TOUKOTOIVEET 4.8-)
Kommentit (43)
Olikohan tullut uusia...Jos oli niin tervetuloa. 2poj@näidille pahoittelut huhtikuisista tippumisen johdosta. Sinullekin toivoisi jo kovasti siirtymistä odotuspuolelle!
ON: ovis varmaan ohitettu. En kyllä yhtään tiedä koska ois ollu. Sunnuntaina oli aikamoista vihlontaa alavatsassa, joten jos se niillä main ois ollu. Tikuttelu jäi viime torstaihin, jolloin sain sen haalean viivan. Mutta eikös se niin oo että haalee viiva ovistesteissä ei merkkaa mitään? Vaan siis pitää olla yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviiva...
Ei oo odotukset tästä kierrosta kovin korkealla, koska oltiin mökkireissulla koko viikonloppu ja pupuilut jäi sen takia aika vähäselle. Mut aina on toivoa kun kuiteski pe ja ma päästiin hommiin;) Siis jos nyt olettaa et ovis osu viikonlopulle.
Kaikille ihan hurjasti plussatuulia+++++++++++++
Neppe kp16/24-29, yk3
Tinzu: Mitä ovistikkuja käytät? Eikä siinä ole edes haaleaa testausviivaa? Kontrolliviivahan varmaan kuitenkin on? Esim. Fertestin tikut on minulla toimineet hyvin (niitä saa Prismoista esim.).
ON ).(: Täytyisi tällä viikolla käydä siellä prolaktiinikokeessa. Nyt tuli kivasti kurkku kipeäksi. :( Syksy taitaa olla saapunut kun nämä flunssatkin alkaa pyöriä ympäri Suomea.
Mukavaa viikkoa! =)
Liuskat on tilattu mammaksista ja kontrolliviiva kyllä ilmestyy, mutta siihen se sitten jääkin. Alaselkääkin särkee jatkuvasti menkkamaisesti, mutta sen uskon johtuvan hormooneista, sillä pillereiden lopettamisesta on kuitenkin aika vähän aikaa (noin 2kk).
Meidän tytteli (reilu 2v) on oikea tuittuilia, koettelee aina välillä äitin hermoja oikein kunnolla X-( Ja vielä just nyt, kun ukkokin on koko viikon pois kotoa, kiitos valtion !
Nyt pitää lähteä valitsemaan huomisia vaatteita työpaikan juhlia varten
-Tinzu-
Liitynpä minäkin joukkoon toukokuisten. Tänään juuri nyt illalla tuhru muuttui väriltään punaiseksi, joten uskallan laskea tämän päivän kp 1:ksi.
Meillä siis alkoi nyt yrityskierto 29, eli huhtikuusta 2006 olemme toivoneet omaa pienokaista. Olen 27 ja mies 29. Toukokuussa 2007 tulin raskaaksi, mutta sain muutaman viikon perästä keskenmenon. Tämän jälkeen pääsimme lapsettomuustutkimuksiin. Viime syksynä miehen simpat normaalit, mutta minulla lapsettomuuden syyksi tuli ovuloimattomuus pitkän kierron takia. Joulukuussa aloitin clomifenin, jota söin tuloksettomasti 6 kk. Meille tehtiin ensimmäinen inseminaatio samalla toukokuussa, jossa miehen siittiöt olivatkin sitten paljon hitaampia kuin puoli vuotta aikaisemmin tehdyssä tutkimuksessa. Joten jatkamme inseminaatioilla. Kesän tauon jälkeen syön taas clomifenia ja menemme kahden viikon päästä toiseen inseminaatioon! Huippua, en jaksaisi enää edes odottaa. :)
Vauvaa on toivonut jo niin tavattoman kauan, että toivoisin jo niin tulevani tästä kierrosta raskaaksi.
Onko täällä muita pitkään yrittäneitä?
Rizza kp 1/30, yk 29
Niin se vaan toukokuisten pino kasvaa, toivottavasti samaa tahtia kasvaa sitten odotuspuolella myös! Eli oikein paljon plussatuulta tänne kaikille!
Varsinkin Rizzalle onnea inseminaatioon. Hurjat nuo sinun yk:t. Toivottavasti tärppi tulisi nyt.
Mä odottelen että pääsisin oviksen metsästykseen. Tänään tuli iso läjä ovivtikkuja postissa! En ole ennen käyttänyt, että saapi nähdä kuinka käy, löydänkö ovista ollenkaan..
