Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne kivat miehet luuraa

04.12.2020 |

Niin, vauva-palstalle ei ehken paras kyssäri =). Mutta hei, lapset on jo tehty, eli en hae siittäjää. Ihan vaan kivaa keski-ikäistä, ikäistäni, seuraa olisi kiva löytää. Nyt vaan ihmetyttää, että vapaita kivoja miehiä ei löydy. Tiedän, että herätän hilpeyttä nyt..mutta, mutta..luulenpa, etten ole ainoa joka asiaa pohtii.
Seurustelupalstoista on kirjoitettu varmaan jo miljoonaan kertaan, mutta asia on lähes aina otollinen. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Siispä aloitan tämän keskustelun ja toivon miespuolisilta ihmisiltä vastauksia siihen kysymykseen, että mitä ovat mieltä omasta nettikäyttäytymisestään näillä seurustelupalstoilla. Onko oikein vihjailla heti kärkeen seksistä? Ottavatko miehet osaa näihin vain pelleilläkseen tai metsästääkseen ns helppoa sänkyseuraa? Seksikin on tärkeää, mutta onko maailma mennyt siltä osin sekaisin, ettei muuta enää haetakaan.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh on todiste siitä, ettei hän kyennyt elämään ennenkään parisuhteessa ja nyt vielä ryöstää exmieheltä elatusmaksuja. Ei kukaan kiva tai vähemmän kiva mies halua sekaantua sellaiseen. Panemassa yh:ta voisi käydä pikaisesti, mutta niitä on pannut niin moni, että niistä saa tauteja.

Toivottavasti sun äiti ei ole eronnut, koska puhut nyt niin rumaa kieltä. Ja miten voit olla varma siitä, että olen itse halunnut erota? Aloin seurustella 18v ja olin 20 vuotta lasteni isän kanssa. Ja sulla ei sitten varmaan ole seksitautia? Oletko aivan varma? Tuolla älykkyysosamäärällä on varmaan jääny kumit käyttämättä?

Katse peiliin vaan yh. Kyllä siihen eroon aina jokin syy on ja harvoin jos koskaan vika on vain toisessa osapuolessa.

22/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lapset jo tehty? No tässä on kuule sinulle yksi kivamies joka vetää sinua turpaan tyhmien kyselemisestä.

Voi poika polo..onko jäänyt viime aikoina kikkelit lauteiden väliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh on todiste siitä, ettei hän kyennyt elämään ennenkään parisuhteessa ja nyt vielä ryöstää exmieheltä elatusmaksuja. Ei kukaan kiva tai vähemmän kiva mies halua sekaantua sellaiseen. Panemassa yh:ta voisi käydä pikaisesti, mutta niitä on pannut niin moni, että niistä saa tauteja.

Toivottavasti sun äiti ei ole eronnut, koska puhut nyt niin rumaa kieltä. Ja miten voit olla varma siitä, että olen itse halunnut erota? Aloin seurustella 18v ja olin 20 vuotta lasteni isän kanssa. Ja sulla ei sitten varmaan ole seksitautia? Oletko aivan varma? Tuolla älykkyysosamäärällä on varmaan jääny kumit käyttämättä?

Katse peiliin vaan yh. Kyllä siihen eroon aina jokin syy on ja harvoin jos koskaan vika on vain toisessa osapuolessa.

En ole enää yh. Piste. Jos olet käynyt äidinkielen tunneilla, niin ilmeisesti katsellut ulos kaikki tunnit. Eli luetunymmärtämisessä on hiukka vajetta. = nauraa ääneen

Vierailija
24/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään se ei ole sinun vika vaan mies on aina syyllinen. Samoin kuin sadoillatuhansilla muilla suomalaisilla yh-mammoilla

25/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä.

Nyt vain pitäisi keksiä, kuinka löytäisimme toisemme.

🙂

Niinpäs ja jos luit kommenttikenttiä eteenpäin, näit kyllä aikamoista ryöpytystä =)...kivat miehet lauteilla =)

Vierailija
26/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinulle tunnutaan vihjailevan usein seksistä heti ensimmäisessä kommentissa, niin se kertoo tasosi. Nämä samat miehet kirjoittavat yksilöityjä, kauniita ja mukaansatempaavia aloituksia oikeasti hyville naisille, so. alle 30 vuotiaille sopusuhtaisille lapsettomille naisille.

