Saako Hki-Vantaalta vielä rattaille suojapussin?
Meillä on viimeksi ollut rattaat reissussa mukana 4 vuotta sitten ja silloin sai pussin lähtöselvityksestä.
Olemme maanantaina lähdössä Jet Timen koneella Kyprokselle ja yhtiön sivuilla kehoitetaan vuokraamaan Airshell-suojalaukku rattaille. En kyllä viitsisi siitä maksaa, jos jonkun muovin rattaiden ympärille vielä lähtöselvityksessä saa...
Eli onko kukaan lähtenyt Hki-Vantaalta lähiaikoina rattaat mukanaan...? Oletteko pakanneet rattaat kotona johonkin muoviin/saaneet pussin lähtöselvityksestä/vuokranneet Airshellin...?
Kommentit (11)
Vaikka lentäisi muulla kuin Finskillä?
Finnairilla lentäessä saa. Ota kotoa musta jätesäkki, sekin suojaa jo.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:10"]
Vaikka lentäisi muulla kuin Finskillä?
[/quote]
Tässä tapauksessa ei saa...
Ennen, siis silloin 4 vuotta sitten sai, kun lensimme Tui Flylla... mutta ilmeisesti ajat on huonontuneet?
Mä olen aina pakannut jätesäkkiin. Lentoyhtiön sivuilla usein sanotaan, että suojapusseja ei välttämättä riitä kaikille halukkaille.
Taidan pistää rattaat kotona jätesäkkiin ja ottaa pari mukaan paluumatkaa varten.
Kiitos vinkeistä!
-ap.
Tule kertomaan reissun jälkeen kokemuksia jet timestä? Itse lähden kyseisellä yhtiöllä syyskuussa.
Palataan asiaan reilu viikon kuluttua. Kommentoin tähän ketjuun sitten :)
-ap-
Oletko vielä reissussa ko ei ole kommenttia näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina pakannut jätesäkkiin. Lentoyhtiön sivuilla usein sanotaan, että suojapusseja ei välttämättä riitä kaikille halukkaille.
Kohta niitä suojapusseja tulloo koko koneellinen Syyriasta.
Saa sieltä. Ainakin pari viikkoa sitten sai ;-)