Glandinia olen syönyt kans ekaa kiertoa. Ainut muutos tähän saakka on se että menkat ei meinaa loppua millään. En tietenkään tiedä johtuuko just Glandineista. Nyt on jo kp7 ennen on n. viisi päivää kestänyt vuoto.
t:coocie
Huoh, nyt on ovis varmasti jo ohitettu, joten nyt sitten vaan odotellaan... Nepellä ainakin taitaa olla sama tilanne nyt, voimia sullekin odotteluun! Ja plussatuulia tietty myös! :) Onko sulla minkäänlaisia tärppituntemuksia vielä? Itsellä on vain äärettömän väsynyt ja viluinen olo, mutta taitaa olla ihan syysflunssaa, esikoinen kun kipeänä nyt on... Toivoisin kyllä että olisi tärppioireilua ;)
Olen jotenkin niin varma, että nyt tärppää, kun oviksenkin onnistuin bongaamaan, että harmittaa jo valmiiksi, jos se täti kuitenkin päättää kyläilemään tulla.. Ihan tyhmää, tiedän kyllä! Jotenkin vaan olen nyt niin malttamaton ja olen aivan ihastunut ajatukseen pienestä toukovauvasta, että pää on ihan pyörällä kaikista näistä vauvahaaveista...
Tinzu, mulla on ovistikkuihin kyllä tullut melki joka kerralla ihan haalea viiva kontrolliviivan lisäksi... Oviksesta kertova viiva olikin sitten huomattavasti tummempi, joten ehkäpä sun käyttämissä tikuissa tuleekin vaan "kunnon viiva" näkyviin... En muista minkämerkkisiä tikkuja itse käytin, kun ne loppuivat jo, mutta mammaksista minäkin ne kyllä tilasin. Tsemppiä sulle tytön kanssa! Kauhulla jo odottelen meidän poitsun (13,5 kk) uhmaikää, kun on alusta saakka ollut mahdottoman omapäinen ja malttamaton tapaus..
Rizzalle kovasti onnea inseminaatioon!
Meillä on tänään edessä suuri siivouspäivä, poikakin lähtee muutamaksi tunniksi mummulle hoitoon, jotta saan kuurattua lattiat kerrankin oikein kunnolla. Pienet ovat kotiäidin ilot! :)
Mukavaa loppuviikkoa kaikille toukotoiveilijoille!
Plussatuulia toivotellen,
Miimi kp 19/30, yk2
Viikko lähenee sitten taas loppua ja huomenna onkin sitten perjantai.
Tervetuloa vaan kaikille uusille kuumeilijoille minunkin puolesta ja pahoittelut niille jotka tippuneet huhtikuisista.
Itse ei jaksais tässä enää odottaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksia, että olis voinut tärpätä. Eilen ja toissapäivänä oli kyllä jotain mahan nipistelyä ja tänään vaivaa hirveä päänsärky. Nämä toki saattaa johtua ihan muista asioista, kuten valvomisesta ja liikaa tietokoneen näytön tujottamisesta yms. Olen yrittänyt olla nyt rauhallisempi ja yrittänyt olla kehittämättä oireita. Hermoja raastavaa tämä silti on. Viimekuussa kehitin itselleni ties minkälaista oiretta ja pettymys olikin paha, kun ei toivottua lopputulosta tullut. Vielä olisi viikko jäljellä, ennen kuin pääsee testailemaan jos nyt edes tarvitsee...todennäköisesti ei tarvitse. Tuntuu taas siltä, että heitän kohta kirveen kaivoon kun alkaa olla niin epätoivonen tämän asian kanssa. Vaikka tiedän, että sitä en tekis.
Mutta, mutta..mukavaa torstaipäivän jatkoa kaikille ja toivotaan, että kunnon plussaalto tulee tänne toukokuisiin. =0)
Murunen82 kp21/28-29 yk8
no selvisipä sitten tänään varmaan syy siihen miksi ei ovistestit näyttäneet mitään muuta kuin tyhjää. Kp 18 vai 19:ko se jo oli ja täti tuli sitten jo nyt kylään...mielenkiintoisen lyhyt kierto???, joka ei koskaan ole vielä sentään noin lyhyt ollut.
Joten täällä nyt sitten vedellään kp1 ja uutta yritystä vain putkeen :)
Päätäsärkee, mutta onneks neiti sentään on iloinen tänään (johtuu varmaan tuosta puuha Petestä joka pyörii taustalla).
Plussatuulet puhaltakoon meille kaikille!
Pahoittelut tädin saapumisesta Tinzu! :(
ON: Minulle tuli syksyn ensimmäinen flunssa ja lapset on tietty myös kipeinä. No, onneksi on vielä reilu viikko ovikseen. jos ehtisi parantua sitä ennen.