Vierailija
27/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinulle tunnutaan vihjailevan usein seksistä heti ensimmäisessä kommentissa, niin se kertoo tasosi. Nämä samat miehet kirjoittavat yksilöityjä, kauniita ja mukaansatempaavia aloituksia oikeasti hyville naisille, so. alle 30 vuotiaille sopusuhtaisille lapsettomille naisille.

En itse ole yh, mutta aina kun luen tällaisen kommentin, inhoni syrjäytyneitä, naisettomia miehiä kohtaan kasvaa entisestään. Olette vastenmielistä saastaa ja olen onnellinen siitä, että jäätte yksin.

28/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään se ei ole sinun vika vaan mies on aina syyllinen. Samoin kuin sadoillatuhansilla muilla suomalaisilla yh-mammoilla

Itsehän aloit syyttelemään, että olen epätoivoinen yh-äiti, joka etsii elättäjää! Hah, totuus on ihan toisenlainen. Ei mies ole AINA syyllinen. En ole sanonutkaan niin. Ja aika moni on tänäpäivänä yh-isä! Jos alkaa ruopimaan, niin kannattais aina miettiä mitä ruopii.

Vierailija
29/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmänä ap kanssa-sisariaan pitää? Jos nyt on olemassa joku keski-ikäinen kiva mies sinkkuna, niin ihmettelisin enemmän sitä, että hän on ylipäätään vapaana, kuin sitä, että häntä ei löydy. Ei kai nyt kukaan hyvästä vapaaehtoisesti luovu?

Voisi hieman samalla tavalla ihmetellä, missä ovat kaikki hyvät kohtuuhintaiset keskusta-asunnot. Jos jonkun siedettävään hintaan löytää, niin siinä on vähintään putki- ja hissiremontit tulossa ja keittiö pitäisi vähintään uusia.

Vierailija
30/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta te naisethan olette nykyään niin itsenäisiä ja vahvoja?

M G T O W

Ai? Pitäisikö olla heikko ja riippuvainen?

Miehet näköjään hahmottaa parisuhteen alistussuhteeksi ja tämä ei onnistu jos kumpikin on itsenäisiä aikuisia.

31/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ole yh, mutta aina kun luen tällaisen kommentin, inhoni syrjäytyneitä, naisettomia miehiä kohtaan kasvaa entisestään. Olette vastenmielistä saastaa ja olen onnellinen siitä, että jäätte yksin.

Aivan hienosti sanottu! Naiseton mies on katkera. Ja tämäkin jantteri luulee, ettei lapset tehnyt nainen voisi olla sopusuhtainen ja nätti. Tasokas ja seksissä kokenut nainen!

Vierailija
32/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu meni kuten odotinkin :D

Vierailija
33/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta ei petä! :D Haettiin kivoja miehiä, ilmoittautui enimmäkseen ilkeitä ja lukutaidottomia. Täällä taitaa olla harvinaisen vähän kivoja miehiä. Kiva mies (tai nainen) on sellainen, joka on mukava myös silloin, kun ei ole ihan pakko tai ei ole jotain vailla.

Vierailija
34/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmänä ap kanssa-sisariaan pitää? Jos nyt on olemassa joku keski-ikäinen kiva mies sinkkuna, niin ihmettelisin enemmän sitä, että hän on ylipäätään vapaana, kuin sitä, että häntä ei löydy. Ei kai nyt kukaan hyvästä vapaaehtoisesti luovu?

Voisi hieman samalla tavalla ihmetellä, missä ovat kaikki hyvät kohtuuhintaiset keskusta-asunnot. Jos jonkun siedettävään hintaan löytää, niin siinä on vähintään putki- ja hissiremontit tulossa ja keittiö pitäisi vähintään uusia.

