Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakava parisuhde ja avoliitto pilaa nuoren mahdollisuuden opiskella

Vierailija
16.04.2014 |

ja kouluttautua. Todella huono enne 18-22-vuotiaan tulevan työuran kannalta.

Jokainen vanhempi toivoo, että tuon ikäinen katselisi maailmaa sinkkuna eli eläisi normaalia elämää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskella voi ja hoitaa vauvaa samalla. Entäs imetykset? Ei kaikkien vauvat oo niin helppoja, on koliikkia ja vattan väänteitä. Äitiysloma on sitä varten että saa olla rauhassa vauvan kanssa, ei oo mihinkään kiirettä. Toki jotkut jättää vauvan jollekin ja opiskelevat. Se on niin ainutlaatuista aikaa että on rauhassa vauvan kanssa.

Vierailija
22/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olin naimisissa kun aloin opiskella joten ei koske minua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen logiikalla?

Vierailija
24/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

......?

Hitto, kuinkahan paljon mä opiskelisin, jos nyt 24-vuotiaana on menossa jo toinen AMK-tutkinto, vaikka olen naimisissa? Edellisen tutkinnon alalla teen töitäkin koko ajan. 

Vierailija
25/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää ikis meuhkaa täällä saatana!?!

Ja perustelehan aloittaja hyvin miksi vakava parisuhde, avoliitto nuorena ja seurusteleminen haittaavat opiskelua???

Vierailija
26/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Kyllä kyllä. Oma avoliittoni kyllä mahdollisti opinnot, maisterinpapereissa meni viisi vuotta. Olen ikuisesti kiitollinen silloiselle avomiehelleni, nykyiselle aviomiehelleni siitä, miten hän tuki alusta saakka opiskeluani niin henkisesti, taloudellisesti kuin kaikin muinkin tavoin.11 vuotta yhdessä, yhteistä asumista takana 10 vuotta, avioliittoa 7. Ja kyllä, mies oli matalapalkkainen duunari, on edelleen ja mä akateeminen ja keskituloinen.

Katsos kun joskus toista vaan rakastaa siinä avoliitossa niin, että haluaa kannustaa ja tukea.

Vierailija
27/27 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Muutin miehen kanssa yhteen 18-vuotiaana, valmistuin yliopistosta tavoiteajassa, sain heti hyvän työpaikan, teen nyt ammatillista jatkotutkintoa ja väitöskirjaa työssäkäynnin ohessa. Mikä nobelisti jo olisinkaan, jos olisin sinkku!