Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähes täydellinen äiti. Kysyttävää? :P

Vierailija
16.04.2014 |

Kysy pois. Osaan kasvattaa lapsistani kunnon kansalaisia!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onki täysin täydellinen äiti. Prällälää.

Vierailija
2/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei ole hei täydellinen ;) Ja äitisi ei nro 2 ole ollut täydellinen, nythän täällä heti valehtelet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro millainen sun kotisi on niin kerron oletko täydellinen? ;)

Vierailija
4/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:12"]

KUKAAN ei ole hei täydellinen ;) Ja äitisi ei nro 2 ole ollut täydellinen, nythän täällä heti valehtelet!

[/quote]

Eikö täällä kaikki puhu lööperiä? Luulin tätä sellaseks 'ikuinen aprillipäivä'-mestaksi /2

Vierailija
5/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin olevai "lähes" täydellinen ;) Kotini on turvallinen pienille sekä isommillekin lapsille. Ja asumme suuressa talossa. Avaraa, lapsilla tilaa temmeltää.

Vierailija
6/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkö päästänyt lapsiasia kävelemään kadulle yksin alle 12-vuotiaana? Tai antanut heidän olla kotona yksin esim. tunnin ennen 12-vuotispäivää? Tiesithän että monessa maassa on rikos laskea lapsi postilaatikolle ennen kuin täyttää 12?

Oletko noudattanut nyrkkisääntöä "lapsi voi olla erossa äidistäänyhtä monta vuorokautta kuin on ikävuosia." Esim. rippileiri on tästä näkökulmasta todellakin kyseenalainen, meillä se ainakin kesti kaksi viikkoa. No joo, menee ehkä justiinsa.

Niih, mites on ap?

Vierailija
7/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täydellinen, en vain lähes. Joten minulla ei liene sinulle kysyttävää.

Vierailija
8/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää mut surettaa jo nyt sun puolesta ap. Lapsistasi voi tulla raiskaajia, varkaita, terroristeja, narkkareita, alkoholisteja tms. aikuisina. 

Vierailija
9/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä raha-asiat kunnossa? Pystytkö tarjoamaan lapsillesi Versacen vaippoja ja Louis Vuittonin selkäreppuja?

Vierailija
10/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko myös täydellinen vaimo, ystävä, naapuri ja työntekijä? Entä ajatteleeko vanhempasi, että olet täydellinen tytär?  Jos näin, niin miten onnistut yhdistään kaikki em. roolit ja niiden vaatimukset. Jos et, niin mikä on sun "heikko kohta"?

Vierailija
11/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko myös täydellinen vaimo, ystävä, naapuri ja työntekijä? Entä ajatteleeko vanhempasi, että olet täydellinen tytär?  Jos näin, niin miten onnistut yhdistään kaikki em. roolit ja niiden vaatimukset. Jos et, niin mikä on sun "heikko kohta"?

Vierailija
12/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pettynyt, kun et olekaan täydellinen. Ainoastaan: lähes?.

Vierailija
13/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ystävällinen ja jaat rasiaas jokaiselle joka hoksaa pyytää  ilman maksua miten selität jos menee myöhempään  jonkun kanssa sen  rasia jutun kanssa  otatko siitä maksun vai onko ihan ilmaispalvelua mites toi lasten sexuaalinen koulutus sulta jatkossa sitten sujuu onko kokemusta peffa ym asiosta kun oot niin  hemmetin täydellinen  ettei heikkoa kohtaa löydy ees tikulla  kaivaen kuitenkin kun sun jalkas levittää niin sisuskalut näkyy?tää nyt vaan on kysely älä ota hernettä nenääs  se hankaloittaa hengitystä.

Vierailija
14/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä, että jos tuntee itsensä hyväks äidiks harvemmin on erityisen hyvä. Huonoks äidiks tunteminen on taas mielestäni normaalia ja usein hyvän äidin merkki. Huonoks äidiks itsensä tunteva yleensä kritisoi itseään ja ymmärtää virheensä, joita JOKAINEN äiti tekee

Vierailija
15/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko tuota kuolinvuoteellasi? Oletko siis kokenut joka ainoan vastoinkäymisen, pettymyksen tai minkä tahansa käänteen jonka elämä on pystynyt eteesi heittämään kasvattaessasi lapsistasi aikuisia, ja pystyt nyt sanomaan olleesi (lähes) täydellinen äiti joka ainoassa tilanteessa? Jokainen lapsesi on nyt täydellinen yhteiskunnan jäsen?

Vierailija
16/16 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, mutta tiedän tapauksia jossa täydellinen äiti hajoilee kun kukaan ei näe.