30 jatkaa.... Toki mukavia naisia, etenkin yh:nä on enemmän vapaana kuin miehiä, mutta ei niitäkään nyt liiaksi asti. Ja sekin on oikeastaan ihan sen "ansiota", että omaa parastaan ymmärtämättömiä miehiä on kuitenkin enemmän kuin naisia.

Vierailija
35/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä vähän esittää tarvisevansa miehistä apua.  Huoltoasemalla voit pyytää apua konepellin avaamiseen. Naisilla on siihen liian lyhyet sormet. Kyllä olet aika hilpeä kun oikein kirjoitat :  en tavise siittäjää, kas kun ei siitintä. En tommosta ole koskaan naiselta kuullut. Voisit tarkentaa kolkosti jatkaen , en tarvitse sähköaskun maksajaa.  Et taida osata olla vähän naisellinen,ei se noin onnistu sulta enää. Taidat olla niitä, jotka kulkee  tummissa  miesten vaatteissa ja kengissä. ja hiuksissa.  Onnea yritykselle.

Vierailija
36/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itselle väliä onko YH vai ei, mutta ei ole kukaan tullut vielä kotoa hakemaan.

M38

Vierailija
37/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hienosti sanottu! Naiseton mies on katkera. Ja tämäkin jantteri luulee, ettei lapset tehnyt nainen voisi olla sopusuhtainen ja nätti. Tasokas ja seksissä kokenut nainen!

Hyppäsit johtopäätöksiin. Voi olla sopusuhtainen ja nätti, tosin aika moni ei enää tuonikäisenä ole, minkä näkee katselemalla ympärilleen ulkosalla tai sitten siellä Prismassa.

Kannattaisi kuitenkin ymmärtää ja myöntää, ettei lasta suurempaa miinusta parinetsinnässä ole. Eikä sekää fakta ole pois lasten ihanuudesta.

Hyvää päivänjatkoa.

-tuo jantteri

Vierailija
38/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta ei petä! :D Haettiin kivoja miehiä, ilmoittautui enimmäkseen ilkeitä ja lukutaidottomia. Täällä taitaa olla harvinaisen vähän kivoja miehiä. Kiva mies (tai nainen) on sellainen, joka on mukava myös silloin, kun ei ole ihan pakko tai ei ole jotain vailla.

Miksi ruokit(te) niitä? Nehän vain intoutuvat kun alkaa vastailla. Ignooraa ja ilmoita pahimmat asiattomiksi. Vastaa vain sellaisille miehille, jotka kykenevät hauskaan, asialliseen, positiiviseen kommunikaatioon eikä päinvastoin.

Vierailija
39/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että kaikki naisettomat miehet ovat katkeria vai että tässä tapauksessa kyseessä on sellainen?

Itse luuraan kotona, töiden lisäksi opiskelen ja valmistelen sivutoimista yritystä. Ei elämääni oikein mahdu muita ihmisiä kuin töihin, opintoihin tai tuohon yritykseen liittyviä yksilöitä.

Ehtisin tavata ehkä kerran kahdessa viikossa jos sitäkään jos joku seurustelukumppani tai puoliso olisi elämässä. Harva sellaiseen suostuisi ja ymmärrän sen, ei kenenkään tarvitse olla katkera tai vihainen.

Valitsen ihan vapaasta tahdostani tällaisen elämän, rytmin, tahdin. Muutamia kertoja joku on loukkaantunut kun pidän niin vähän yhteyttä, mutta kun kerron aikataulustani, he ovat ymmärtäneet onneksi.

40/80 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä vähän esittää tarvisevansa miehistä apua.  Huoltoasemalla voit pyytää apua konepellin avaamiseen. Naisilla on siihen liian lyhyet sormet. Kyllä olet aika hilpeä kun oikein kirjoitat :  en tavise siittäjää, kas kun ei siitintä. En tommosta ole koskaan naiselta kuullut. Voisit tarkentaa kolkosti jatkaen , en tarvitse sähköaskun maksajaa.  Et taida osata olla vähän naisellinen,ei se noin onnistu sulta enää. Taidat olla niitä, jotka kulkee  tummissa  miesten vaatteissa ja kengissä. ja hiuksissa.  Onnea yritykselle.

Hauskasti kirjoitettu ja niin metsään meni ! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi