Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, harjoitussupistuksia vaikka en ole raskaana?

Vierailija
16.04.2014 |

Koko päivän tuntunut tasaisin välein, tuntuu mahasta ja selästä, ihan sama tunne kuin raskaana ollessani.

Olen ollut todella vainoharhainen toisen lapsen syntymän jälkeen, ja tehnyt raskaustestejäkin n. kerran kuussa johtuen pahoinvoinnista ja myöhemmin haamupotkuista...

Menkat oli viikko sitten joten kuukautiskipuja tämä olo ei ole...

Kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulehdus? Käy lääkärissä

Vierailija
2/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu voi supistella ennen menkkojakin. Havahduin myös yhtenä päivänä, kun vatsaa kouristi jotenkin etäisesti tutulla tavalla ja tajusin, että se oli supistus. Menkat alkoivat seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tulehduksiin lähes aina liity pahanhajuista eritettä? Sitä ei ole.

Vierailija
4/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:06"]Kohtu voi supistella ennen menkkojakin. Havahduin myös yhtenä päivänä, kun vatsaa kouristi jotenkin etäisesti tutulla tavalla ja tajusin, että se oli supistus. Menkat alkoivat seuraavana päivänä.

[/quote] Mulla loppui menkat viime viikolla, en kestä jos palaisivat näin pikaisesti :)

Voiko ovulaation tuntea näin...?

Vierailija
5/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut jos olet raskaana. Suomi harmaantuu, tarvitaan uusia veronmaksajia.

Vierailija
6/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:11"]Onnittelut jos olet raskaana. Suomi harmaantuu, tarvitaan uusia veronmaksajia.

[/quote] Juu ei, en usko että olen raskaana, ollut jo kolmet kuukautiset, yhtä runsaat ja kivuliaat kuin aina ja testit tosiaan negatiiviset kaikki :)

Vierailija
7/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:06"]Kohtu voi supistella ennen menkkojakin. Havahduin myös yhtenä päivänä, kun vatsaa kouristi jotenkin etäisesti tutulla tavalla ja tajusin, että se oli supistus. Menkat alkoivat seuraavana päivänä.

[/quote] Mulla loppui menkat viime viikolla, en kestä jos palaisivat näin pikaisesti :)

[/quote] Mulla ainakin on kivulias ovulaatio, mutta voiskos sulla sitäkään vielä olla...?

Vierailija
8/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:06"]Kohtu voi supistella ennen menkkojakin. Havahduin myös yhtenä päivänä, kun vatsaa kouristi jotenkin etäisesti tutulla tavalla ja tajusin, että se oli supistus. Menkat alkoivat seuraavana päivänä.

[/quote] Mulla ainakin on kivulias ovulaatio, mutta voiskos sulla sitäkään vielä olla...?

[/quote] Sehän vasta olisikin loistavaa, kipuja kahdesti kuussa vain koska syntyi naiseksi... en ole katkera =D

Vierailija
9/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehdus? miulla vuoti pari pv hajutonta ruskeaa "mönjää" (ei mitenkään runsaasti), sitten alkoi semmoiset supparit mahassa että lähes konttasin ensiapuun niiden kanssa yön valvottuani! lääkäri lykkäsi antibiootti-reseptin käteen, vaikka epäselväksi jäi mikä tulehdus tarkalleen ottaen oli & missä.. itse olin vain helpottunut, kun saattoi puhua taas huohottamatta!

Vierailija
10/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuotoni on ihan kirkasta, on kyllä ollut nyt runsasta ja limaista, voisi kyllä viitata ovikseen... ihan pihalla mukamas taas oman kropan touhuista kun kuukautiskierto alkoi uudestaanvasta kun lapsi oli 8kk :) 17kk ilman menkkoja ja oheissälää, luksusta....

Vierailija
11/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap on myös kivuliaat kuukautiset voisko olla endometrioosia? Siinä voi joskus kasvaa kystia (vaarattomia mutta ikäviä) ja ne voivat aiheuttaa joillekin supistelua. Googlaa endometrioosi ja käy gynellä. Ei kannata turhaa kärsiä.

Vierailija
12/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:58"]Jos sulla ap on myös kivuliaat kuukautiset voisko olla endometrioosia? Siinä voi joskus kasvaa kystia (vaarattomia mutta ikäviä) ja ne voivat aiheuttaa joillekin supistelua. Googlaa endometrioosi ja käy gynellä. Ei kannata turhaa kärsiä.

[/quote] luin tuosta endometrioosista... vatsaan kyllä sattuu melkein aina kyn käyn kakkosella... ja minulla on oikealla puolella vatsaa kipeä kohta joka vaivaa lähes päivittäin, mutta se ei välttämättä kyllä varmaan mikään oire ole? Kävin vatsakipujen takia lääkärissä pari vuotta ennen esikoisen syntymää, munasarjat ultrartiin ja todettiin että kaikki on hyvin.

Vierailija
13/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra ei välttämättä paljasta endoa. Sinuna kävisin uudestaan lääkärissä.

Vierailija
14/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin ap:lla ja paljastui kohtutulehdukseksi. Mene ihmeessä lääkäriin! Mullakaan ei ollut mitään erikoisia vuotoja tai eritteitä tms. Tuolloin olin vielä synnyttämätön nainen ja en ollut myöskään raskaana.

Vierailija
15/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:08"]Sama kokemus kuin ap:lla ja paljastui kohtutulehdukseksi. Mene ihmeessä lääkäriin! Mullakaan ei ollut mitään erikoisia vuotoja tai eritteitä tms. Tuolloin olin vielä synnyttämätön nainen ja en ollut myöskään raskaana.

[/quote] Minulle tuli esikoisen synnytyksestä kohtutulehdus, ei tunnu samalta... tai no, voihan sama tauti varmaan uusia eri oireilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan