Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, otitko eron ensirakkaudesta raskaasti?

Vierailija
04.12.2020 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ekasta ottanut raskaasti. Ymmärsin et noita tulee vielä useita.

Ainoastaan yhden eron olen ottanut raskaasti, ja se jopa hävettää jälkeenpäin. Miten tyhmä sitä ihminen tunnekuohuissaan onkin :/

En usko, että ikinä enää naisen vuoksi alkaisin surra vaikka naimisissa nykyään. Kun lapset syntyi niin sitä vasta ymmärsi mitä rakkaus on.

Vierailija
2/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se silloin tietysti kurjaa 17-vuotiaana, kun aika kaunis , sopivan muodokas, pienikokoinen vuotta nuorempi blondi ilmoitti, että löysi toisen.

Olimme kesän yhdessä ja hänen kanssaan meni myös poikuus silloin alkukesällä. Se oli sinänsä hienoa saada ensi kerran seksiä niin kauniilta tytöltä. Jälkeenpäin ajatellen oli vain erittäin hyvä kun  se loppui sillä hän oli tosiasiassa aika blondi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samankaltainen juttu kuin ylempänä. Oltiin yhdessä vuosi joka tuntui tosin pitkältä ajalta silloin. Kaunis tyttö ja vastasi makuani täysin ulkoisesti. Seksi oli aivan ihanaa, enemmänkin ehkä minulle tosin :D

Ero tapahtui melko oudoissa merkeissä. Ymmärsin että tämä oli tässä, tyttö siis vaan ei halunnut viettää enää aikaa yhdessä mutta ei missään vaiheessa myöskään sanonut että haluaa erota. Kyllähän siinä varmaan 10 vuotta meni että ehjäksi tulin eli kyllä se koville otti. Näin yli 20 vuotta jälkeenpäin ei haittaa yhtään. Kyseinen tyttö oli aika luonnevikainen.

Vierailija
4/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lujille ero ottaa oli minkä ikäinen hyvänsä jos on syvästi rakastunut vaikka kyse ei ole ensirakkaudesta.

Muutamasta aiemmasta kommentista voi käsittää ettei kaikki välttämättä ollut kohdallaan 'korvien välissä'.

Ehkä juuri sellaisen kanssa pääsee ihastumisessa ja rakastumisessa pitkälle tai syvälle jolloin ero ottaa lujille

Vierailija
5/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut raskaasti, vaikka syvältä kirpaisikin. Ymmärsin, ette voisi niin pinnallisen ihmisen kanssa jatkaa. Olen myöhemmin kohdannut paljon suurempaa rakkautta ja välittämistä.

Vierailija
6/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ottaa, kun ei ole ikinä seurustellut tai rakastanut.

Vierailija
7/22 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla edelleen katkeruutta ilmassa, kun pitää nimitellä exää ja leimata tyhmäksi tai hulluksi...

Vierailija
8/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paskana melkein 10 vuotta ja oli vaikea luottaa naisiin.

Vierailija
9/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin kolme kuukautta ja oltiin umpirakastuneita. Myös sängyssä meni hyvin kummankin mielestä, ainakin hän sanoi niin. Ei ehditty muuttaa yhteen. Sitten pyysi tapaamista kahvilaan ja sanoi, että hän lopettaa tähän. Ei kuulemma nähnyt tulevaisuutta yhdessä. Meni siinä vuosi surressa ja ihmetellessä. Sitten tapasin uuden rakkauden, jonka kanssa jarruttelin monta kuukautta, kun luulin että hänkin lopettaa millä hetkellä hyvänsä. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta, mutta joskus vieläkin epäilyttää, että hän lähtee yhtäkkiä.

Vierailija
10/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen todellinen rakastuminen tapahtui mielestäni vasta keski-ikäisenä. Upea nainen, mutta kommunikaatiota emme saaneet etänä toimimaan ja jätin hänet sitten. Vuoden verran pyöri jatkuvasti mielessä, mutta sitten pääsin yli.

Syviäkin ihastumisia tietysti lukuisia vuosien varrella ja yksi avioliittokin, mutta tuota pidän silti ensirakkautena ja hyvin hämmentävänä ja voimakkaana kokemuksena.

Vierailija
11/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska emme koskaan olleet yhdessä eli ei voinut siis voitu erotakaan.

Vierailija
12/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla taisi mennä jtn. 4 vuotta ennen seuraavaa seurustelua. Näin jopa painajaisia, siitä miten hän sai lapsen jollekin toiselle miehelle.

Vierailija
13/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla taisi mennä jtn. 4 vuotta ennen seuraavaa seurustelua. Näin jopa painajaisia, siitä miten hän sai lapsen jollekin toiselle miehelle.

Tämä, on oikeasti vaikea tilanne. Sitten näyttää, että jotkut vaihtaa vaan lennosta seuraavaan.

Vierailija
14/22 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :(

Vierailija
15/22 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin erittäin raskaasti. Suhteemme aikana eksä kävi vieraissa useamman kerran ja jätti kun löysi uuden. Ilmoitti yks ilta kun mentiin nukkumaan että haluaa erota, ja seuraavana päivänä kun tulin kotiin töistä, kämppä oli tyhjennetty. Oli vienyt kaikki omat kamat pois päivän aikana.

Meni varmaan pari viikkoa ennen kun tajusin mitä oli tapahtunut, olin jopa helpottunut. Kävin samantien ostamassa uusia huonekaluja, astioita ym.

Parin viikon jälkeen todellisuus iski, ja masennuin. Töissä kävin mutta muuten vaan makoilin sohvalla, olin täysin tunnoton. Olin aikamoinen zombie seuraavat 8-9kk kunnes yksi ilta rupesin itkemään "ilman syytä" enkä pystynyt lopettamaan, kaikki tunteet tuli pintaan sinä iltana ja vaikka tosta oli vielä pitkä matka niin oli käännekohta minulle.

Pari vuotta myöhemmin löysin uuden ja meni aikalailla samalla kaavalla, kävi vieraissa ja myös jätti kun löysi uuden. Se ei tuntunut yhtä pahalta.

Kolmas kumppani kävi myös vieraissa, mutta sen otin melkein olankohauksella, siihenkin tottuu näköjään.

Tästä on nyt 8v aikaa, enkä ole seurustellut sen jälkeen vaikka välillä olen treffeillä käynyt. En edes odota uskollisuutta enää, ja jos joskus löydän jonkun niin en tiedä pystynkö luottaa siihen.

Vierailija
16/22 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kymmenen vuotta sattui, kun mokoma lähti elämään sitä oikeaa elämää.

Sitten alkoi helpottaa ja kolmenkymmen vuoden jälkeen ei tuntunut enää kuin hieman haikealta.

Ja sitten se mokoma ottaa yhteyttä ja selittää miettineensä minua jatkuvasti.

Ja että voitaisiinko nähdä, mennä syömään ja vaikka iltaa viettämään.

NO KUN EI VAAN VOIDA!!!

Vierailija
17/22 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kymmenen vuotta sattui, kun mokoma lähti elämään sitä oikeaa elämää.

Sitten alkoi helpottaa ja kolmenkymmen vuoden jälkeen ei tuntunut enää kuin hieman haikealta.

Ja sitten se mokoma ottaa yhteyttä ja selittää miettineensä minua jatkuvasti.

Ja että voitaisiinko nähdä, mennä syömään ja vaikka iltaa viettämään.

NO KUN EI VAAN VOIDA!!!

Ai kamala...

"Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen - muistatkominua..."

Joskus sitä huomaa myöhemmin.

Vierailija
18/22 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan siinä itkut, koska rakastin häntä. Mutta miksi tämä kysymys on seksipalstalla?

Vierailija
19/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologinen reaktio.

Vierailija
20/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut rakastunut. Ehkä se on syy että suhteet on aina kestänyt noin kuukauden.