Eipä minulla sen ihmeempää ollut tällä kertaa.
Hyvää viikonloppua ja plussaonnea! =)
Kp 6/26-30, yk 13
Tinzulle tosiaan pahoittelut tädin vierailusta, kummallisen lyhyt kierto sulla tosiaan oli! Taidat kuitenkin vielä pysyä täällä toukokuisissa, vai kuinka? :)
2poj@näidille kovasti paranemisia, sekä tietty koko perheelle. Etköhän ennen ovista ehdi paranemaan! :)
Täällä yritetään saada aikaa kulumaan ja yritän olla jatkuvasti miettimättä vauvamahaa/vauvaa. Tänään käytiin pojan kanssa shoppailemassa syysvaatteita, kun ei se kesä enää taida takaisin tulla, vaikka kuinka sitä toivoisinkin... Poika sai pari hienoa pipoa ja hupparia, äidille ei taaskaan löytynyt yhtään mitään. Miten siinä aina käykin noin! ;)
Hauskaa viikonloppua kaikille! Pääseekö joku jo pian testailemaan?
Miimi
Onpas ollu ihanan kesäinen päivä tänään:)
Pahoittelut minunkin puolesta Tinzulle tädin saapumisesta.
Miimi taisit kysellä onko ollu mitään tuntemuksia tärpin suhteen...Ja on kyllä semmonen olo et ei ois tärpänny:( On ihan samanlaiset fiilikset kun ekassa yrityskierrossa, jossa olin aikas varma ettei tärpänny. No toivottavasti oisin tällä kertaa väärässä. Ja nyt on taas samanlainen kierto muutenki menossa eli vauvahaave koko ajan mielessä ja jännitys päällä. Viime kierrossa kun olin rauhallisin mielin loppun asti, enkä jännittäny yhtään/ajatellu asiaa liiemmin.
Hyvää viikonloppua ja plussaonnea kaikille!!
Neppe kp18/24-29, yk3
Kolmatta kuumeilen, valitettavasti enemmän kuin rakas isäntämme:/ Liekö syynä heinäkuussa todetut polykystiset munasarjat, mutta vauva-toiveet vaan lisääntyvät koko ajan! Kaksi ensimmäistä ovat saaneet alkunsa ekasta kierrosta, helppoa on siis ollut. Nyt ei taidakaan olla enää
Mutta siis toukotoiveisiin minäkin nyt liityn, Terolutien avulla tulleet menkat päällä juuri nyt, parisen viikkoa siis pitänee odotella ovista (mikäli sellainen tulee).
Kurja tilanne, kun gynekin sanoi suoraan, että valmistaudu pitkään ja hartaaseen yrittämiseen...
Zemppiä kaikille kuumeilijoille!
:x
Täällä sitä mennään eteenpäin vauvahaaveisissa ajatuksissa. Hitaasti tuntuu päivät menevän ovista odotellessa. Tämä vauvan yritys on kyllä yhtä odottamista. Mutta hyväähän kannattaa odottaa :)
Eilen tein ensimmäisen ovistestin, mutta ei näkynyt vielä mitään. Olen testannut Prismasta saatavilla halppistesteillä (luulisin halvoiksi, 12 kpl / vajaat 14e). Nuo on ainakin ollut hyvin selkeitä. Ja eilen siis oli selkeä negatiivinen. Tänään jätin väliin ja huomenna jälleen kokoeilen josko testiviiva alkaisi jo vahvistumaan. Ainakin aikoinaan ovulaatio minulla oli vasta joskus 17-18 päivä eli vielä en vahvoja viivoja odotakaan. Kun vaan nyt sitten jaksaisi olla aktiivinen niiden hedelmällisten päivien aikana.
Minulla toivottu la on 12.5. ja tästä laskeskelin, että ensimmäiset toukotoivojat pääsevät varmaan jännittämään viikon päästä. Tulisipa paljon plussia. Itse en usko nopeaan tärppiin tällä hedelmällisyydelläni, mutta toivon kuitenkin kovasti sitä plussaa meillekin. Kyllä se vauva olisi nii-in ihana, vaikka välillä mieleen kiemurtelee hieman pelokkaitakin ajatuksia esim synnytyksestä (vaikka kaksi edellistä on mennyt kyllä tosi hyvin). Kai ne epäilevät ajatuksetkin kuuluvat kuvaan.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
MammaMia kp 11 / n.28, yk 2
Rizzalle tsemppiä, te olette kyllä joutuneet odottamaan jo ihan liian kauan, jaksuja!
