Olen lähes täydellinen äiti. Kysyttävää? :P
Kysy pois. Osaan kasvattaa lapsistani kunnon kansalaisia!
Kommentit (16)
KUKAAN ei ole hei täydellinen ;) Ja äitisi ei nro 2 ole ollut täydellinen, nythän täällä heti valehtelet!
kerro millainen sun kotisi on niin kerron oletko täydellinen? ;)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:12"]
KUKAAN ei ole hei täydellinen ;) Ja äitisi ei nro 2 ole ollut täydellinen, nythän täällä heti valehtelet!
[/quote]
Eikö täällä kaikki puhu lööperiä? Luulin tätä sellaseks 'ikuinen aprillipäivä'-mestaksi /2
Kerroin olevai "lähes" täydellinen ;) Kotini on turvallinen pienille sekä isommillekin lapsille. Ja asumme suuressa talossa. Avaraa, lapsilla tilaa temmeltää.
Oletkö päästänyt lapsiasia kävelemään kadulle yksin alle 12-vuotiaana? Tai antanut heidän olla kotona yksin esim. tunnin ennen 12-vuotispäivää? Tiesithän että monessa maassa on rikos laskea lapsi postilaatikolle ennen kuin täyttää 12?
Oletko noudattanut nyrkkisääntöä "lapsi voi olla erossa äidistäänyhtä monta vuorokautta kuin on ikävuosia." Esim. rippileiri on tästä näkökulmasta todellakin kyseenalainen, meillä se ainakin kesti kaksi viikkoa. No joo, menee ehkä justiinsa.
Niih, mites on ap?
Itse olen täydellinen, en vain lähes. Joten minulla ei liene sinulle kysyttävää.
Ei kysyttävää mut surettaa jo nyt sun puolesta ap. Lapsistasi voi tulla raiskaajia, varkaita, terroristeja, narkkareita, alkoholisteja tms. aikuisina.
Onko teillä raha-asiat kunnossa? Pystytkö tarjoamaan lapsillesi Versacen vaippoja ja Louis Vuittonin selkäreppuja?
oletko myös täydellinen vaimo, ystävä, naapuri ja työntekijä? Entä ajatteleeko vanhempasi, että olet täydellinen tytär? Jos näin, niin miten onnistut yhdistään kaikki em. roolit ja niiden vaatimukset. Jos et, niin mikä on sun "heikko kohta"?
oletko myös täydellinen vaimo, ystävä, naapuri ja työntekijä? Entä ajatteleeko vanhempasi, että olet täydellinen tytär? Jos näin, niin miten onnistut yhdistään kaikki em. roolit ja niiden vaatimukset. Jos et, niin mikä on sun "heikko kohta"?
Oletko pettynyt, kun et olekaan täydellinen. Ainoastaan: lähes?.
Oletko ystävällinen ja jaat rasiaas jokaiselle joka hoksaa pyytää ilman maksua miten selität jos menee myöhempään jonkun kanssa sen rasia jutun kanssa otatko siitä maksun vai onko ihan ilmaispalvelua mites toi lasten sexuaalinen koulutus sulta jatkossa sitten sujuu onko kokemusta peffa ym asiosta kun oot niin hemmetin täydellinen ettei heikkoa kohtaa löydy ees tikulla kaivaen kuitenkin kun sun jalkas levittää niin sisuskalut näkyy?tää nyt vaan on kysely älä ota hernettä nenääs se hankaloittaa hengitystä.
Mä oon sitä mieltä, että jos tuntee itsensä hyväks äidiks harvemmin on erityisen hyvä. Huonoks äidiks tunteminen on taas mielestäni normaalia ja usein hyvän äidin merkki. Huonoks äidiks itsensä tunteva yleensä kritisoi itseään ja ymmärtää virheensä, joita JOKAINEN äiti tekee
Kirjoitatko tuota kuolinvuoteellasi? Oletko siis kokenut joka ainoan vastoinkäymisen, pettymyksen tai minkä tahansa käänteen jonka elämä on pystynyt eteesi heittämään kasvattaessasi lapsistasi aikuisia, ja pystyt nyt sanomaan olleesi (lähes) täydellinen äiti joka ainoassa tilanteessa? Jokainen lapsesi on nyt täydellinen yhteiskunnan jäsen?
Ei ole kysyttävää, mutta tiedän tapauksia jossa täydellinen äiti hajoilee kun kukaan ei näe.
Mulla onki täysin täydellinen äiti. Prällälää.