ihmetteli, mistä löytyy kivoja vapaita miehiä (ilmeisesti ikäluokassa, ei-perhettä-enää) ei varsinaisesti hakenut niitä täältä. Ja itse ihmettelen enemmän sitä, että joku pitää itsestäänselvyytenä, että pääsisi valitsemaan sopivista laadukkaista elämänkumppaneista. Itse olen ihan mukava luonne, pystyn elättämään perheen (tarvittaessa), keskustelutaitoinen ja muutenkin varmasti ihan mukiinmenevä kumppani monelle (okei, ulkonäön suhteen kauneus/komeus pitäisi löytyä kyllä katsojan silmästä). En kuitenkaan oleta, että joku josta olen kiinnostunut automaattisesti kiinnostuisi minusta ja olisi vapaana.