2pojanäidille paranemisia!!! Ja kaikille muillekin tärppionnea!!
ON:Tässä kierrossa ollut tosiaan järeet aseet käytössä.Glandineja söin eiliseen ovulaatioon asti, ovulaatiotikut oli käytössä (eilen tasavahva plussa ja tänään jo himmeempi ja eilen oli kipujakin, joten eiköhän se eilen ollut).Pre seed oli myös käytössä.Niin ja foolihapot ja omegat lisäsin myös tähän kiertoon. Ja yritystä on ollut ;) Eli nyt on kai kaikki tehty, mihin itse voi vaikuttaa ja nyt vaan odotellaan :))
Mukavaa viikonloppua kaikille.Ja joko kohta on piinailijoita?
t.HOPE-a kp 14/26-29 yk 11
Menkat siis pyyhälsivät eilen säntillisesti ja toiveet huhtivauvasta sai heittää samon tein. Mutta uudella innolla uuteen kiertoon, mikäs sen mukavampaa kuin puuhastelu peiton alla, hihih :D
Elikkäs, kolmatta lasta tässä kuumeillaan, keskenmeno toukokuussa ja toinen yrityskierto sen jälkeen nyt aluillaan. Toivottu la 24.5. Oiskin kiva jos saisi kesävauvan, aiemmat muksut molemmat ovat syntyneet syksyn pimeimpään aikaan.
Ja muille hyvää lauantaipäivää!
Täällä on ovis ohitettu! En tikutellu, mutta ihan omien tuntemuksien mukaan se oli torstaina, sen verran juili ja nippaili tuolta alhaalta, että eiköhän se ovis ollu...=) Täällä myös Preseed käytössä, neljänä iltana pupuiltiin sen avustuksella...=) Foolihappoa oon ottanut kanssa, että järeät aseet myös täällä käytössä!! Jotenkin toiveet on tosi korkealla näillä aseilla, mutta toisaalta ei kuitenkaan uskalla olla kovin toiveikas, kun tiputus on ollut aina niin karu...
Mutta ei saa vaipua epätoivoon.. Vankka usko vaan siihen, että meidänkin pinoa plussilla siunataan...=) Tsemppiä koko pinolle!!
Sofi kp18/28-37 yk4
Mulla toivottu la ois 4. toukokuuta. Saapa nähdä.
Yk 8 menossa, ja kohta alkaa ottaa pannuun jos ei ala tapahtumaan X-( !
Omega3 aloitin jo kesken kierron, ja foolihapon myös, Glandin25 odottelee vielä kaapissa seuraavaa kiertoa.
Ei kai tässä muukaan auta, kuin kokeilla järeämpiä aseita..
Eipä silti, esikkokin lähti tulemaan vasta yk 10..
Ei muuta kuin tärppionnea kaikille toukokuun yrittäjille :x
Miimi: kyllä mie vielä onneksi taidan tänne toukokuisiin kuulua, ainakin oman laskujeni mukaan :)
ON: Selkää särkee niin vietävästi, että tuumin jopa srkylääkkeisiin turvautumista. Tänään pitäisi lähteä katsomaan tontteja Porvoon pohjoispuolelta, jotta tämä rakennusprojeksimme pääsisi kunnolla alkuun. Autossa istuminen ei tosin juuri nyt houkuttele. Kp3 menossa ja kohta odotellaan tädin poistumista.
Plussaonnea kaikille ja tsemppiä tikuttelijoille!
Yritys jatkuu vanhaan malliin. Ovulaatiota on metsästetty puoli vuotta ja kerran on löytynyt. Nyt olen tässä ja edellisessä kierrossa metsästänyt sitä donna-sylkitestillä, mitään en näe. En osaa sanoa sylkitestin toimivuudesta mitään.
Tähän kiertoon sain avuksi Terolutit. Jospa kierto pysyisi nyt hallinnassa ja toivottavasti vaikuttaisi muutenkin positiivisesti. En tiedä onko teroista avuksi ovulaatioon, mutta katsotaan nyt. Clomeja gyne ei vielä ainakaan halunnut antaa, sillä toissynnyttäjälle ne toimivat kuulemma liian tehokkaasti ja kaksosraskauden riski on suuri. Katsotaan näin pari kuukautta. Tai toivon tietenkin, että tämän kuukauden jälkeen ei tarvisi katsoa muuta kuin kasvavaa vatsaa :)
Plussaonnea vaan kaikille!
T. Pötkö kp 26/28-37 yritys alkoi 02/08