Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko onnellisempi omakotitalossa

Vierailija
26.04.2014 |

mitä olit kerros - rivitalossa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up and bown

Vierailija
2/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ja kokemusta on kaikista asumismuodoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin kuinka onnellinen olen rivitalossa. Lapsuudenkotini valtava omkotitalo tontteineen vei kaiken voiman ja ajan. Kerrostalossa en viihdy, pieni piha on paras mahdollinen vaihtoehto. Elämässä on muutakin kuin kotona kököttäminen. Ja halvempaa ja helpompaakin rivitalossa on asua.

Vierailija
4/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaipaan takaisin kerrostaloon.

Vierailija
5/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ehdottomasti. Ei tarvi ajatella naapureita yhtään, ei tarvi edes puhua niille, eikä tarvi lapsia olla lapsia hyssyttelemässä koko ajan, etteivät vaan häiritse naapureita. Eikä toisaalta tarvi kuunnella naapurin ukon kuorsausta vielä oman lisäksi, eikä niiden lapsen heräämistä yöllä kun omat nukkuu.

Vierailija
6/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:14"]

Olen asunut kaikissa näissä kolmessa. Omakotitalo sopii minulle ehdottomasti parhaiten. Olen erakkoluonne ja tykkään pihanlaitosta yms. Puuhastelusta. Talomme on haja-asutusalueella. Lähimpään naapuriin 300 metriä, ei näkö yhteyttä. Viihdyn hyvin.

Kerrostalossa ahdisti jatkuva naapureilta kuuluva meteli. Lisäksi piti miettiä mitä meiltä kuuluu muille. Rivitalo oli kamalin. Piha oli kuin tarjottimella. Aina oli yhteistä toimintaa, talkoita yms.

[/quote] Täsmälleen sama. Kiva kun voi olla ulkona vaikka ilkimullikkana.

Vierailija
7/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen omakotitalossa. Lapset saavat riehua ja on pihaa temmeltää. Jos on juhlia, saa rauhassa mekastaa. Naapurit on lähellä tosin, koska on rintamamiestaloaluetta. Keskustaan pari km. Huonoja puolia tietysti on että koko ajan pitää tehdä jotain, remonttia tms ainakin meidän vanhassa talossa.

Mutta yyyh, kerrostalossa kaatui seinät päälle!

Vierailija
8/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri että olisiko minusta okt-asujaksi, koska olen niin sosiaalinen. Tykkään asua riverissa, kun pihassa on melkein aina juttuseuraa eikä aina tarvitse lasten kanssa kökkiä keskenään. Luulen, että olisin yksinäinen okt:ssa. Ja silti jotenkin on hinku sellaiseen...huoh.

Vierailija
9/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen onnellisempi kun ei tarvitse hoitaa pihaa.

Vierailija
10/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen nyt omakoktitalossa ja tulen olemaan onnellinen kun tästä muutaman vuoden päästä, lasten muuttaessa pois kotoa, muutamme miehen kanssa kerrostaloon. 

Oletan, että seskä kerrostalo- ja rivariasuntoja että omakotitaloja on sekä itselle sopivia että vähemmän sopivia. Me emme tietenkään muuta asuntoon, joka ei ole meille sopiva.

Vierailija
11/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä varmaan. Kerrostalossa minua häiritsi naapureiden bileet ja yölliset tappelut tai paneminen, kovemmat äänet kyllä kuuluu yöllä kun on muuten hiljaisempaa. Toisekseen häiritsi kyttääminen ja ilkivalta.

Olen asunut lähes kaikissa kuviteltavissa olevissa asumismuodoissa, joten kokemuspohjaakin löytyy.

Tykkään omakotitlaossa siitä että on oma rauha, kukaan vieras ei asu suoraan seinän takana, eikä liiku samoissa tiloissani kanssani. Haluan päättää itse omat asiani ja kantaa niistä vastuun.

Vierailija
12/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Naapurit tarpeeksi kaukana. Ei tarvitse heräillä muiden metelöintiin. Eikä kukaan urpo kaasuttele ikkunan alla ja pysäköi ovien eteen. Upeeta kun ei tarvi katsella urpoja liian läheltä.

Vierailija
13/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kaikissa näissä kolmessa. Omakotitalo sopii minulle ehdottomasti parhaiten. Olen erakkoluonne ja tykkään pihanlaitosta yms. Puuhastelusta. Talomme on haja-asutusalueella. Lähimpään naapuriin 300 metriä, ei näkö yhteyttä. Viihdyn hyvin.

Kerrostalossa ahdisti jatkuva naapureilta kuuluva meteli. Lisäksi piti miettiä mitä meiltä kuuluu muille. Rivitalo oli kamalin. Piha oli kuin tarjottimella. Aina oli yhteistä toimintaa, talkoita yms.

Vierailija
14/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, iso talo jossa on tilaa sisustaa, pihaa missä myllätä..kerrostalo oli rauhaton ja rivarissa valittavia naapureita ja jatkuvaa hyssyttelyä. En muuta enää takaisin jos ei ole pakko.

Vierailija
15/15 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-talossa saa olla rauhassa. Lapsi saa huutaa ja raivota Eikä kukaan tee ls-ilmoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan