Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syöt herkkupäivänä?

Vierailija
16.04.2014 |

Mun herkkupäiväna saatan vetästä esim 3 suklaa muffinia (lidlin paistopiste), jäätelön,suklaapatukan ja puoli pussia sipsiä + dippiä. eli ihan törkeesti kaikkea. Nyt olisi tarkoituksena oppia "kohtuus kaikessa" ihan tosielämässä tässä herkuttelussakin ja saada painoa pois 20kg. Muuten mun ruokavalio on kunnossa,herkuttelu on todela iso kompastuskivi!!! Neuvoja kaipailen :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleitä, totta kai!

No ei, mulla ei edes ole herkkupäiviä. Mätän joka päivä naamaan jotakin, joskus enemmän, joskus vähemmän. Joskus saatan puhtaasti vitsillä sanoa, että ohhoh, nyt onkin jo perjantai, pitää varmaan käydä ostamassa suklaapatukka...

Niin, pitäisi varmaan muuttaa tottumuksia, mutta ei nyt, kun on muutenkin niin paljon stressiä koulusta ja töistä ja kaverisuhteista ja äidilläkin on huolia ja ja ja...

Vierailija
2/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka PV syön kahvin kanssa jonkun pienen makean. Samoin lapset saavat illallisella jälkiruuan. Emme pidä mitään erillisiä mättöpäiviä. Mieskin saa päivittäin yhden oluen, eikä pidä mitään kännipäiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin pidän herkkupäiviä, mutta jos jokunen kerta vuodessa niin: arnoldsin donitseja, sour cream and onion sipsejä sekä juustonaksusipsejä, jäätelöä (kingis,twister), irtokarkkeja, panda makulakua, toffifee, kaikkea suklaata, trippejä, cafe picnicin juustopatonki, mäkkiruokaa, pizzaa, vaikka mitä muffinsseja, berliinimunkkia,dallaspulla,sokeridonitsi,piirakka,kakkua jnejne :D

Vierailija
4/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko siitä mättämisestä hyvä olo ja mieli?

Vierailija
5/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jotain herkkuja. Tänään olen syönyt kaksi Danone rahkaa, viinirypäleitä koko rasian, Tuc suolakeksejä, parmesaanijuustoa, lasin valkkaria, pari palaa suklaata, kermaista kanapastaa, cafe latten, rusinakeksejä, kaksi avokadoa, voileipiä, appelsiinin. Mutta mä imetän, vaunukävelen ja tänään kävin juoksemassa. Kaloreitakin siis palaa.

Vierailija
6/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tiettyä herkkupäivää. Syön jotain makeaa kun tekee mieli, mutta en jokapäivä. Syön säännöllisesti joten mitään hirveitä himoja harvemmin on ja jos on, syön sitten sitä. Yleensä herkuttelen esim. muutamalla lakupötköllä tai rivillä tummaa suklaata. Tai esim. Fazerina patukan ja riittää hyvin. Tai jäätelöllä. En tee asiasa numeroa joten eipä juuri ole kiusauksiakaan. Suolaisia chipsejä tms ei edes tee koskaan mieli.

164cm/53 kg.

Vierailija
7/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:36"]

Todella harvoin pidän herkkupäiviä, mutta jos jokunen kerta vuodessa niin: arnoldsin donitseja, sour cream and onion sipsejä sekä juustonaksusipsejä, jäätelöä (kingis,twister), irtokarkkeja, panda makulakua, toffifee, kaikkea suklaata, trippejä, cafe picnicin juustopatonki, mäkkiruokaa, pizzaa, vaikka mitä muffinsseja, berliinimunkkia,dallaspulla,sokeridonitsi,piirakka,kakkua jnejne :D

[/quote]

Voi saatana. Nyt puhutaan ASIAA!

Vierailija
8/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kai oo herkkupäiviä perinteisessä mielessä, mulla on kaikki päivät aika tavanomaisia. En ole koskaan ollut kovin makean perään ja tälleen karpilla ne on vähentyneet entisestään. Suolaiset herkut on mun juttu, ja voi käyttää kermaa ja juustoja huoletta. Ja voita, mä rakastan voita.

Tai joo, semmonen voisi olla GetInShape vaniljanmakuinen juoma :). Jos haluan herkutella, syön italialaista hyvässä ravintolassa. Raviolit salviavoikastikkeessa (olen kokeillut tehdä itsekin), herkkutattirisotto.......Koska ruokavalioni on vähähiilihydraattinen, en syö riisiä ja pastaa kuin harvoin, herkkuna.

Vierailija
9/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 lisää että joskus tekee mieli sipsejä, niitä Kartanon. Niissä on paljon hiilaria mutta onneksi sipsit on hirmu kevyitä niin lenkkipäivänä voi ottaa.

Vierailija
10/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Tulee. Nam nam.

Vierailija
11/22 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Tulee mulle ainakin, kun en vedä ihan övereitä. Nuorempana tuli tietysti aina kamalat morkkikset, mutta sitten tein itseni kanssa sopimuksen, että lopetan itseni kyttäämisen ja kiusaamisen niin kauan, kun pysyn normaalipainossa ja terveenä :)

Vierailija
12/22 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Ennen meni helposti pari munkkia ja jätskiä per päivä, tai sitten se kirottu kokonainen suklaalevy ja muuta (sipsiä, karkkia) päälle. Ei tosin näkyny vartalossa, alipainoa sellaset 8-9kg on vieläkin. Mutta tällaisia herkkupäiviä ei ole ollu nyt kolmeen kuukauteen, enkä enää pystyisi moisiin määriin, söin suklaata viimeksi tuolloin eikä ole sen jälkeen tehnyt mieli sitä eikä mitään muitakaan herkkuja, eikä ole tullut siis syötykäkään:D Nykyään herkuikseni riittää ihan hedelmät, marjat (näitä saa nauttia joka päivä) ja silloin tällöin pähkinät :)

Vierailija
13/22 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussi tai jäätelöä puoliksi avomiehen kanssa

Vierailija
14/22 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nacholautanen puoliksi miehen kanssa, pari lasia punkkua, vähän irttareita, pari palaa suklaata - nam!

Vierailija
15/22 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninwe majoneesi-pizzaa (tupla majoneesilla) mielellään täytteet tuoretomaatti-kana-juusto, feta. Ben-jerrys jäätelöä, mielellään suklaa tai banaaninmakuinen, täytekakkua (prinsessakakkua esim) sulkaata, (pähkinä), sipsejä (sourcream&onion), dippiä (valkosipuli) myöskin rakastan toffifeeta, heseä kerros-tai mega-ateriaa, karkkia,viinereitä, leivoksia, kahvia kerman kanssa.

aaaaaa mä en kestä!!!

i"m in heaven x D

Vierailija
16/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vielä pahempi kuin sä. Sipsipussi dippeineen menee kevyesti, Ben & Jerry's jäätelö, suklaata. Nuo on mun vakkareita.

Kaikista hassuinta tässä on se, että teen paljon ruokaa ja tosi hyvää ruokaa, mutta herkkupäivinä haluan kaikista mieluiten ranskalaisia, siis RANSKALAISIA. Niitä sitten mätän aiolin kanssa napaani.

Mä olen paininut tän ruuan mättämisen kanssa n. 15 vuotta eikä toivoakaan paremmasta tunnu olevan. Toiset aikuistuu mitä enemmän ikää tulee ja mä vain junnaan teinitasolla ruokailutottumuksieni kanssa. Ei auta ravintosuunnittelut eikä mikään.

Vierailija
17/22 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä varsinaisia herkkupäiviä, vaan jos haluan herkkuja teen/ostamassa. Mutta kerralla vain esimerkiksi yhden ison suklaacookien tai jäätelöpuikon. Eli pienenpiä annoksia useammin toimii minulle=)

Vierailija
18/22 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää...en pysy kohtuudessa, olen tyytyväinen vasta kun alkaa oksettaa :( ei ole herkkupäivää vaan syön lähes joka pv jotain. jos pidän 1pv/vk herkkupäivän niin se räjähtää käsistä kuin alkoholistilla..

himoitsen suklaata; maito-, pähkinä- ja tummaasuklaata. tahmeaa suklaakakkua tai jotain muuta itse lievottua kosteahkoa kakkua, irtokarkkeja, jäätelöä ben&jerry paras, välillä croisantteja ja kermajogurttia. en pidä sipsistä/limusta/rasvaisesta ruuasta

tänään olen syönyt aamupalaksi 4 palaa patonkia juustolla, teetä, kaksi palaa pähkinäkakkua ja kasan isoäidin pikkuleipiä eli niitä pehmeitä keksejä joissa vadelmahilloa välissä ja tummaa suklaata 50g

Vierailija
19/22 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saatoin vetää sipsipussin, suklaalevyn ja vaikka kilon pullaa... Nyt olen yrittänyt vähentää tuota herkuttelua ja saatan syödä vaan jonkun jätskipuikon ja siitäkin tulee jo oksettava olo. Olen nyt junassa ja ajattelin ottaa taukoa laihduttamisesta, ostin ison kasan herkkuja evääksi. Lidlin paistopisteeltä sitä sun tätä, sipsipussi, suklaalevy, karkkia... Oleb syönyt rivin siitä suklaasta ja yhden suklaadonitsin eikä enempää vaan mene :D surettaa kun kerrankin "saisi" syödä vaan paha olo tuli jo nyt, höh.

Vierailija
20/22 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain maistelen. Vähän persikkarahkaa (mies syö suurimman osan 5L kattilallisesta, minä vain pari kipollista), vähän maistelen myös jätskiä näin kipeänä kun olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme