Näin rikastuin kolmessa vuodessa yli 100 000 euroa.
Ostin tunkkaisen ja pimeän rivitalohuoneiston hyvältä paikalta.
Kaadoin neljä seinää, ostin maalia. Maalasin seinät ja vessan ruskea-keltaiset kaakelit.
Laitoin parkettilattian likaisen ja vanhan korkkilattian päälle.
Ostin uuden jääkaappipakastimen, uunin ja kaksi vessanpönttöä ja asensin ne paikoilleen. Maalasin rumat keittiönovet valkoisiksi ja laitoin Ikean halpaa välitilalaattaa kaappien ja pöytätasojen väliin.
Käytin tähän hurjaan remonttiin rahaa 12 000 euroa.
Ostin rivitalon 291 000 eurolla ja myin tänään 407 500 eurolla.
Kivakiva.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:23"]
En kyllä keksi mistä uudenveroisestakaan rivitalonpätkästä saisi yli 400t, ja siellä missä saa niitä ei huonokuntoisenakaan myydä 290t.
[/quote]
Tervetuloa Helsinkiin.
Mä rikastuin kolmessa vuodessa bitcoineilla 600 000 euroa.
Eikä edes kädet likaantuneet. :)
Mä rikastuin enemmän ja nopeammin naimalla rikkaan puolison.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:43"]
Mä rikastuin enemmän ja nopeammin naimalla rikkaan puolison.
[/quote] Fiksu mies tekee avioehdon samaten nainen.
Tehkää avioehto jos vastapuolena persaukinen.
Hahaa - ei rakkauden huumassa fiksukaan rikas aina ajattele rahojaan. Helppo on monia käyttää hyväksi.
11: Avioehtoja on monenlaisia. Minä olen niin fiksu nainen, että avioehdon mukaan mies köyhtyy huomattavasti, jos haluaa erota tai jää kiinni salasuhteesta.
Sori, alapeukutin vahingossa! Kivakiva!
Mä rikastuin myymällä hamstereita
Kaikkein helpointa rikastuu jos perii omaisuutta.
Minäpä oon aina sen verran veloissa että jos sattuu että heitän veivin nurkkaan ennen aikoja niin eipähän tuu tähänkään taloon siipeilijää elämään mun tienaamilla roposilla. Persaukisena on hyvä kuupahtaa niin ei perillisillä ole tapeltavaa.
Vaikea uskoa. Pintaremonttia vailla olevat rivarit pääkaupunkiseudulla on sen pintarempan verran muita halvempia. Ja kuulostaa siltä, että remonttijälki ei ole ollut hääviä. Maalatut keittiökaapit, maalatut kylpyhuoneen kaakelit? Ja tämä menisi kaupaksi kovaan rahaan? Ei tässä elämässä.
Onnittelut! Tekisin itse saman, jos osaisin remontoida (osaan suunnitella, mutten varsinaisesti rakentaa mitään). Nytkin katoin huvikseen, olisi sopiva ok-talo tarjolla pilkkahintaan.
Helsingissä määrää vain sijainti. Ihan satuja sepität.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:25"]
Ostin tunkkaisen ja pimeän rivitalohuoneiston hyvältä paikalta.
Kaadoin neljä seinää, ostin maalia. Maalasin seinät ja vessan ruskea-keltaiset kaakelit.
Laitoin parkettilattian likaisen ja vanhan korkkilattian päälle.
Ostin uuden jääkaappipakastimen, uunin ja kaksi vessanpönttöä ja asensin ne paikoilleen. Maalasin rumat keittiönovet valkoisiksi ja laitoin Ikean halpaa välitilalaattaa kaappien ja pöytätasojen väliin.
Käytin tähän hurjaan remonttiin rahaa 12 000 euroa.
Ostin rivitalon 291 000 eurolla ja myin tänään 407 500 eurolla.
Kivakiva.
[/quote]
tyylinsä kullakin, mä olen rikastunut vajaassa viidessä vuodessa n. 300 000 euroa osakekaupoilla, tokikin siinäkin pitää nähdä vaivaa kun pitää roikkua netissä vahtaamassa miten sijoituskohteilla menee
paljonko sinulla oli alkupääoma, kun 300 000€ viidessä vuodessa sait?
Olisi paljon humoristisempaa lukea tarinoita, joissa ihmiset kertovat, kuinka ovat köyhtyneet samassa ajassa yhtä paljon.
Miten voi rikastua pankkitalletuksilla? Kerro ihmeessä mullekin se pankki, joka maksaa niin hyvän koron, että kehumaan pääsee... Rahastotkaan ei taida tuottaa niin paljon, että kandee mainostaa sivullisille. Voivoi!
Wau. Meillä ei ylletty ihan tuohon. Remonttiin meni vähän vähemmän, ehkä noin 10 000 euroa. Ostettin 310 000 eurolla ja myytiin 390 000 eurolla. Kolme vuotta meilläkin oston ja myynnin väliä.
Edellinen asunto ostettiin 170 000 eurolla ja myytiin 2,5 vuoden päästä 195 000 eurolla, sen remontoitiin käytettiin 4000 euroa.
En kyllä keksi mistä uudenveroisestakaan rivitalonpätkästä saisi yli 400t, ja siellä missä saa niitä ei huonokuntoisenakaan myydä 290t.